چگونه از شر انرژی‌های منفی در زندگی خود خلاص شوید

چگونه از شر انرژی‌های منفی در زندگی خود خلاص شوید

مترجم: حمید وثیق زاده

وجود و هستی شما جایگاه امواج انرژی تصادفی است و پناهگاهی است که روح عمیق‌تر شما را پوشش می‌دهد. بسیاری اوقات انرژی‌های منفی بر این هستی غالب می‌شوند. اگر چه خیلی مواقع این انرژی خارجی است اما این انرژی منفی می‌تواند در فرد گسترش پیدا کند. مهم نیست که این انرژی چقدر قوی و یا بد است شما می‌توانید آن را به طور کامل حذف کنید. مقاله‌ی زیر را بخوانید تا بدانید . . .
آیا به روان خود اعتقاد دارید و احساس می‌کنید که با یک روح عمیق‌تر ارتباط دارید؟ لازم نیست که شما یک پیرو معنوی باشید تا به انرژی‌های مثبت و منفی و روح عمیق‌تر اعتقاد پیدا کنید. اگر بشر توانایی این را دارد که احساس کند، ارتباط پیدا کند و التیام یابد و اگر احساسات وجود دارند پس می‌توانیم بگوییم که عباراتی چون انرژی مثبت و منفی توهمی و خرافاتی نیستند. زمان‌های زیادی وجود دارند که شما احساس کمبود و گیر افتادن توسط یک حس ناخود آگاه از افسردگی می‌کنید. یک احساسی از چیزی نادرست، چیزی که گم شده و یا کامل نیست وجود دارد. فضا ممکن است خسته کننده به نظر برسد و لحظه‌ها ممکن است در حالت ناراحت کننده و کمبود خشک شده باشند. توضیح عملی برای این احساس وجود ندارد اما شما فقط می‌دانید که چیزی در اطراف شما درست نیست. این می‌تواند نتیجه‌ی انرژی منفی در اطراف و یا حتی درون شما باشد. این انرژی باعث می‌شود که شما احساس کج خلقی، اوقات تلخی، بیماری و گم شدن بکنید.
انرژی منفی می‌تواند در فرد با افکارش و یا جذب یک فرد منفی نگر دیگر گسترش پیدا کند. هم چنین می‌تواند آن یک مکان ویژه، چیز و یا فردی باشد که شما را با انرژی منفی احاطه می‌کند. این انرژی می‌تواند به درون روح شما نفوذ کند و شما را هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ عاطفی اذیت کند. بنابراین چگونه از شر این انرژی‌های منفی خلاص شوید؟ و چگونه بتوانید هستی و روح خود را در مقابل این امواج منفی مقاوم کنید. راه حل‌های ساده‌ی زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند ذهن، بدن، روح و محیط اطراف خود را از انرژی‌های منفی بزدایید.

زدودن روح و بدن :
وجدان و روح ما نسبت به انرژی‌های منفی بسیار آسیب پذیر هستند تا یک روح داخلی قوی و مثبت را خلق کنند که بتواند بدی و منفی‌ها را از ما دور کند. وقتی که یک بار ذهن و روح خود را تقویت می‌کنید هیچ انرژی منفی نمی‌تواند به شما حمله کند.

• خوش بینی کلید آن است. ذهن و بدن خود را متعادل نگه دارید. به خودتان بگویید که هیچ چیز بدی وجود ندارد که بتواند اتفاق بیفتد و ذهن ناخود آگاه و روح خود را آماده کنید تا به انرژی مثبتی که در اطراف شما هست اعتقاد پیدا کند. مدیتیشن انجام دهید و سعی کنید که با روح عمیق‌تر خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است تمرکز کردن سخت باشد اما با تمرین، این کار عملی است.
• احساسات خود و منفی‌ها را فریاد بزنید. آن احمقانه به نظر می‌رسد اما گریه کردن واقعاً به شما کمک می‌کند که تمام انرژی‌های منفی را بیرون بریزید. بنابراین آن را رها کنید، یک مکان خلوت پیدا کنید و در مورد بدترین چیزها فکر کنید؛ آن می‌تواند گذشته‌ی شما، چیزی اخیر و یا حتی چیزی بد در دنیا باشد. وقتی که یک بار این کار را انجام دهید شما احساس بهتر و سبک‌تری می‌کنید. سپس خود را با نوشیدنی‌هایی مثل چای، قهوه، شیر و غیره مهمان کنید و همان طور که آن را به آرامی می‌نوشید احساس آسودگی و تمدد اعصاب بکنید.
• بشر به صورت اجتماعی زاده شده است اما برده و اسیر هیچ کسی نیست. شما به هیچ فرد منفی نگر تعلق ندارید و مدیون نیستید تا وفاداری و فداکاری خود را نشان دهید. بنابراین اگر شما با افراد منفی نگر احاطه شده‌اید (منفی بودن می‌تواند در طرز برخورد قلدرانه، سوء استفاده گری، گناه، عصبانیت، تحقیر، ضربه‌ی روحی و عاطفی و استثمار و بهره کشی استتار شده باشد) از آنها فاصله بگیرید. از برخورد اجتناب کنید و هنری را یاد بگیرید که از تلاش‌های آنان برای این که باعث شوند شما احساس کمبود و منفی بودن بکنید جلوگیری کنید. بیشتر ماها حداقل یک فرد منفی نگر نزدیک به خود داریم. شکستن رابطه و فاصله گرفتن همیشه ممکن نیست. (چون در موارد مشخصی آن فرد یک دوست نزدیک، همسر و یا پدر مادر ما هستند) در مورد این که چقدر برای آنها کار انجام داده‌اید و مقدار منفی که آنها نثار شما می‌کنند فکر کنید. هیچ کس نمی‌تواند از شما توقع زیادی داشته باشد و باعث شود که شما احساس مادون بودن بکنید. بفهمید که شما حق شاد بودن دارید و هیچ چیزی این حق را ندارد که وجود و حضور شما را نادیده بگیرد.
• روی تمام چیزهای خوب در زندگی خود تمرکز کنید. لحظه‌ای که منفی‌ها به سمت شما می‌آیند درهای ذهن خود را ببندید و افکار منفی را رها کنید. ذهن خود را فقط به روی انرژی مثبت باز کنید. با شاد بودن، ممنون بودن و آسوده بودن، مثبت‌ها را جذب کنید.
• سونا بروید یا دوش آب گرم بگیرید. بخار بدن شما را تصفیه می‌کند و انرژی‌های منفی را از شما دور می‌کند. داشتن حمام نمک و یا مالیدن نمک دریایی به بدن نیز به تصفیه‌ی بدن شما کمک می‌کنند. هم چنین طب سوزنی و ماساژ درمانی نیز می‌توانند کمک کنند. ورزش کنید و غذای سالم بخورید. بگذارید که خون به خوبی در بدن و مغز شما گردش کند.
• با خانواده و یا دوستان خود صحبت کنید و یا حتی بر سر قبر عزیزی که مرده است بروید. تمام رویاهای خود را یادداشت کنید و سعی کنید که آنها را نقل کنید تا بفهمید که چه معنی می‌دهند. قبل از خوابیدن در مورد راه حل‌ها فکرکنید.
• اگر منفی‌ها را می‌توانید به کاغذ بیاورید این کار را بکنید. در مورد این انرژی بنویسید یا چیزی بکشید؛ آن می‌تواند یک تصویر عجیب و غریب، دست نوشته‌ی دیوانه وار و یا حتی کلماتی که ممکن است هیچ معنی‌ای نداشته باشند، باشد. سپس آن تکه کاغذ را بسوزانید و یا خیس کنید و ببینید که چگونه این انرژی‌های منفی از بین می‌روند. از طبیعت کمک بگیرید، از یک مکان مقدس بازدید کنید و با یک مشاور مذهبی و یا روان شناس صحبت کنید. کتابهای مقدس و شفا بخش را بخوانید، ذکر بگویید، دعا بخوانید و یا کلمات و عباراتی را بگویید که روح شما را متقاعد کند که منفی‌ها را رها کند.

زدودن خانه و محیط اطراف‌تان :
با وجود بدن و روح عمیق‌تر خود که تصفیه شده است، اگر فضا حس منفی به شما می‌دهد مهم است که خانه‌ی خود را نیز تصفیه کنید.

• قبل از هر چیز تمام درها و پنجره‌ها را باز کنید و خانه‌ی خود را به خوبی تمیز کنید. خانه باید بدون هیچ اثر کثیفی و گرد و غبار مثل برق بدرخشد. بسیاری مواقع تمیز کردن خانه، منفی‌ها را می‌شوید و می‌برد.
• هر چیزی را در خانه که مال شما نیست و هر چیزی که شما احساس می‌کنید دارای انرژی منفی است، مرتب کنید. دلیل این انرژی منفی می‌تواند یک مبل، کتاب و یا اسباب بازی باشد. پس از آن خلاص شوید.
• از نور و صدا برای زدودن خانه‌ی خود استفاده کنید. در جهت عقربه‌های ساعت در خانه‌ی خود پیاده روی کنید و هر بار که به گوشه‌ای یا اتاقی می‌رسید زنگ را به صدا درآورید. شما هم چنین می‌توانید از صداهای باد یا موسیقی آرامش بخش در خانه‌ی خود استفاده کنید. در طول این مدت درها و پنجره‌های خود را باز بگذارید. اجازه دهید که خانه به خوبی با هوای تازه نفس بکشد و نور خورشید به داخل بیاید و انرژی منفی با انرژی مثبت جایگزین شود.
• می‌گویند که نمک تمام بدی‌ها را دور می‌کند. کمی نمک در بیرون خانه و یا در آستانه‌ی در بپاشید. آب نیز یک تمیز کننده‌ی خوب است، کمی آب تازه در خانه بپاشید و تصور کنید که امواج منفی بخار می‌شوند. یک کاسه با اندازه‌ی متوسط را با کمی آب پر کنید و به آن نمک اضافه کنید. این کاسه را به مدت 3 تا 4 روز بگذارید زیر تخت خود بماند و سپس آن را دور بریزید.
• از عطرها و گیاهان برای تمیز کردن مکان خود استفاده کنید. سوزاندن عود و مریم گلی یک درمان موثر است. شما هم چنین می‌توانید از اسطوخودوس، اکالیپتوس و نعناع برای دور کردن بدی و جذب خوبی استفاده کنید.
• آینه‌ها را در خانه‌ی خود به مدت یک روز کامل بپوشانید. یک محافظ یا مجسمه‌ی یک فرشته در خانه‌ی خود قرار دهید. شما هم چنین می‌توانید یک کاسه آب سرد تازه به مدت یک هفته در خانه‌ی خود قرار دهید و سپس آب را دور بریزید.
اینها بخشی از توصیه‌های “فنگ شوی” بود شما هم چنین می‌توانید از کسی دیگر مشاوره بگیرید. تمیز کردن خانه‌ی خود می‌تواند به شما کمک کند که از شر انرژی‌های منفی در خانه راحت شوید.
به خاطر داشته باشید، اگر شما به منفی‌ها اجازه دهید که رشد کنند و جان به در ببرند آنها بزرگ‌تر خواهند شد. به خودتان و مثبت نگری باور داشته باشید. وقتی که شما به منفی‌ها اعتقاد داشته باشید آنها بیشتر در خانه‌ی شما گسترده خواهند شد. با آنها مواجه شوید، نترسید و تسلیم قدرت آنها نشوید. زندگی شما مال خودتان است و زندگی کردن در شادی و مثبت‌ها حق شما است. برای شاد ماندن کنترل خود را به دست بگیرید. همه چیز بهترین خواهد شد!

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید