متن پیام امام جمعه رفسنجان در پی رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام پورمحمدی

متن پیام امام جمعه رفسنجان در پی رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام پورمحمدی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف فراوان خبر رحلت روحانی مبارز و آزاده و پدر انقلاب مردم رفسنجان حضرت حجه‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی دل همه ما را داغدارکرد. آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت،ملجا انقلابیون و مبارزان شهرستان و افراد تبعید شده به این دیار در دوران ستمشاهی،ازوفاداران صدیق به امام و رهبر فرزانه،انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسر عمر تبلیغی خود بود. منبرها و سخنرانی های روشنگر همراه با بیان صریح و دعوت از خطبای ارزشمند انقلابی، از او خاطره‌ ماندگاری درذهن و دل مردم شریف رفسنجان و آشنایان این روحانی شجاع برجای گذاشته است و مردم انقلابی و بصیر رفسنجان روحیه انقلابی و جهادی خود را مرهون زحما ت و تلاشهای این عالم مجاهد می دانند.
سابقه مبارزه طولانی بارژیم طاغوت پهلوی وبصیرت افزایی و تحمل زندان و شکنجه ساواک و… دربرهه های مختلف نهضت و انقلاب،حکایت ازشجاعت کم ‌نظیر ایشان درجهت تحقق آرمانهای والای انقلاب دارد و به نوعی بیان گر صداقت او بر عهد و پیمانش باخداوند متعال است.
اینجانب فقدان این روحانی پارسا وانقلابی و یارصدیق امام و رهبری رابه محضرحضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و به حضور رهبرحکیم انقلاب و مردم شریف وبزرگوار رفسنجان تسلیت میگویم وضمن آرزوی علو درجات برای آن روحانی ارزشمند ،همنشینی با فرزند شهیدشان دربزم اولیاء و انبیاء الهی را از درگاه خداوند متعال خواستارم وبرای بیت مکرم و بازماندگان محترم صبر و اجر جمیل مسألت می نمایم وبه پاس احترام وقدردانی شما مردم رفسنجان ازآن روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر و پدرشهید بزرگوار سه روزعزای عمومی درشهرستان اعلام می کنم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان
عباس رمضانی پور

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید