آقایان نباید این 7 اشتباه را بکنند!

آقایان نباید این 7 اشتباه را بکنند!

آن روزها که تازه با او آشنا شده بودید، همیشه صورت تان را خوب اصلاح می کردید، لبخندهای زیبا می زدید و در حضورش همیشه ادب را حفظ می کردید. اما حالا که دیگر آن روزهای اول به پایان رسیده، دیگر هیچ کدام از این مسایل را رعایت نمی کنید.
معمولاً وقتی یک رابطه طولانی می شود، مردها تنبل می شوند و دیگر کارهای کوچکی که به خاطر طرف شان انجام می دادند را کنار می گذارند و به جای آن شروع به انجام کارهایی می کنند که وقتی برای اولین بار طرف شان را ملاقات کردند، جرأت انجامش را نداشتند. بعضی از این تغییرات تا حدودی طبیعی هستند، اما بعضی دیگر واقعاً باعث عصبانیت و ناراحتی خانم ها می شود. در اینجا به هفت نمونه از این تغییرات که خانم ها دوست ندارند در رابطه شان با مردی ایجاد شود اشاره می کنیم. این تغییرات برای آنها تا حدی ناراحت کننده هستند که حتی ممکن است باعث برهم خوردن رابطه از جانب آنها شود. درست است که با گذشت زمان و صمیمی شدن بیشتر با او می توانید احساس راحتی بیشتری در رفتارتان داشته باشید، اما حواس تان باشد که این شش اشتباه را مرتکب نشوید.

1- تاریخ های مهمی مثل روز تولد و سالگردها را فراموش می کنید:

اوایل برای روز تولدش بهترین سورپریزها و هدایا را تدارک می دیدید، اما حالا حتی یک زنگ هم به او نمی زنید. این کار یعنی او دیگر برای شما اهمیتی ندارد و نادیده اش می گیرید. خاطرتان باشد که اگر باز هم مثل سابق تولدش را جشن بگیرید، باعث پایداری عشق تان خواهید شد.

2- سازش ندارید:

سابقاً از این که وقت تان را با خانواده او بگذرانید خوشحال بودید، اما حالا دیگر تمایلی به این کار ندارید. اگر قبلاً فردی سازش پذیر بودید و حالا دیگر قابلیت انعطاف ندارید، باید در مورد این تغییر رویه خود بیشتر فکر کنید. این از همه تغییراتی که گفته شد برای خانم ها آزاردهنده تر است چون زن ها ذاتاً افرادی قابل انعطاف هستند.

3- بی احساس می شوید:

قبلاً روزانه هزار بار با او تماس گرفته و قربان صدقه اش می رفتید، اما حالا در طول روز یک تماس که نمی گیرید هیچ… حتی وقتی کنار یکدیگر هستید هم علاقه خود را به وی ابراز نمی کنید. درست است که در رابطه طولانی مدت دیگر ناچار نیستید تلاش کنید تا بتوانید او را تحت تأثیر خود قرار دهید، اما دیگر از آن ور بوم که نباید بیفتید! درست است؟

4- به وضعیت ظاهری تان رسیدگی نمی کنید:

حال که مدتی طولانی از رابطه تان گذشته است، تصور می کنید که اگر در بعضی کارهای مربوط به نظافت خود سهل انگاری کنید، موردی نداشته باشد. البته درست است اکنون که آشنایی کامل با یکدیگر دارید، می توانید راحت تر نزد او لباس بپوشید، اما خاطرتان باشد مرتب و پاکیزه بودن باعث می شود که جذابیت خود را برای همیشه پیش او حفظ کنید. اگر به ظاهرتان اهمیت ندهید، او تصور خواهد کرد که برای تان مهم نیست او در رابطه با شما چه فکری می کند و باعث می شود که خیال کند دیگر به او اهمیت نمی دهید.

5- دیگر تحسینش نمی کنید:

آیا هنوز هم وقتی مدل موهایش را تغییر می دهد یا لباسی جدید می خرد، متوجه می شوید؟ اگر متوجه می شوید، پس به او بگویید. اگر دیگر تحسینش نکنید، تصور خواهد کرد که به کلی فراموشش کرده اید. زن ها نیاز دارند که از جانب مردشان مورد تمجید و تحسین قرار گیرند.

6- واکنش های بدی که از مردان سر می زند:

اکثر مردها وقت به حدی از صمیمیت با زنی می رسند، به خود اجازه می دهند که واکنش های فیزیکی خود را بدون رودربایستی نزد او انجام دهند. البته ممکن است اگر این کار گهگاه انجام شود، او ناراحت نشود، اما اگر این کارتان شکل عادت بگیرد مطمئناً ناراحت خواهد شد و تصور خواهد کرد که برای شما مانند بقیه دوستان تان است و دیگر فردی خاص نیست.

7- دمدمی مزاج می شوید:

اگر سابقاً عادت داشتید که پیش او عصبانیت خود را مخفی کرده و خود را کنترل کنید و حالا این کار را نمی کنید، پس حق دارد که ناراحت و رنجیده خاطر شود.
او چون شما را فردی با ثبات شخصیتی و اخلاق خوب دیده است، با شما آشنا شده، اما حال که به فردی عصبانی و بداخلاق تبدیل شده اید، حق ندارد که بهانه جویی کند؟
منبع: نشریه کوچه ما، شماره 8.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید