اقامه نماز جماعت به امامت مراجع تقلید در حرم رضوی

اقامه نماز جماعت به امامت مراجع تقلید در حرم رضوی

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ، از سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در حرم رضوی خبرداد و گفت: از بیست و چهارم تیر، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی به مدت چهار هفته در صحن جامع رضوی اقامه نماز دارند که پنج شنبه هر هفته پس از اقامه نماز، در جمع زائران و مجاوران به ایراد سخنرانی هم می پردازد.

وی ابراز کرد: با توجه به خیل عظیم زائران از اقصی نقاط کشور و جهان اسلام با شکوه ترین نمازهای جماعت حرم علی بن موسی الرضا(ع) در ایام تابستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جایگاه مهم حرم مطهر امام رضا(ع) در میان علما و مراجع تقلید، تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره تبلیغات و مناسبت های ویژه حرم رضوی با حضرات آیات این امکان فراهم شده است که نمازهای جماعت از سوی چندتن از مراجع تقلید اقامه شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین حضرت آیت الله سبحانی، حضرت آیت الله نوری همدانی و آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) نماز جماعت اقامه می کنند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: اقامه نماز جماعت به امامت مراجع تقلید از هشت سال گذشته به طور مداوم و مستمر در ایام تابستان برقرار است و امیدواریم این برنامه برای سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهمیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز با حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این دیدارها به بیان توضیحاتی درباره اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه توسعه خدمات به زائران و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی پرداخت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید