رویای صادقه ای که باعث انتشار زیارت نامه امام صادق علیه السلام شد

رویای صادقه ای که باعث انتشار زیارت نامه امام صادق علیه السلام شد

مداح روشندل کربلایی رضا غلامرضازاده ذاکر امام صادق علیه السلام نقل می‌کند:

نهم مرداد ماه سال ۹۵ شب شام غریبان آقا امام صادق علیه السلام خوابی دیدم که آن خواب سبب انتشار زیارت نامه امام صادق علیه السلام گردید.

خواب دیدم در روز شهادت امام صادق علیه السلام احمد تقی نژاد خادم و متولی موقوفه امام صادق علیه السلام در قبرستان بقیع زیارتنامه امام صادق علیه السلام را می‌خواند: السلام علیک ایها امام الصادق، السلام علیک ایها الوصی الناطق و …

این زیارتنامه پخش زنده و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه می شد.
وقتی قرائت زیارت نامه تمام شد دو خانم به استقبال ایشان آمدند، یکی همسرشان و دیگری خانمی که به احمد می گفت من حافظ حدیث کسا هستم که من هر دو خانم را از صدایشان شناختم. بعد از خواب بیدار شدم. جویای تعبیر خواب بودم که ساعتی بعد خوابم برد در خواب صدایی را شنیدم که به من گفت: به احمد بگو زیارت نامه ما را انتشار دهد، او ۶ سال دیگر با خانمی که حافظ حدیث کسا است ازدواج خواهدکرد.
هدیه انتشار زیارت نامه امام صادق علیه السلام توفیق خدمت به  ائمه بقیع و ازدواج با خانمی که حافظ حدیث کساء است. فردای آن روز احمد به منزلمان آمد خواب را تعریف کردم، او باور نکرد، به او گفتم:
اگر آنچه گفتم، حقیقت پیدا نکرد و این امر محقق نشد بدان که حضرت امام صادق علیه السلام مرا قبول ندارد و هر جا دیدی من مداحی می کنم، میکروفون را از دستم بگیر و بگو تو فتنه گر و خیانتکار هستی؛

به احمد گفتم، شما به خواست خدا با این خانم ازدواج خواهی کرد. تو مامور به انجام وظیفه هستی منتظر نتیجه نمان.

ان‌شاءالله به خواست خدا تو زیارت نامه را انتشار بده، خدا مهر این زن را به دل همسرت می اندازد و همسرت به خواستگاری او می رود و از خواهر به ایشان مهربان‌تر خواهد بود؛ زیرا هر دو آنها، خادم مادر ارجمند بی بی ام فروه سلام علیها هستند.

محرمانه نام خانم را به احمد گفتم؛ برای احمد باور کردنش سخت بود، به من گفت: من زن دارم و همسرم راضی نیست، هیچ زنی نمی‌تواند هوو را تحمل کند. به او گفتم که این خانم پاکدامن و حافظ حدیث کسا است خدا او را برای تو نگه می‌دارد و اجازه ازدواج با کسی را ندارد و مهمتر محبت او در دل همسرت می افتد و همسرت به خواستگاریش می‌رود.
بعد از این ماجرا احمد با کمک مشاور و مدیر پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه آقای زینلی زیارت نامه امام صادق علیه السلام را از منابع مختلف پیدا کردند و با نسخه های مختلف در پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه انتشار دادند .
آقای احمدی مدیر پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر، زیارت نامه را هر روز در فضای مجازی انتشار دادند.

آقای زینلی پیشنهاد دادند تقویم صادقیه در ایام نوروز توزیع گردد و زیارت نامه امام صادق علیه السلام در تقویم چاپ شود، از سال ۱۳۹۶تقویم صادقیه هر ساله در مکان‌های عمومی و بین مسافرین نوروزی توزیع می گردد.

در سال ۱۳۹۶ با همکاری آقای عباسی مسئول موکب امام علی علیه‌السلام 100 هزار زیارت نامه امام صادق علیه السلام چاپ و در عمود ۱۰۹۷ این موکب، بین زائرین اربعین توزیع گردید؛ همان سال بنر زیارت نامه امام صادق علیه السلام در مقام امام صادق علیه السلام قبرستان وادی السلام نصب گردید.
اینک ؛ بعد از  چند سال به احمد گفتم آیا خواب سال ۹۵ به حقیقت پیوست؟ که من حکایت انتشار زیارت امام صادق علیه السّلام را نقل کنم، ایشان گفت: چهل روز قرائت زیارت امام صادق علیه السلام انجام بده بعد از آن، حق انتشار این حکایت را داری، من یک چله زیارت نامه امام صادق علیه السلام انجام دادم، تا اینکه در عالم رؤیا نواقص زیارت نامه برطرف گردید و به من گفتند وعده ای که به احمد داده بودیم محقق یافت و تو زیارت نامه تکمیل شده را برای احمد بخوان تا متن اصلاح شده را انتشار دهد.

بعد از اینکه زیارت حفظ شده را برای آقای تقی نژاد خواندم، کنجکاو شدم آیا واقعا او با خانمی که حافظ حدیث کساء بوده ازدواج کرده است یا نه ؟
که آقای تقی نژاد گفت: وقتی شما در سال ۹۵ خواب را برایم تعریف کردی، اگرچه خواب آن روز شما، تعبیرش امروز به واقعیت پیوسته است؛ ولی آن روز باور کردنش خیلی سخت بود.
در زمینه انتشار زیارت امام صادق علیه السلام در حد توان از طریق چاپ تقویم صادقیه و توزیع زیارتنامه پرس شده در پیاده روی اربعین در کربلا و انتشار در فضای مجازی اقداماتی صورت گرفت، هرچند که این اقدامات رضایت بخش نبود، در حد توان انجام دادیم.
در زمینه انتخاب همسر دوم خواب سال ۹۵ شما را بعد از 6 سال تعریف کردم و همسرم چون این خانم را کاملا می‌شناخت و به پاکی و صداقتش ایمان داشت و حافظ حدیث کساء بود، را به عنوان همتای خود و همسر دومم برای رضای خدا رسما خواستگاری کرد. گرچه همسر دومم و خانواده‌ اش اوایل مخالفت می کردند، وقتی که پافشاری و رضایت و گذشت و ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی همسر اولم را دیدند تسلیم امر او شدند و با ازدواج من به خاطر رضای خدا موافقت کردند؛ ما هم با یاری خداوند زندگی مشترک خود را بر پایه حدیث شریف کساء و قرائت زیارت امام صادق علیه السلام در ایام ولادت پیامبر اسلام و امام صادق علیهم السلام بنا کردیم و عهد کردیم تا زنده هستیم با هم هر روز حدیث شریف کساء و زیارت ارباب امام صادق علیه السلام را قرائت کنیم به امید اینکه مقبول حق واقع گردد و خدمتگزار خوبی برای اهل بیت عصمت و طهارت و مشمول عنایات آن بزرگواران واقع گردیم.

و هم اکنون به اطلاع دوستان می رسانم زیارتنامه ای که هر روز در پیام رسان های فیروزه کویر و محفل مادر ارجمند گذاشته می شود مطابق با این رویایی صادقه می باشد.

قرائت زیارتنامه امام صادق توسط مداح اهلبیت کربلایی رضا غلامرضازاده

 

 “برای دریافت زیارت نامه امام صادق علیه السلام بر روی تصویر دلخواه کلیک کنید.”

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید