روابط زناشویی خود را بهبود بخشید

روابط زناشویی خود را بهبود بخشید

نقش آنتی اکسیدن‌ها در جوان سازی بافت اندام جنسی
میل به زیبایی در هر انسان وجود دارد و انسان همواره با تغذیه‌ی مناسب، ورزش و محصولات متنوع خود را از نظر فیزیکی و روانی جوان و شاداب نگه دارد. البته این زیبایی از جهات مختلف قابل توجه انسان بوده و هر فرد بسته به نیازهای خود به بخشی از آن بیشتر از سایر بخشها اهمیت داده است. اغلب انسانها هر روز مدتی از وقت خود را در مقابل آینه صرف می کنند تا از زیبایی ظاهر خود اطمینان حاصل کرده و سپس کارهای روزمره خود را انجام دهند.
اما به یاد داشته باشید اهیمت بیش از حد به زیبایی چهره، نباید باعث شود که انسان از سایر اندمهایی که پنهان هستند غافل شود. پیری و مرگ روندی غیر قابل اجتناب و تقویمی است، برای همین از دیرباز بشر در فکر حل این مشکل در جستجوی اکسیر جوانی و آب حیات بوده است، چرا که بشر دوست دارد جوان و فناناپذیر باقی بماند. فرآیند پیری یا خطر ابتلا به بیماری های خطرناک نظیر ایدز، سرطان و…همواره همه‌ی اندامهای بدن را تهدید می کنند، بنابراین پیشگیری و مراقبت از اندامها بسیار ساده تر، مؤثرتر و کم هزینه تر از درمان های آن هاست. این مراقبت باید تمام اندامها را در برگیرد. در رابطه با مراقبت بعضی اندامها بسیار شنیده اید، اما در اینجا به موضوعی جدید تحت عنوان مراقبت از اندام جنسی پرداخته می شود که بخشی از دانش جنسی است.
مراقبت های جنسی از آن دسته مراقبت هایی هستند که انسان ممکن است کمتر به آن بپردازد و فرد زمانی متوجه ناتوانی های جنسی خود شود که از یک طرف ممکن است گرفتار بیماری های جسمی همچون ایدز و سرطان می شود که درمان آن بسیار مشکل و پرهزینه است و از طرف دیگر در پی سال های شکست در رابطه جنسی ممکن است دچار بیماری های روانی نظیر افسردگی، عدم میل جنسی، انزال زودرس، انحراف جنسی، خشونت زناشویی و… شود که سرانجام ناخوشایندی چون طلاق را در برداشته که آثار نامطلوبی نیز بر جامعه ما دارد. اینها همه از مشکلات جنسی (خصوصاً در بانوان) ناشی می شود. به بیان ساده تر اندام های جنسی همچون چهره‌ی ما، هر روز در مقابل آینه نمایان نیستند تا ما به عبوی آنها پی ببریم. وقتی اغلب از بیمار سؤال می شود که چرا زودتر برای پیشگیری اقدام نکرده اید، می گویند که فکر نمی کردیم که این موضوع این قدر مهم باشد یا به دلالی نتوانستیم به پزشک مراجعه کنیم و… اما حالا باید چه کار کرد؟
در ابتدا توصیه می شود قبل از خوددرمانی یا خرید هر دارویی به پزشک مرجعه کنند زیرا مهمتر ین مرحله در درمان ناتوانی جنسی، تشخیص صحیح آن است و این در تخصص پزشک مربوط است، مفهوم زیبایی در اندام جنسی اشاره به مجموعه نمودهایی نظیر شکل ظاهری، شفافیت، طراوت، تازگی و شادابی دارد که بافت اندام جنسی را جذاب و دلپسند می سازد. این زیبایی احساس اعتماد به نفس را در انسان تقویت کرده و زیبایی در کنار سلامتی اندام جنسی همواره مورد توجه انسان ها بوده است. اندام جنسی خصوصاً در بانوان بر اثر عواملی همچون افزایش سن، چاقی، تماس های جنسی مکرر، زایمان، تغذیه یائسگی و غیره حالت ارتجاعی خود را از دست داده و بدین ترتیب نه تنها از زیبایی آن کاسته شده بلکه کارکرد مطلوب آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. امروز اغلب عمل های زیبایی با تکنولوژی لیزر و همچنین محصولات ترمیم جوانسازی بافت که تحت تکنولوژی نانو ساخته شده اند و همگی در واقع در جهت تحقق بخشیدن به یک هدف، زیبایی اندام جنسی به کار گرفته می شوند. برای علاقه مندانی که مایلند بدانند چگونه این دستاوردهای علمی می توانند به زیبایی اندام جنسی کمک کنند باید بگوییم به عنوان مثال محصولات شرکت دوکبوتر طلایی که از سال 2003 میلادی در سوئیس تولید شده و در سراسر دنیا توزیع شده اند، حاوی عصاره های خالص گیاهی نظیر (Citrus Fruits o Alove vera, Bloba Ginkgo, Pomegranate, Bilberry, Grape Seeds,Grape skins,green tea) هستند که به جوانسازی بافت اندام جنسی کمک می کند.
در این مقاله ما به نقش یکی از فاکتورهای مهم به نام آنتی اکسیدان ها در جوان سازی بافت اندام جنسی اشاره می کنیم.
بر اثر واکنش‌های شیمیایی و متابولیسم درون بدن، رادیکالهای آزاد به وجود می آیند. این مواد که دارای یک الکترون منفرد هستند بسیار فعال بوده و برای سلولهای اندام های ما زیان آور هستند. حتی میزان این رادیکال های آزاد، بر اثر استعمال دخانیات، فشارهای روحی و عصبی و… افزایش می یابد. آنتی اکسیدان های قوی موجود در عصاره های خالص گیاهی محصولات به خنثی شدن اثرات مخرب رادیکال های آزاد در سلول های بافت اندام جنسی کمک می کند.
علاوه بر استعمال موضعی بر استعمال محصولات حاوی آنتی اکسیدان ها، خوردن روزانه‌ی هستند نیز بسیار توصیه می شود. حتی می توان دم کرده‌ی گیاهانی (نظیر چای سبز) که دارای آنتی اکسیدان بالا هستند یا آب میوه هایی نظیر آلوورا را به نوشیدنی های روزمره خود اضافه و در تهیه‌ی غذاها بیشتر از روغن زیتون یا روغن هسته انگور استفاده کرد.
منبع:7 روز زندگی شماره (119)

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید