نکات رمانتیک آسان

نکات رمانتیک آسان

بسیاری از افراد به طور خدادادی دارای استعداد برای انجام رفتارهای رمانتیک هستند. حتی بی احساس ترین انسان ها نیز می توانند میز شام رمانتیکی را تدارک دیده، بدون دلیلی خاص گل به خانه آورده یا به یکباره شروع به تحسین و تمجید از همسرشان نمایند. در زیر پیشنهادات ساده ای ارائه شده اند که به راحتی و بدون زحمت بسیار می توانید همسر خود را تحت تأثیر قرار دهید. برای این کار آماده شوید.

لیستی را تهیه کنید

لیستی از مناسبت های گوناگون از قبیل تاریخ اولین روزی که همدیگر را ملاقات کردید، سالروز ازدواج و تاریخ تولد را تهیه نمایید. در این روزها کمی آب و رنگ به زندگی خود دهید. غذایی مخصوص درست نمایید( یا سر راه از بیرون تهیه کنید). برای او کارت تبریک خریده یا نامه ای کوتاه برایش بنویسید تا بفهمد که فراموشش نکرده اید.

جلو رفته و او را نوازش کنید

از قدرت نوازش استفاده کرده تا خاطره ای ماندگار برای او در طول روز باقی بگذارید. چنین چیزی نیست که بگوییم برای بوسیدن هنگام خداحافظی و نیز زمان برگشتن، وقت نداریم. همچنین در آغوش کشیدن یکدیگر بعد از یک روز پر دغدغه عملی در خور تقدیر است.

یک آلبوم عکس تهیه کنید

همیشه عکس بگیرید. دوربین خود را فقط برای مناسبت های خاص مورد استفاده قرار ندهید. آلبوم عکسی از زندگی روزمره خود ایجاد کنید. هر دوی شما بعدها گرمی لحظات با هم بودن را هنگامی که به آن تصاویر نگاه می کنید، تحسین خواهید کرد.

از چیزهای جالب یادداشت برداری کنید

هر روز چیزی را برای او کنار بگذارید؛ یک مقاله شنیدنی از روزنامه، لینکی در یک سایت یا داستانی که در محل کارتان شنیده اید. او از این که در طول روز به فکرش بوده اید، از شما قدردانی خواهد کرد.

فکور باشید

هر روز کاری فکورانه برای وی انجام دهید؛ از درست کردن یک استکان قهوه گرفته تا چسباندن یک یادداشت عاشقانه به کیف او یا قرار دادن شکلات مورد علاقه اش در کنار بالش پیش از وقت خواب. هر فردی عاشق برخورد با چیزهای غافلگیرانه رمانتیک است.

به سر و وضع خود برسید

این اشتباه است که فقط هنگام ملاقات با غریبه ها آراسته و مرتب باشیم. اغلب زنان دوست دارند همسرشان را تمیز، مرتب و در شیک ترین لباس ها ببینند.

در مورد خلق و خوی خود با او صحبت کنید

با او صادقانه در مورد احساسات خود صحبت کنید. اگر دچار استرس یا ناملایمات زندگی می باشید، آنها را با او مطرح کنید. همسرتان صادقانه شما را تحسین نموده و وقتی با ناراحتی وارد منزل می شوید، آن را یک مسأله شخصی تلقی نخواهد نمود.

در مورد اتفاقات روز بحث کنید

کنار هم نشسته و اتفاقاتی را که طی روز برای تان رخ داده، بازگو نمایید. گذراندن وقت جدا از هم باعث می گردد که بیشتر یکدیگر را تحسین نمایید.
منبع:کوچه ما، شماره 11

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید