با چه خانمهایی ازدواج نکنیم ؟

با چه خانمهایی ازدواج نکنیم ؟

نویسنده :امیر دانش زاده

در این مقاله می خواهیم شما را با خانم هایی آشنا کنیم که شاید در ظاهر مجذوب و ایده آل باشند اما به هیچ وجه ازدواج با آنان را به آقایان محترم پیشنهاد نمی کنیم .

خانم های فمینیست :
این دست از خانمها تصور می کنند که تمام ناخوشی های زندگی از مردها نشأت می گیرد . آنها تصور می کنند که وجود خانمها ، فرشته وار است و می توانند تمام دنیا را عوض کنند ، البته فقط در صورتی که معضل « مردسالاری » از جلوی پای آنها برداشته شود . رفتار این مدل خانم ها با آقایون اصلاً مناسب و قابل قبول نمی باشد . بهتر است در هر شرایطی از آنها دوری کنید .

خانم های پولکی :
خیلی ساده و راحت بگوییم آنها تنها به خاطر پول با شما ازدواج می کنند و از آقایون انتظار دارند که تمام هزینه های غیر ضروری زندگی آنها را برآورده سازند ، او هیچ چیز نیست جز یک انسان مادی . فکر می کند که تمام وجودش از طلا درست شده است . او فقط به فکر برآورده کردن نیازهای خودش است و برای دیگران هیچ اهمیتی قائل نیست و بهتر است که حواس خود را جمع کنید ، چرا که عده بسیاری از دخترهای جوان جزء این گروه قرار
دارند .

خانمهای رمانتیک :
این نوع خانم ها زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند و در عین حال در انتظار شاهزاده ای هستند که با اسب سفیدش از میان آسمان به زمین فرود آید و او را سوار بر اسب سفیدش کرده ، به جایی ببرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد تا بتوانند به خوبی زندگی کنند .آنها دخترهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمی دانند . او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند ، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد .

خانم های بدگمان :
این خانم ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارند و همیشه جزء «زخم خوردگان » اجتماعند . افراد احساساتی که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند . ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمی برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند ، اماپس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند . شما همیشه در رابطه ی خود با او سردرگم هستید . تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است . هیچ وقت به اندازه ی کافی برای شما زمان ندارد ؛ پس بهتر است با چنین زنی ازدواج نکنید .

خانم های عصبانی :
مثل خانم های فمینیست خانمهای عصبانی نیز دل خوشی از مردها ندارند . آنها به مردها اهانت می کنند و می توانند بدی ها و خطاهای تمام مردان را به سادگی به خاطر بیاورند . برای خانم عصبانی چیزی به عنوان « مرد خوب » وجود ندارد .خون آنها از دست مردها به جوش می آید و در هر لحظه می توانند مانند یک کوه آتشفشان منفجر شوند . ازدواج با این نوع خانم ها مساوی است با ورود به تراژدی و داد و فریاد ، پس بهتر است عقب بایستید !

خانم های نامطمئن :
در نگاه اول چنین خانم هایی خیلی خوب جلوه می کنند ؛ با شما به مهربانی رفتار می کنند و خوش مشرب هستند . اما چیزی نمی گذرد که ترس های درونی آنها پدیدار می شود . روزی چند مرتبه به شما تلفن می زند .او می خواهد مطمئن شود که به اندازه کافی جذاب و پذیرفتنی است ؛ او محتاج و نیازمند است و همواره با این ترس زندگی می کند که مبادا در نظر همسرش مثبت نباشد .

خانم های مغرور :
اخلاق این خانم ها واقعاً عجیب و غریب است . آنها افراد نامطبوعی هستند که به دیگران با چشم حقارت نگاه می کنند و فقط به خودشان اهمیت می دهند و اصلاً مهم نیست که قلب دیگران را بشکنند و آنها را آزرده خاطر سازند . او می خواهد که همیشه مرکز توجه قرار گیرد و هر کاری که می خواهد ، انجام دهد و هر کجا که می خواهد ، برود . او خودخواه و خود محور است . شیفته خودش می باشد و به عنوان « دختر کوچولوی بابایی » بزرگ شده و انتظار همان توجهات را از شما دارد . بیشتر آنها به فکرپول و مال و منال نیز هستند . درست مثل خانم های پولکی . آنها معمولاً خوش قیافه و خوش لباس هستند و به راحتی با اخمی که در چهره دارند قابل شناسایی می باشند . لذا باید تا آنجا که می توانید خود را از آنها دور نگاه دارید .

خانم های قدرت طلب :
آنها انسان هایی هستند که می خواهند قدرت کنترل تمام امور زندگی شما را به دست گیرند . آنها به شما می گویند چه لباسی بپوشید ، کجا بروید ، با چه کسی صحبت کنید و خلاصه همه چیز … و اگر بخواهید در مقابل عقاید آنها از خود مقاومت نشان دهید ، اخم هایشان در هم فرو می رود و چاره دیگری جز سر فرود آوردن در مقابل خواست هایشان را برایتان باقی نخواهند گذاشت .

ما به شما اخطار دادیم !
اینها بدترین نمونه ها بودند . مطمئناً خانم های خوبی هم هستند . اما بهتر است که همیشه مراقب خانم هایی که در لیست بالا به شما معرفی کردیم
باشید.
منبع:مجله راه موفقیت شماره 13

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید