آیت‌الله علم‌الهدی : کسانی که مدعی مدیریت نظام هستید، چرا مدافع جلاد و منافق شده‌اید؟/ منافقین، داعشی‌های دهه 60 بودند

آیت‌الله علم‌الهدی : کسانی که مدعی مدیریت نظام هستید، چرا مدافع جلاد و منافق شده‌اید؟/ منافقین، داعشی‌های دهه 60 بودند

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، 19 خردادماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، ضمن تبریک ولادت با سعادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام، امام مجتبی (علیه‌السلام)، اظهار کرد: در سیمای سیره امام حسن (علیه‌السلام) دو جریان هست که برای ما واقعیتی را ثابت می‌کند؛ وجود مقدس امام حسن (علیه‌السلام)، فرزند بزرگ عزیزترین خاندان بشری، صدیقه اطهر و امیرالمؤمنین (علیه‌السلام)، اولین ثمره و میوه این همسری و ازدواج در سال دوم زندگی خانوادگی صدیقه اطهر و مولا (علیه‌السلام) به دنیا آمدند.

ایشان ادامه داد: هنگامی‌که وجود مقدس فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، امام حسن (علیه‌السلام) را باردار بودند، جنگ احد اتفاق افتاده بود و در جریان جنگ احد، یک عده مسلمانان فرار کردند، مسلمانانی که به مدینه آمدند، برای توجیه فرار خودشان شایع کردند پیامبر کشته شد؛ صدیقه اطهر باوجود اینکه به اولین فرزند خودش باردار است، خبر شهادت پدر را شنید که اگر پیغمبر شهید شده باشد، یقیناً امیرالمؤمنین هم شهید شده، با آن شرایط، از مدینه با پای پیاده حرکت کردند و به میدان احد آمدند.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: خانم حامله جوانی که فرزند اولش است و تاکنون عوارض حمل را وارد نیست، در مقابل چنین خبر وحشتناک با پای پیاده راه بیفتد تا خود میدان جنگ بیاید، معلوم است در چه شرایطی قرار می‌گیرد؛ وقتی وارد میدان احد شد، صدیقه اطهر اول چشمش به امیرالمؤمنین افتاد که 90 زخم کاری بر بدن علی وارد شده، از 90 جا در بدن علی خون می‌ریزد، بدن غرق خون.

ایشان خاطرنشان کرد: بلافاصله علی (علیه‌السلام) ذوالفقارش را به صدیقه اطهر دادند و فرمودند «زهرا جان شمشیر را بگیر، این شمشیر امروز خون مشرکین را زیاد آشامیده است؛ جز به دست طاهره مطهره‌ای چون تو قابل‌تطهیر نیست»، این عمل امیرالمؤمنین وضع روحی صدیقه اطهر را به هم زد، تمام این مسائل طبق قانون وراثت انفعالی به آقازاده داخل رحم، وجود مقدس امام مجتبی (علیه‌السلام) منتقل شد، این وراثت انفعالی امام حسن (علیه‌السلام)

یکه‌تازی امام حسن (علیه‌السلام) در جنگ جمل

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به وقایع جنگ جمل، ادامه داد: روز جنگ جمل مولا علی شمشیر را به دست محمد حنفیه دادند چون جنگ داشت ادامه پیدا می‌کرد درحالی‌که دشمن شکست‌خورده بود، لشکر جریان جمل با شکست روبرو شده بودند اما این‌ها هنوز داشتند جنگ را ادامه می‌دادند، به خاطر شتر نری که بالای آن همسر پیغمبر نشسته بود و آنان فکر می‌کردند باید تا آخرین قطره خون از شتر حفاظت کنند، جنگ را ادامه می‌دادند.

ایشان افزود: حضرت خواستند جنگ خاتمه پیدا کند، شمشیر را دادند به دست محمد حنفیه، گفتند برو این شتر را پی کن، هودج بیفتد و جمعیت پراکنده شود، محمد حنفیه آمد، 300 نفر شمشیردار محافظ این شترند، حمله کرد کاری از پیش نبرد و با دست‌خالی برگشت، امیرالمؤمنین گفتند این کار تو نیست، این کار بچه فاطمه است، شمشیر را به دست امام حسن دادند و فرمودند برو شتر را پی کند، می‌گویند وقتی امام مجتبی (علیه‌السلام) آمد، با یک نعره تکبیر این 300 نفر پا به فرار گذاشتند، امام حسن با یک ضربت، آن‌قدر سریع بود که 4 دست و پای شتر یکجا قطع شد، هودج آمد پایین و جنگ تمام شد.

برخی می‌گویند زورمان به آمریکا نمی‌رسد، ولش کنیم!

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: وقتی جابر می‌گوید به حضرت عرض کردم «آقا چرا با معاویه ساختید؟» تا دیدم این را گفتم، اشک در چشمان امام حسن حلقه زد، فرمود جابر تو هم میگویی؟ «مثل منی با مثل معاویه می‌سازد درحالی‌که مادر من فاطمه است؟»، امروز یک عده مسئله را بهانه کرده‌اند، می‌گویند امام حسن با مقام امامت، با مقام رشادت، پسر علی با آن عظمت/ف وقتی زورش به معاویه نرسید ول کرد، کنار کشید، امروز هم زور ما به آمریکا نمی‌رسد، ولش کنیم! یک عده این‌طور تحلیل می‌کنند.

ایشان اضافه کرد: امام حسن چه چیز را رها کرد؟ چون زورش نرسید ول کرد؟ امام مجتبی خواستند جریان انقلابی اسلام را در مقابل جریان قدرت یاب اموی حفظ کنند، این جریان باقی بماند، این جریان قدرت یاب اموی بر همه سرنوشت اسلام مسلط نشود، برای همین کنار کشیدند که این جریان حفظ شود چون آن روز دو جریان بود.

برخی جریان‌های سیاسی همه هستی انقلاب را برای قدرت‌یابی به حراج می‌گذارند

آیت‌الله علم‌الهدی به وجود دو جریان در جامعه امروز اشاره و خاطرنشان کرد: یک جریان پیغمبر، جریان انقلابی اسلام که نظر به نگاه مکتبی دین و قرآن داشتند و باید مکتب فکری، اعتقادی و عملیاتی قرآن و اسلام اجرایی شود، در مقابل این‌ها هم یک عده قدرت یاب بودند که می‌گفتند قرآن، خط، وحی بهانه است، قدرت اصل است؛ امروز نیز ما در جامعه گرفتار این دو جریان هستیم، یک سری جریان‌های سیاسی قدرت یاب هستند، آن روزی که وارد میدان جنگ و رقابت قدرت می‌شوند، همه هستی انقلاب و اسلام را به حراج می‌گذارند برای اینکه قدرت خود را به دست بیاورند و رقیب را کنار بزنند.

برخی برای قدرت‌یابی قصد اردوکشی از جریان منافقین دارند

ایشان یادآور شد: در عرصه قدرت‌یابی تا کجا؟ از ناپاک‌ترین جریان‌هایی که در تاریخ کشور به وجود آمده که جریان منافقین هستند دفاع می‌کنند برای اینکه یک اردوکشی از بی‌دین‌ها درست کنند، بیایند دنبال سرشان و قدرت را به دست بگیرند، از منافقین دفاع می‌کنند؛ فریاد مقام معظم رهبری بلند می‌شود در مراسم سالگرد امام فرمودند «جای شهید و جلاد را عوض نکنید»، یعنی شما که مدعی مدیریت این نظام هستید باید مدافع شهید و خط شهادت باشید، شما آمدید مدافع جلاد شدید؟ از جلاد و منافق دفاع می‌کنید؟ منافقینی که این‌همه جنایت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره جنایات منافقین در دهه 60، خاطرنشان کرد: منافقینی که در عملیات مرصاد وقتی وارد اسلام‌آباد غرب شدند، مریض‌های بیمارستان را به‌عنوان اینکه مجروحین جنگ هستند، همه را قتل‌عام کردند و در این عملیات وابستگان آنان و کسانی که با آنان هم‌عهد بودند، اعدام شدند، شما مدافعین این‌ها شدید؟ جنایت منافقین در کشور جنایت بی‌سابقه است، دختربچه سه‌ساله را زنده‌زنده سوزاندند، بچه چهارساله و هفت‌ساله را مقابل چشم پدر و مادر کشتند، سه جوان بسیجی را  دستگیر کردند، یک نوجوان 17 ساله و دو 19 ساله، طالب طاهری را که یکی از این‌ها بود زنده‌زنده پوست کندند.

ایشان افزود: منافقین، داعشی دهه 60 بودند، آنچه شما می‌بینید سایه‌ای از جنایات منافقین هست  که داعشی ها انجام می‌دهند، 170 هزار نفر در این مملکت از رئیس‌جمهور گرفته، شهید بهشتی تا یک کارگران، 1200 کارگر را کشتند، 17 هزار نفر را ترور کردند و یک نمونه ترور آنان، جانبازی مقام معظم رهبری، عزیزترین عزیزان اسلام امروز.

داعش، سایه‌ای از منافقین است

آیت‌الله علم‌الهدی، داعش را تنها سایه‌ای از منافقین و جنایت‌های آنان دانست و گفت: داعش سایه‌ای از منافقین است، داعش با این جنایت سایه‌ای از منافقین‌اند، چیزی نیستند، ترقه‌بازی که پریروز در تهران راه انداختند، حرکت کوری که انجام دادند، یک عده بی‌گناه کشته شدند، حتی نتوانستند یک دانه درشت از بین ببرند و نشانی از خود بگذارند، بعد هم با کمال ذلت در یک اتاق این‌ها را حبس کردند و با فلاکت همه آنان را از بین بردند. «تکبیر»

ایشان با اشاره به شهادت یکی از پاسداران یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی که برادر شهید نیز بود، افزود: در این حرکت بی‌ارزش نظامی بسیار سبک‌سرانه کوری که بعد از مدت‌ها نفوذ توانستند انجام دهند، مردم ما، ایثارگران ما و جریان حزب‌الله در این کشور، یک برگ برنده و مدال در دست گرفت و آن مدال این بود که 30 سال قبل در عملیات مرصاد علیه منافقین، یک عزیزی از یک خانواده به نام رضا تیموری به شهادت رسید، بعد از 30 سال که شاید آن روز 2، 3 سال بیشتر نداشته، مقابل داعشی ها مقاومت کرد در مجلس، درب را بست نگذاشت آنان به فضای مجلس دست پیدا کنند، 10 گلوله خورد اما مقاومت کرد.

دو شهید ترور از یک خانواده با فاصله 30 سال

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: این خانواده برای دومین مرتبه بعد از 30 سال دومین فرزند شهیدشان را در برابر ترور دادند، دشمن ما ثابت کرد این مردم همان مردم‌اند، یک خانواده آن روز در عملیات مرصاد در مقابل تجاوز منافقین یک بچه‌شان را دادند، امروز در مقابل داعش، مولود نامشروع منافقین، همین خانواده بچه دوم را می‌دهند، جوانان ایثارگر ما این‌طور در برابر دشمن ایستاده‌اند، یعنی نسل سومی که آمده که جواد تیموری است، عین برادرش که نسل دومی هست، همان موقعیت را دارد بعد از 30 سال، همان نقش را می‌آفریند، 10 گلوله به او می‌زنند، در مجلس را رها نمی‌کند و در را قفل می‌کند.

ایشان ادامه داد: در کمال آرامش و امنیت مجلس شورای اسلامی جلسه خود را ادامه می‌دهد، کوچک‌ترین وقفه‌ای حتی به جریان جلسه مجلس نمی‌توانند به وجود بیاورند، مثل چهارتا سگ در یک اتاق گیر می‌کنند و کشته می‌شوند؛ ثابت کرد که نیروی ایثارگر امروز ما و این پاسدار عظیم سپاه غیور ما همچنان می‌ایستد که عزیز شهید 30 قبل در مقابل منافقین همین‌طور ایستاد. «تکبیر»

کسانی که مدعی مدیریت نظام هستند از جلادها دفاع نکنند

امام‌جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: این نظام بر این مردم حکومت می‌کند، دلداده و جان داده انقلاب این عناصر ایثارگرند و این درست نیست کسانی که مدعی مدیریت این نظام هستند بیایند از جلادها دفاع کنند به‌صرف اینکه قدرت را به دست بگیرند و رقیب را کنار بزنند، با این مردم، این ایثارگران و این جمعیت چند هزاری که این‌طور در نماز جمعه احساسات نشان می‌دهند و این‌طور مرد و مردانه ایستاده‌اند؟

ایشان عنوان کرد: شما بیایید مدافع منافقین شوید؟ منافقینی که نجس العین تر و ناپاک‌تر از این‌ها در هیچ دوره سیاسی نه در دوره قاجار و نه در دوره پهلوی در این مملکت به وجود نیامده، روی جنایتگران و جلادان پهلوی را این‌ها سفید کردند با جنایاتی که انجام دادند، از این جلاد دفاع کنید و ناله رهبری بلند شود که جای شهید را با جلاد عوض نکنید.

منبع : آیت‌الله علم‌الهدی

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید