فنگ شویی و روابط عاشقانه

فنگ شویی و روابط عاشقانه

متخصص فنگ شویی، آلن وایتهارست در این مقاله با ما همراه خواهد بود. بعد از به کارگیری این شیوه ها شاهد آن خواهید بود که چگونه به سادگی تمامی رویاهای تان محقق خواهد شد. رابطه ای همراه با احساسات عاشقانه، گذراندن زمان هایی همراه با آرامش با همسر یا نامزدتان، همه اینها از آن شما خواهد بود؛ چه مجرد هستید و چه متاهل! به هر حال می توانید از این شیوه ها برای بهبود و اصلاح تمامی جنبه های زندگی تان استفاده کنید.

1-اگر می خواهید فرد ایده آل تان را به سمت خود جذب کنید:

طبق قوانین فنگ شویی، هرچه شما بیشتر و واضح تر به فرد ایده آل تان فکر کنید، کائنات آن فرد را آسان تر به زندگی شما هدایت خواهد کرد. با یک خودکار قرمز روی یک کاغذ سفید، لیست تمامی مشخصاتی که دوست دارید فرد مورد نظرتان دارا باشد را بنویسید. آیا دوست دارید آن فرد مردی جذاب باشد یا ترجیح می دهید مرد مورد نظرتان یک ماجراجوی زیرک باشد؟ آیا دوست دارید آن فرد بعدازظهرها بیکار باشد تا بتوانید با هم به گردش و سینما بروید یا ترجیح می دهید مرد زندگی تان، فردی پرمشغله و موفق باشد؟ هرچه در ذهن دارید را روی کاغذ بیاورید. آن را داخل یک جعبه نقره ای گذاشته و در جایی از اتاق تان قرار دهید که بتوانید به سادگی آن را مشاهده کنید. بگذارید 49 روز جعبه در اتاق تان باشد. زندگی شما زودتر از آن که فکرش را بکنید، تغییر خواهد کرد!

2-اگر بعد از یک بحران روحی و احساسی می خواهید قلب شکسته تان را ترمیم کنید:

این قانون را به کار ببرید:روغن مرکبات معمولاً دارای خاصیتی است که برای ترمیم آسیب های روحی بسیار مفید می باشد. این روغن به شما کمک می کند صبر و آرامشی که در آن موقعیت حساس روحی نیاز دارید را به دست آورید. این روغن به هورمون های آرامش بخش شما کمک می کند تا بیشتر از قبل ترشح کنند. 10 قطره روغن مرکبات (پرتقال، لیمو، نارنج و …) در یک اسپری بچکانید و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، اتاق و خانه تان را با آن معطر کنید. بدین ترتیب شما روز خود را با ویتامین c آغاز خواهید کرد. خاصیت آرامش بخشی مرکبات در پوست آنها نهفته است. به عنوان مثال پوست یک پرتقال را کنده و بگذارید به همراه مقداری نمک مقداری خیس بخورد. بعد آن را روی پوست خود بمالید. بعد از مدتی تمام وجودتان سرشار از اشتیاق و خوش بینی به زندگی خواهد شد. حالا متوجه شدید که یک پرتقال خوشمزه می تواند خاصیت دیگری نیز داشته باشد!

3-اگر می خواهید یک رابطه سراسر جنگ و جدل را اصلاح کنید:

زمانی را به تامل کردن اختصاص دهید این کار به شما کمک خواهد کرد تا رابطه تان را بررسی کرده و برای آن راه حلی پیدا کنید. یک عکس از خودتان بردارید، عکسی که در آن تنها و در حال لبخند زدن هستید. عکس را به یک آینه بچسبانید. به خودتان نگاه کنید و به عنوان یک فرد منتقد به رفتارهای خودتان فکر کنید و خودتان را نقد کنید. معایب و نکات مثبت شخصیت تان را خواهید یافت.

4-اگر می خواهید مهارت های ارتباطی تان را افزایش دهید.

اگر واقعاً مردان از مریخ و زنان ونوسی باشند، قانون فنگ شویی می گوید هیچ چیز بین این دو جنس بهتر از گفتار روشن و واضح، به بهبود روابط شان کمک نخواهد کرد. یک کاسه را با برنج پخته نشده پر کنید و روی آن کمی نمک بریزید. نمک و برنج انرژی منفی محیط اطراف شما را جذب خود خواهند کرد. سه عدد کریستال شفاف را روی نمک ها گذاشته تا به شکل یک مثلث درآیند. سپس کاسه را زیر تخت خواب تان بگذراید. اجازه دهید کاسه به مدت 9 تا 49 روز زیر تختخواب تان بماند این کار باعث می شود انرژی منفی اطراف جذب شده و اتاق شما سرشار از انرژی مثبت و روابط صریح و موفق شود.

5-اگر می خواهید زمان بیشتری را با همسرتان بگذرانید:

بگذارید چراغ خانه تان روشن بماند. حتماً شما هم این جمله را شنیده اید: زمانی که می خواهیم با هم در آرامش بگذرانیم، زمان از دست مان در می رود. شاید این سخن زیاد منطقی به نظر نرسد اما حقیقت دارد. برای جلوگیری از این مساله، قانون فنگ شویی به شما توصیه می کند زمانی که می خواهید ساعتی را به دور از هیاهوی روزمره با همسرتان بگذرانید، چراغ اتاق تان را روشن بگذرارید و یک موزیک ملایم چاشنی آن کنید. این کار باعث می شود که انرژی مثبت به طرف شما جذب شده و اوقات خوب و دلنشینی با یکدیگر داشته باشید. گاهی این فرمول را امتحان کنید. این کار به بهبود و دوام زندگی زناشویی شما کمک فراوانی خواهد کرد.
منبع:نشریه کوچه ما، شماره 14.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید