طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟

طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟

شما احتمالاً در خود عیبی دارید که باعث می شود نتوانید وزن تان را کم کنید یا اصلاً دچار اضافه وزن نشوید. بعضی از مردم، بهترین راه برای مقابله با اضافه وزن را در مصرف کردن بوقلمون سرد، نخوردن شیرینی و شکلات، استفاده نکردن از فست فودها و حذف میان وعده بعدازظهر هنگامی که تلویزیون تماشا می کنند، می بینند. برای بسیاری از افراد، سعی در مصرف نکردن غذاهای مورد علاقه، سریع ترین راه برای شکست خوردن در برنامه کاهش وزن است. به همین دلیل ما می خواهیم به شما دقیقاً نشان دهیم که چگونه غذاهای مصرفی روزانه خود را با ترکیب خاصی مصرف کنید و در عین حال از اضافه وزن خود کم کنید. کم کردن اضافه وزن از این راحت تر نمی شود! لاغر شوید در حالی که زندگی می کنید!

طرفداران فست فود

غدای آماده عالیست، چون سریع تهیه می شود و خوشمزه است. برای این که غذای سریع و بدون چربی تهیه کنید، راه های زیادی هست. بسیاری از ساندویچی ها، جوجه کباب و بسته های سالاد عرضه می کنند. اگر ضعف شما مرغ سوخاری است، می توانید تکه های نان همراه آن را بردارید تا علاوه بر این که کالری اضافی مصرف نکرده باشید، طعم اصلی غذا نیز حفظ شود.
به طور کلی اگر بتوانید در برابر مایونز مقامت کنید، مغازه های کوچک راه حل قابل اطمینانی هستند. همچنین فروشگاه نزدیک محل زندگی تان جای خوبیست برای خرید غذاهای سالم مثل هات داگ ها و غذاهای یخ زده کم چربی. ولی وقتی که در برابر اشتیاق خود نمی توانید مقاومت کنید، رفتن به یک ساندویچی برای خوردن یک هات داگ سایز کوچک کاملاً قابل قبول است.
راهنمای غذایی برای کاهش وزن، باید با زندگی پرمشغله شما هماهنگ باشد. چند پیشنهاد برای تان داریم که می توانید از آنها استفاده کنید.
صبحانه: شامل 8 قاشق ماست بدون چربی ساده، یک سوم پیاله توت فرنگی، یک برش کامل نان برشته گندمی به همراه یک قاشق سوپ خوری میوه له شده. میوه را شب قبل بشورید و برش دهید، یا یخ زده آن را شبانه بیرون بگذارید تا گرم شود.
ناهار: شامل یک همبرگر فست فود یا یک دسته کوچک از سرخ کردنی های فست فود. برای داشتن غذایی پر حجم تر می توانید از خوردنی های کم کالری مثل گوجه فرنگی، کاهو، پیاز و ترشی استفاده کنید.
شام: شامل سه تکه ماهی، نصف پیاله اسپاگتی یخ زده به همراه نصف پیاله اسفناج پخته و دو قاشق سوپ خوری پنیر رنده شده و یک قرص کامل نان گندم.
سس گوجه فرنگی بسته بندی شده و سبزیجات از نظر محتوای فیبر خیلی ضعیف حجم مواد مصرفی، سبزی های یخ زده را با مایکروویو گرم کنید و به سس اضافه کنید.
میان وعده شامل یک عدد موز و آب پرتغال است.
مجموعاً 1739 کالری انرژی و 56 گرم چربی

دوستداران گوشت و سیب زمینی

برای این که بتوانید از اضافه وزن تان کم کنید، در حالی که غذای مورد علاقه که از بچگی به آن عادت دارید را هم مصرف کنید، باید بدانید چگونه با کالری کمتری آن را مهیا کنید. هوشمندانه انتخاب کنید: برش نازکی از گوشت قرمز مثل گوشت راسته بهتر است. آن را کباب کنید و در روغن زیتون سرخ کنید تا هرچه بیشتر از مقدار چربی موجود در آن بکاهید.
برای تنوع، ماهی تن را به عنوان جانشینی مقوی برای گوشت قرمز به کار ببرید. انتخاب های دیگر مثل سیب زمینی شیرین، یک ظرف کامل برنج یا شیرینی خمیری را نیز تجربه کنید. اینها تفاوتی با سیب زمینی معمولی ندارند، ولی لازم است جذب فیبر را در بدن تان افزایش دهید، تا سریع تر سیر شوید.
صبحانه: شامل یک پیاله تکه های سبوس، نصف فنجان شیر یک درصد چربی و یک پیاله زغال اخته
صبحانه سرشار از فیبر کمک می کند تا مقداری چربی و کالری که از شام دیشب در بدن شما جمع شده است، دفع شود.
ناهار: شامل ساندویچ گوشت ران، دو برش کامل نان گندم، یک لقمه پنیر کم چربی، دو لقمه ژامبون بوقلمون، یک فلفل کباب شده، کاهو، نصف پیاله سالاد ماکارونی و یک موز اندازه متوسط
اگر بتوانید نوع کم چربی یا بدون چربی این غذاها را تهیه کنید، کالری کمتری جذب خواهید کرد.
شام: شامل یک پیاله سوپ گوجه فرنگی تهیه شده با شیر یک درصد چربی، یک سرویس استیک سرخ شده به همراه قارچ، یک سیب زمینی و یک پیاله کلم بروکلی بخارپز شده
اگر به قانون « فقط سه لقمه» پایبند باشید، می توانید بیشتر ایام هفته را گوشت مصرف کنید.
میان وعده شامل یک سیب و 12 عدد چیپس سیب زمینی است.
خوردن میوه به همراه چیپس، می تواند مانع شود تا بسته چیپس را تمام نکنید.
مجموعاً 1530 کالری انرژی و 51 گرم چربی.
منبع:کوچه ما، شماره 11

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید