بهشتی در آئینه توصیف امام راحل

بهشتی در آئینه توصیف امام راحل

شهادت او در برابر مظلومیتش ناچیز است…
• دست آمریکا از آستین این خائن ها بیرون آمد و یک همچو جنایتی به مسلمین وارد کردند و کسانی که جز به مصلحت مسلمین اندیشه نمی کردند از وکلای مجلس و از دولت وزرایی که بسیار اندیشمند بودند، وکلایی که اندیشمند بودند و از قوه قضاییه هم مثل آقای بهشتی که از اول شکل گرفتن جمهوری اسلامی مورد هدف بود.
شما شاهد بودید که تمام ارگانهای اسلامی مورد هدف بود…
• این آقای بهشتی مسلمان، متعهد، این چه کرده بود که توی تاکسی می نشینی می بینی که دو نفر بهم می رسند، یک حرفشان فحش به اوست. توی اجتماعات یک دسته مرگ بر کی، طالقانی را تو کشتی، شما ببینید چه ظلمی به همچنین موجود فعالی که یک ملت بود و برای ملت ما ، با چه حیله هایی می خواستند او را بیرون کنند.
• یک جریانی بود که این روحانیون شاخص را پیش ملت رسوا کنند، با دروغ و حیله آقای بهشتی (رحمه الله علیه) که یک نفر آدمی بود که مجاهد برای اسلام بود. به درد می خورد. فعال بود، دانشمند بود، مدبر بود، دیدید که در صحنه کشور چه فضاحتها در آوردند، اشرار مردم را منحرف کردند، مردم یک وقت بیدار شدند که بهشتی ای در کار نبود.
• این پیشامد برای همه ملت ناگوار بود و یک اشخاصی که برای خدمت خودشان را حاضر کرده بودند و خدمتگزاران این کشور بودند، اشخاصی بودند که آنقدری که من از آنها می شناسم از ابرار بوده اند. از اشخاص متعهد بوده اند که در رأس آنها مرحوم شهید بهشتی است. ایشان را من بیست سال بیشتر می شناختم. مراتب فضل ایشان و مراتب تفکر ایشان و مراتب تعبد ایشان بر من معلوم بود. و آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این مخالفین انقلاب است. افرادی که بیشتر متعهدند. ، مؤثرتر در انقلابند، آنها را بیشتر مورد هدف قرار داده اند. ایشان مورد هدف اجانب و وابستگان به آنها در طول زندگی بود، تهمت های ناگوار به ایشان زدند.
از آقای بهشتی می خواستند یک موجود ستمکار، دیکتاتور ، معرفی کنند، در صورتی که من بیش از بیست سال ایشان را می شناختم و بر خلاف آنچه این بی انصاف ها در سرتاسر کشور تبلیغ کردند و مرگ بر بهشتی گفتند من او را یک فرد مجتهد، متدین، علاقه مند به ملت، علاقمند به اسلام و به درد بخور برای جامعه خودمان می دانستم و شما گمان نکنید که این آقایان که وارد شده اند در این شغل های دولتی اینها یک اشخاصی بوده اند یا هستند که راهی برای استفاده جز این مقام ندارند.

اینها هر کدام اشخاص متعهدی بودند که در پیش مردم مقام داشتند، در پیش روحانیت مقام بزرگ داشتند، و آنطور نبود که واخورده باشند که بخواهند بیایند اینجا انحصار طلب باشند. خدا انصاف بدهد به آنهایی که انحصار طلب بودند و می خواستند بهشتی و خامنه ای و رفسنجانی و امثال آنها را از صحنه خارج کنند.
• ملت عزیز، این کوردلان مدعی مجاهدت برای خلق، گروهی را از خلق گرفتند که از خدمتگزاران فعال و صدیق خلق بودند. گیرم که شما با شهید بهشتی که مظلوم زیست ومظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام و خصوصاً شما بود دشمنی سرسختانه داشتید، با بیش از هفتاد نفر بی گناه که بسیاری شان از بهترین خدمتگزاران خلق و مخالف سرسخت دشمنان کشور و ملت بودند چه دشمنی داشتید جز آنکه شما با اسم خلق از دشمنان خلق و راه صاف کنان چپاولگران شرق و غرب می باشید.
منبع:شاهد یاران، شماره 8.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید