پس از اقامه نماز جمعه برپا شد؛ خروش میلیونی نمازگزاران علیه جنایات آل سعود و آل خلیفه

پس از اقامه نماز جمعه برپا شد؛ خروش میلیونی نمازگزاران علیه جنایات آل سعود و آل خلیفه

مردم نمازگزار و ولایتمدار ایران اسلامی، امروز با تظاهرات پرشور و میلیونی خود جنایات خصمانه آل سعود و آل خلیفه را محکوم و از رهبری و مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم حمایت کردند.

در این تظاهرات باشکوه که پس اقامه نماز جمعه در سراسر کشور و تهران برگزار شد، مردم نمازگزار با شعارهای پرصلابت و دشمن‌شکن، انزجار و تنفر خود را از آل سعود، آل خلیفه، صهیونیسم، آمریکا و انگلیس اعلام کردند.

مردم ولایتمدار تهران نیز پس از اقامه نماز جمعه این هفته در پی تنفر و انزجار از دولت‌های استکباری به ویژه علیه رژیم دیکتاتوری ‌آل سعود، آل خلیفه، آمریکای جهانخوار و غده سرطانی اسرائیل غاصب با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ سردادند.

گفتنی است، مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم و همچنین گرامیداشت یاد شهدای منا در سراسر کشور و در بیش از 850 میعادگاه نمازجمعه برگزار شد.

این مراسم پرشکوه همزمان در تهران از درهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین پس از اقامه نمازدشمن شکن جمعه، برگزار شد و مردم شجاع و مؤمن ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و مرگ آل سعود و آل خلیفه را فریاد زدند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید