آشتی پس از جنگ!

آشتی پس از جنگ!

چگونه بعد از دعوا از همسر خود معذرت خواهی کنید و با او آشتی کنید
شما با فرد برجسته‌ی زندگی خود دعوا داشته‌اید و حالا می‌خواهید از او معذرت خواهی کنید. این مقاله به شما کمک می‌کند که به یک روش موثر با همسر خود آشتی کنید.
دعواها و روابط دو جزء جدا نشدنی از هم هستند. هر رابطه‌ای، چه بین خواهر یا برادر، دوستان و چه بین همسران باشد در معرض دعواها و به هم خوردن روابط و فرآیند آشتی کردن است. همیشه از زاویه‌ی مثبت به دعواها بنگرید؛ آنها دست اندازهای هیجان انگیزی را به جاده‌ی خیلی روان زندگی که می‌تواند در طول زمان خسته کننده بشود اضافه می‌کنند. فرآیند معذرت خواهی بعد از دعوا شما را به نیمه‌ی خودتان نزدیک‌تر می‌کند و فقط باعث می‌شود که رابطه‌ی شما محکم‌تر و عمیق‌تر بشود. اگر شما بحث و دعوای طولانی با همسر خود داشته‌اید و حالا می‌خواهید معذرت خواهی کنید و با او آشتی کنید، به خواندن مقاله‌ی زیر ادامه دهید تا برخی روش‌های کار ساز را بیابید.

زمان سپری کنید :
قسمت مکالمه و صحبت بیشترین اهمیت را در هر رابطه‌ای دارد. دعواها و سوء تفاهم‌ها معمولاً به خاطر کمبود ارتباط و درک، رخ می‌دهند. بنابراین اگر یک دعوای جدی و بلند بین شما دو نفر وجود داشته است، لازم است که شما زمانی را در برنامه‌ی شلوغ خود پیدا کنید و موضوع را با همسر خود حل و فصل کنید. تمام تفاوت‌ها را در نظر بگیرید، این کار باعث می‌شود که شما احساس بهتری بکنید. اگر دعواهای مداوم و پیوسته‌ای وجود دارند، لازم است که شما زمانی را با هم دیگر با بحث کردن در مورد آنچه که شما در روابط از هم دیگر انتظار دارید، بگذرانید.

او را سورپرایز و شگفت زده کنید :
چیزی که بعد از یک دعوای شفاهی رخ می‌دهد جنگ سرد است. اما اگر شما در پس ذهن خود، فرد را دوست داشته باشید، می‌خواهید که عشق خود را به او نشان دهید. در نتیجه همسرتان انتظار دارد که شما از او معذرت خواهی کنید. خویشتن خود را کنار بگذارید و او را با چیزی که لبخند را بر لبان او می‌نشاند شگفت زده کنید. یک راه خوب برای انتقال این که “شما متأسف هستید” نوشتن یادداشت برای او است. در این روش لازم است که شما برخی کارهای شبانه انجام دهید. یادداشت‌هایی با متن “من متأسفم” و یک چهره خندان بنویسید و این یادداشت‌ها را در مکان‌هایی بگذارید که همسر شما حتماً آنها را ببیند. دیدن یادداشت‌های بانمک مطمئناً هر کسی حتی همسر ایراد گیر و ناراضی را می‌خنداند. بعد از این کار، در مورد تفاوت‌های خود با او صحبت کنید. شما می‌توانید از روش‌های فراوان دیگری برای سورپرایز کردن او استفاده کنید. به او کادو بدهید و یا برای چیزی که به خاطر آن دعوا کرده‌اید کاری انجام دهید. اگر او در خانه نیست، یک پیام احساسی و رمانتیک به او بفرستید.

نامه بنویسید :
نامه‌ها افسون‌گر هستند و شما می‌توانید به آسانی آنچه را که احساس می‌کنید از طریق آن انتقال دهید. یک نامه‌ی نوشته شده‌ی خوب هم چنین به طرف مقابل نشان می‌دهد که شما توجه عمیقی به وضعیت می‌دهید. از طریق یک نامه‌ی معذرت خواهی، چیزی را که اشتباه شده و این که چرا اشتباه شده بیان کنید و برای همسر خود توضیح دهید که شما نمی‌خواستید به او آسیب بزنید و مثل دعوایی که کردید دعوا کنید. بعد از توضیح همه چیز در مورد دعوا و احساسات خود، با نوشتن چیزی که یک لبخند روشن را بر لبان او می‌نشاند نامه را جمع بندی و تمام کنید! برای مثال “دیدن لبخند تو، روز مرا می‌سازد، بار دیگر بر من لبخند بزن و روز مرا بساز!” نوشتن نامه زمان بر است به خصوص اگر شما در آن مهارتی نداشته باشید اما مطمئناً به شکل مطلوب کار ساز خواهد بود.

از او خواهش کنید . . . دوباره!
یک روش کار ساز دیگر برای معذرت خواهی و نشان دادن عشق خود به او، خواهش کردن از او به روش مشابهی است که شما در دوران نامزدی خود انجام می‌دادید. این باعث یادآوری خاطرات شاد شما می‌شود و باعث می‌شود که او تلخی را فراموش کند. آن تماماً احساساتی و رمانتیک بودن است چون یک زن هر چقدر هم خشن و سرسخت به نظر برسد، به صورت عمیق در قلب خود عاشق احساس و نازپرورده شدن و لوس شدن است. یک بار که باعث لبخند او بشوید، او خودش با شما در مورد ترس‌ها و شکایت‌هایش صحبت خواهد کرد. پس مشکل حل شد.
اینها برخی توصیه‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند که با همسر خود آشتی کنید و از او معذرت خواهی کنید. دعواهای مکرر و جنگ‌های سرد، آزار دهنده و اذیت کننده هستند اما اجازه ندهید که خویشتن شما کنترل روابط را به دست بگیرد. برای زیبا و لذت بخش کردن زندگی باید توجه، مراقبت، درک و تعادل سالم بین عشق و دعواها وجود داشته باشد . . . همه چیز خوب است!

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید