آیت الله صدیقی: سخنان ترامپ علیه ایران برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا است/ ولایت الهی باطل کننده سحر قدرت های بزرگ

آیت الله صدیقی: سخنان ترامپ علیه ایران برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا است/ ولایت الهی باطل کننده سحر قدرت های بزرگ

خطیب نماز جمعه تهران شکست ایدئولوژیک را مهم ترین عامل عصبانیت دولت های آمریکایی از ایران اسلامی عنوان و سخنان اخیر ترامپ علیه مردم ایران را برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد ایالات متحده دانست.

آیت الله کاظم صدیقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا که فردی سبک مغز، ناحسابی، جنگ طلب، تندخو، دروغگو و فریبکار است، این سخنان را برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد ایالات متحده آمریکا دانست.

وی با بیان اینکه سخنان رییس جمهور آمریکا درباره ایران فریبکارانه و دروغ بود، افزود: یکی از جراید آمریکا نوشته بود که در صد روز اول دولت ترامپ، 448 دروغ از او ثبت شده است و این اظهارات تند و فریبکارانه و حاوی دروغ های آشکار به فرموده مقام معظم رهبری، عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی او را نشان می داد.

خطیب نماز جمعه تهران به بررسی علت عصبانیت رییس جمهور آمریکا از ملت ایران پرداخت و با بیان اینکه محبوبیت ترامپ کمتر از چهل درصد است و اوباما با همه مشکلاتی که داشت در سال نخست ریاست جمهوری و حتی بوش پسر تا این حد منفور نبودند، گفت: ترامپ از درون شکست خورده است.

وی مهم ترین عامل عصبانیت رژیم های پی در پی آمریکا را شکست ایدئولوژیک عنوان و تصریح کرد: اینها لیبرال دموکراسی را به عنوان بهشت موعود برای مردم ترسیم کرده بودند و بعد از فروپاشی شوروی، خود را قدرت عالم می دانستند و در مقام تشکیل دهکده جهانی بودند اما آمال و آرزوهایشان با شکست مواجه شد.

آیت الله صدیقی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تابش خورشید دین در این کشور را از عوامل شکست تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی ها دانست و گفت: اینها فکر می کردند که دین قدرت رقابت ندارد، زندگی ساز و ظلم ستیز نیست و در متن زندگی مردم نقشی ندارد، اما دیدند که مردی روشنگر دین را به صحنه زندگی آورد.

وی با بیان اینکه امام راحل توخالی بودن قدرت پوشالی آمریکا را در کشور ایران اعلام و افسانه لیبرال دموکراسی را باطل کرد، اظهار داشت: دنیای شرق و غرب دست به دست هم دادند تا این نیروی دینی تازه احیا شده را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند چراکه به فرموده امام راحل این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است.

امام جمعه موقت تهران افزود: همه قدرت های دنیا جنگ احزاب تشکیل دادند و مدینه انقلاب را محاصره کردند و جنگ اقتصادی، فرهنگی، روانی و نظامی علیه این کشور و انقلاب نوپا به پا کردند، اما معجزه ای اتفاق افتاد و جنگ هشت ساله برای ما نعمت و برای دشمنان به بلا تبدیل شد.

وی با بیان اینکه مستکبران به فکر تشکیل خاورمیانه بزرگ افتادند و سه کشور عراق، سوریه و لبنان را نشانه گرفتند تا این سپر خطر مقابله با اسرائیل را از بین ببرند و برای انقلاب ایران دردسر ایجاد کنند، اما همه تاکتیک ها و روش های سیاسی، علمی، روان شناسی و جامعه شناسی آنان با شکست مواجه شد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه همه مخالفان انقلاب اسلامی در تأسیس داعش، طالبان و القاعده هزینه کردند و با ایجاد تشکیلاتی برای مقابله اساسی با انقلاب وعده ها دادند، گفت: ملت های سوریه و عراق در کنار ملت ایران به صحنه آمده اند و حزب الله لبنان تعیین کننده، ریشه دار، ماندگار و قدرتمند است و فانی کننده اسرائیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ولایت که خدا نصیب ما کرده، معجزه گر است و سحر قدرت های بزرگ را یکی پس از دیگری ابطال خواهد کرد. ما در شرایطی هستیم که وقتی رهبر کشور روسیه به کشور می آید خارج از رسوم دیپلماسی ابتدا به محضر رهبر عزیز ما می رود و با مقدسات ما ارتباط برقرار می کند و در جنگ با داعش در کنار ما قرار می گیرد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز آمریکا در مسائل اقتصادی بدهکارترین کشورها است، گفت: آنها به ما می گویند شما زندانی دارید اما 22 بهمن، روز قدس، اربعین، نمازهای جمعه و اصول عزت بخش مردم زیر پرچم ولایت را که سبب پیروزی ما و شکست آنها است را نمی بیند.

خبرگزاری رسا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید