آیت‌الله علم‌الهدی: انقلاب اسلامی با توطئه و فتنه شکست نمی‌خورد؛ ۲۲ بهمن ۹۵ تداوم پیروزی‌های ۳۸ ساله اخیر است

آیت‌الله علم‌الهدی: انقلاب اسلامی با توطئه و فتنه شکست نمی‌خورد؛ ۲۲ بهمن ۹۵ تداوم پیروزی‌های ۳۸ ساله اخیر است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ۲۲ بهمن سال ۹۵ سالروز پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ نیست بلکه امروز تداوم پیروزی سال ۵۷ است یعنی لحظه به لحظه در حال جلو رفتن هستیم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام امروز ما در این باب است که آیا اینکه انسان دلداده خدا شود بیدار می‌شود و یا اینکه خدا به من محبت بورزد و توجه پروردگار است که مرا از گناه خارج می‌کند؟

وی افزود: توجه خدا به ما عامل جذب عشق و محبت و دلدادگی ما برای خداوند متعال است، نقطه توجه محبت پروردگار در چند موقعیت اعلام شده است, عمده زندگی ما را ارتباطات تشکیل می‌دهد و مسائل فردی ما در زندگی در برابر مسائل جمعی خیلی اندک است و همه مسائل ما در گروی ارتباطات ما است و اگر توانستیم ارتباطات را در راه خدا تنظیم کنیم بخش عمده عوامل جلب رضای حق و توجه پروردگار در زندگی ما حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی عنوان کرد: اگر دوستی‌ها برای خدا شد و محور دوستی افراد با یکدیگر خدا شود مسائل درست می‌شود؛ دوستی باید با محور خدا صورت گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: برخی جریانات سیاسی جریانات شیطانی هستند و هدفی غیرخدایی دارند اما برخی دغدغه‌مند کار خود را پیش می‌برند و به دنبال احیای حدود الهی هستند. توکل به خدا این است که در مسیر رضای خداوند متعال گام برداریم؛ خلاف رضای خدا نباید گام برداشت و جز برای خدا هم نباید کاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: روز افتخار آفرین 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و از این عرصه نمایش ایثارگری شما مردان و زنان متدین نیز سپاسگزار هستیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخورد و از میان برود، انقلابها بر سه قسم هستند؛ انقلاب زمانی در نطفه خفه می‌شود؛ با تحلیل شعارهای دوران انقلاب شاهد هستیم که مردم در صحنه حاضر می‌شوند و اجازه نمی‌دهند انقلاب در نطفه خفه شود.

خطیب جمعه مشهد مقدس ادامه داد: مردم ما سبب شدند دشمن نتواند انقلاب را در نطفه خفه کند؛ نوع دوم انقلاب، انقلابی است که به ثمر می‌نشیند و به پیروزی می‌رسد اما دچار ارتجاع می‌شود و در تاریخ نمونه‌هایی از این مورد را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در 38 سال گذشته دشمن در موقعیت‌های مختلف، ارتجاع را به طرف انقلاب ما رها کرده است تا این مردم خسته شوند و از آرمانهای خود دست بردارند اما نسلی که روز پیروزی انقلاب را ندیده است از نسل ابتدای انقلاب خیلی سریع‌تر در حال دویدن است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مردمی که در 22 بهمن پیروز شدند بر چه چیزی پیروز شدند؟ انقلاب تازه راهش را بعد از پیروزی شروع کرد. بعد از 38 سال هنوز بین راه هستیم. هدف انقلاب این است که جامعه ما جامعه اسلامی در تحت حاکمیت دینی باشد و این حاکمیت دینی را بر حاکمیت یک کشور و مرز جغرافیایی به صورت حاکمیت جهانی درآورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در مقابل تعدادی بچه شیعه در یک جنگ 33 روزه به ذلت و خواری افتاد؛ 22 بهمن سال 95 سالروز پیروزی 22 بهمن 57 نیست بلکه امروز تداوم پیروزی سال 57 است یعنی لحظه به لحظه در حال جلو رفتن هستیم. همه موفقیت‌های ما معلول یک علت است و آن هم یک رهبر بیدارساز و بصیرت آفرین است.

خطیب جمعه مشهد مقدس گفت: دشمن می‌خواهد این ستون خیمه را براندازی کند تا این خمیه فروپاشیده شود؛ جریانان سکولار را بشناسید و اجازه ندهید اینها وارد عرصه شوند و از سوی دیگر مقاومت کنید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید