قدرت حجاب «زن مسلمان» غرب را به وحشت انداخته است

قدرت حجاب «زن مسلمان» غرب را به وحشت انداخته است

دختر مسلمان یک کشیش آمریکایی گفت : غرب؛ بی‌حجابی و قدم زدن با سگ را آزادی می‌داند در حالی که این آزادی‌ها زودگذرند و قدرت حجاب زن مسلمان آنها را می‌ترساند.

تینا ماری هاسکی (نجمه) در حاشیه همایش «با مومنان» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه با مطالعه قرآن پاسخ سئوالاتی را که انجیل و کلیسا از پاسخ آن عاجز بودند را گرفتم اظهار کرد: آزادی آن چیزی نیست که تنها فردی باشد بلکه باید برای بشریت باشد.

قدرت حجاب زن مسلمان غرب را می‌ترساند

وی با بیان اینکه افراد بی‌حجاب با بدحجابی خود به حقوق دیگران تعرض می‌کنند، افزود: در غرب بی‌حجابی، آرایش و قدم زدن با سگ را جزو آزادی می‌دانند در حالی که اینگونه آزادی‌ها سطحی و زودگذر است.

هاسکی، روح آزاد داشتن را معنای واقعی آزادی دانست و تصریح کرد: افراد بدحجاب دنبال چیزهایی می‌روند که ندارند و آنها از چیزهای خدادادی خود ناراضی هستند و پیوسته به دنبال تغییر قیافه هستند.

وی حجاب را یک ارزش برای زنان دانست و گفت: همانگونه که انسان از طلا و چیزهای گرانقیمتش محافظت می‌کند باید زیبایی‌های ظاهری خود را بپوشاند و به‌راحتی در دسترس نگذارد.

این بانوی مسلمان آمریکایی اضافه کرد: دلیل مخالفت برخی کشورها با حجاب این است که آنها از قدرت حجاب آگاه هستند و از آنجا که می‌بینند زنی به دینش اهمیت می‌دهد می‌ترسند.

واقعه عاشورا قدرت ایمان را در انسان تقویت می‌کند

هاسکی با اشاره به مطالعه واقعه عاشورا به انگلیسی، بیان کرد: با مطالعه این واقعه شیعه شدم و عشق کربلا در قلبم جوشیدن گرفت.

وی با بیان اینکه آرزوی سفر به کربلا را داشتم، مطرح کرد: از امام حسین(ع) خواستم تا مرا به کربلا دعوت کند و دعایم نیز مستجاب شد.

این بانوی مسلمان شده آمریکایی، خود را از عاشقان امام حسین (ع) خواند و تصریح کرد: واقعه عاشورا قدرت ایمان را در انسان تقویت می‌کند.

وی ارادت خود نسبت به امام هشتم (ع) را خاص خواند و خاطرنشان کرد: در کتاب خودم تمام خاطرات سفرهای معنوی‌ام را گردآوری کرده‌ام.

هاسکی ادامه داد: مشهد شهر خاصی است و غربت عجیبی دارد و معطرترین شهر روی زمین است.

وی با صدای بغض‌آلود ابراز کرد: از امام رضا (ع) می‌خواهم دعایم را مستجاب کند و موجبات آشتی مرا با خانواده‌ام را فراهم آورد.

دختر کشیش آمریکایی که نام خود را پس از مسلمان شدن به «نجمه» تغییر داده است، افزود: آرزوی من از امام زمان (عج) این است که شبی به خواب پدر و مادرم رفته و قفل چشم، گوش و قلبشان را باز گشاید زیرا آنها متوجه حرف‌های من نیستند.

در غرب مردم پاسخ ساعت پرسیدن یکدیگر را به‌هم نمی‌دهند

وی که 18 سال در ایران و شیراز زندگی می‌کند، تصریح کرد: در ایران زندگی آرام و خوبی دارم.

هاسکی،خاطر نشان کرد: یک دختر و یک نوه دارم و سال‌های بازنشستگی‌ خود را مشغول تربیت نوه‌ام هستم و بیشتر وقتم را با او می‌گذرانم.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران بسیار خونگرم و مهربان هستند، یادآور شد: در غرب مردم روابط سردی با هم دارند و حتی در خیابان پاسخ ساعت پرسیدن یکدیگر را نیز به‌هم نمی‌دهند.

قرآن نور است

این بانوی مسلمان شده آمریکایی، قرآن را نور خواند و افزود: من ابتدا قرآن را انگلیسی می‌خواندم اما اکنون می‌توانم قرآن را به زبان عربی و با قرائت بخوانم و تفسیرهای قرآن را مطالعه می‌کنم.

هاسکی اضافه کرد: هنگام خواندن قرآن احساس می‌کنم که خدا با من حرف می‌زند.

وی با اشاره به مطالعه نهج‌البلاغه، کتاب‌های شهید مطهری، دستغیب و شریعتی، متذکر شد: پس از مسلمان شدن صبورتر شدم و مانند تغییر شب به روز، اخلاقم عوض شده است.

افراد دیندار قدرتمند هستند

هاسکی اهمیت دادن به دین را به معنای قدرت دانست و خاطرنشان کرد: فردی که می‌تواند خود را از آنچه خدا فرموده و در دین آمده است حفظ کند، فرد قدرتمندی است.

وی یادآور شد: ما مسلمانان باید همه را خواهر و برادر خود بدانیم و از دروغ و دورویی پرهیز کنیم و به حقیقت گرایش داشته باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید