حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شیاطین در وصایای شهدا (3)

حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شیاطین در وصایای شهدا (3)

نویسنده: مهدی دادجو

شهید غلامرضا شعبانی فرد ( 1361-1343 تهران )
به خواهران عزیزم وصیت می کنم بعد از شهادتم زینب گونه رفتار نموده و با حجاب خود و متانت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنند.

شهید علیرضا شفیعی ( 1364-1345 باغملک )
… و تو ای خواهر، حجاب و عفت و پاکدامنی را بیش از هر چیز مورد اهمیت قرار بده چون حجاب تو مشتی محکم به دهن یزیدیان است.

شهید عباس شهبازی بروجنی ( 1365-1341 قم )
… و خواهران عزیزم، وصیتی به شما دارم، اینکه حجاب شما سنگر شماست، زیرا که سرخی خون شهیدان و سیاهی حجاب خواهران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ابرقدرتهای جنایتکار است.

شهید عبدالله شهروی ( 1365-1341 گرمسار )
شما ای خواهران عزیز، شما نیز حرکتی کنید و در مقابل منافقین بایستید و کار کنید که فاطمه (سلام الله علیه) و امام زمان را خشنود نمایید و مبادا دشمنان را شاد نمایید. خداوند شما را از خدمتگزاران به اسلام و مسلمین قرار دهد. حجاب خود را حفظ کنید که حجاب شما مشت محکمی است بر دهان ابرقدرتها.

شهید غلامرضا شهیدی خلیل آبادی ( 1364-1345 کاشمر )
خواهرم و برادرم، با من بخوان سرود آزادی را، با من بخوان سرود بیداری را. ای خواهرانم بر من گریه نکنید که زینب (سلام الله علیه) با سخنان خویش یزید و یزیدیان را رسوا کرد، شما هم با حجاب خود و گریه نکردن مشت محکمی بر دهان منافقان و یاوه گویان بزنید.

شهید غلامرضا شیرعلی ( 1365-1347 شوشتر )
خواهرانم از شما می خواهم که حجاب خود را حفظ نمایید که خون شهیدان پایمال نشود و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرقی و غربی بزنید.

شهید فتح الله شیرین آبادی فراهانی ( 1365-1347 تهران )
… و از خواهران عزیزم می خواهم همانگونه که حجاب خویش را حفظ کردند باز هم حفظ کنند و زینب وار مصائب زندگی و انقلاب را تحمل کنند و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان تمام ابرقدرتها و ابرجنایتکارها بزنند و امام عزیز را یاری کنند و همیشه در صحنه باشند.

شهید عزت الله صادقی ( 1365-1347 کاشان )
تنها خواهش من از شما خواهران گرامی مسئله حجاب شماست که از شما می خواهم با حجاب خودتان مشت محکمی به دهان ابرجنایتکاران بزنید.

شهید عبدالرضا صالحی سده ( 1364-1345 زرین شهر )
… و اما از شما خواهران می خواهم که مرا حلال کنید و حجاب اسلامیتان را حفظ کنید که آن مشت محکمی است بر دهان یاوه گویان و یاوه سرایان.

شهید عبدالله صالحی حسن آبادی ( 1365-1347 تهران )
مادر از شما می خواهم که با حجابتان و شرکت بیشتر در نماز جماعت و دعا مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام بزنید. از خواهرانم می خواهم که کاملاً به حجابشان توجه داشته و در زندگی مطیع همسرشان باشند که روایت است اگر زنی بی اجازه شوهرش به نزدیکترین مکان بیرون از خانه برود حرام است.

شهید علی حسین صیاد ( 1365-1336 گچساران )
… و پیامی که به خواهرانم دارم این است که حجاب اسلامی را خود رعایت کنید که این پیام شهدا است و با حجاب خود مشت محکمی به دهان ابرقدرتها و عوامل داخلی آن بزنید.

شهید سیدعلی طاهری ( 1361-1341 کاشمر )
… و به خواهرانم هم می گویم، سنگری را که به عهده آنها می باشد و آن سنگر حجاب است، پر کنند و هر خواهر مسلمانی باید با حجابش مشت شود و بکوبد بر دهان یاوه گویان.

شهید علیرضا طاهری ( 1369-1348 بجنورد )
… و به خواهرانم بگویید که حجاب خود را رعایت کنید و زینب وار زندگی کنید و نگذارید که ضد انقلابان و این یاوه گویان منافق در انقلاب اسلامی رخنه کنند و با حجاب خود مشتی محکم به دهان این منافقان بزنید.

شهید سیدمرتضی طباطبایی ( 1362-1345 زاهدان )
از مادر و خواهرانم تقاضا دارم که برایم دعا کنند، زیرا راضیم به رضای خدا که (1) خدا نیز تقوا را که بهترین توشه آخرت است پیشه [ ام ] کند. و با حفظ حجاب و شرکت در نمازهای جمعه و جماعت مشت محکمی به دهان جهانخواران غرب و شرق بزنند.

شهید کرامت ( صفدر ) عاملی ( 1363-1343 کازرون )
… و از شما خواهران حزب الله می خواهم حجابتان را که تجلی شخصیت شماست حفظ کنید و فاطمه گونه رسالت خود را در جامعه ایفا نمایید و مشت محکمی بر دهان مستکبران شرق و غرب زده باشید. چون آنها در انتظار فرصتی هستند تا انقلابمان را از ما بگیرند، ولی آرزوی آنها را به درک واصل کنید تا چنین آرزویی نکنند و بفهمندکه این ملت قهرمان هیچ وقت گول آنها را نخواهند خورد.

شهید سید محمد تقی عبادی ( 1362-1344 تهران )
… و شما ای خواهران، شما نیز مسئولیت سنگینی دارید و شما بایستی ادامه دهندگان راه حسین (علیه السلام) باشید و نیز با حجابتان که نشانه عفت و ایمان و جهاد شماست مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بکوبید.

شهید علیرضا عباس زاده بنهنکی ( 1366-1346 تربت حیدریه )
تنها وصیت و آرزوی من این است که شما این مملکت را که با خون هزاران جوان و شهیدان بسیار به دست آمده به راحتی از دست ندهید و با حجاب خود و با عمل کردن به دین خدا و اسلام مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و اجازه ندهید به خاک پاک میهن اسلامی ما تجاوز کنند.

شهید سرحد عبداللهی ( 1367-1347 ایلام )
خواهرانم، صبور و با استقامت باشید و با عفت و حجابتان مشت محکمی بر دهان منافقین و کفار بزنید.

شهید عین الله عسگری ( 1365-1347 تهران )
مادر عزیزم، به خواهرانم درس حجاب را بیاموز و حجابت را حفظ کن که حجاب شما مشتی است محکم بر دهان یاوه گویان.

شهید علی عصمتی ( 1366-1347 رودسر )
از خواهرانم می خواهم که با حفظ حجاب خود که چیزی جز حفظ ارزشهای اسلام و قوانین آن نیست، مشت محکمی به دهان ضدانقلابها و یاوه گویان بزنند.

شهید عزیزالله عظیمی باغچه جوقی ( 1365-1314 خرم آباد )
به خواهران و برادران دینی خود توصیه می کنم، خواهران چادر ( حجاب ) خود را به عنوان کوبنده ترین سلاح و برادران با شرکت خود در اجتماعات اسلامی و مساجد و نماز جمعه ها مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند.

شهید عبدالحمید عقیلی ( 1365-1333 اهواز )
از خواهرانم می خواهم همچنان در سنگر حجاب و عفاف مشتی بر دهان آمریکا باشید و بر مصائب صابر باشید.

شهید شریف الدین علیپور ( 1365-1349 جهرم )
… و تو ای خواهرم، می خواهم که با حجابت مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بزنی و با حجابت پاسدار خونم باشی.

شهید عباس علیزاده ( 1365-1342 باغملک )
… و به خواهران حزب الله: از شما می خواهیم با حفظ کردن حجاب خود بر دهان تمام ابرقدرتهای جمهوری اسلامی مشتی محکم بکوبید و حجاب را حفظ نمایید که:

ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است *** ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

شهید غلامرضا علی تبار ( 1366-1349 بابل )
… و از خواهرانم می خواهم با حجاب خود مشتی بر دهان ابرقدرتهای شرق و غرب بکوبند.

شهید علی علی محمدی ملجادشت ( 1366-1349 املش )
چند کلمه ای با خواهر مهربانم، جهاد بر همه کس واجب است و من هم عازم جبهه شدم و جهادم را شروع کردم، هیچ ناراحتی ندارد، بایستی صبر کنی، اگر خبر شهادتم به دستت رسید مثل زینب کبری مقاوم باش چون در صحرای کربلا مصیبتهای زیادی را تحمل کرد و صبر را پیشه خود ساخت و تو هم باید صبر کنی و بزرگتر از همه حجاب اسلامی را رعایت کن و با این کارت مشت محکمی بر دهان منافقین پلید و امپریالیسم بزن.

شهید سیدمحمد عمرانی زاده ( 1365-1347 اراک )
… و شما ای خواهرانم، حجاب شما پرده عصمت و عفت شماست و نشانه شخصیت شما و مشت محکمی است که بر دهان منافقین از خدا بی خبر زده می شود و نیز حجاب شما حافظ خون شهداست و بدانید که تمام کارهای ما باید در جهت رضای خدا باشد و بس.

شهید علیرضا عیسوند محمودی ( 1361-1345 دزفول )
خواهرم حجاب تو پاسداری از خون من است حجابت را حفظ کن که مشتی محکم بر دهان منافقین می زنید.

شهید عبدالحمید غلامی ( 1365-1347 اهرم )
ای خواهران، از شما می خواهم که همچون زینب صبور و شکیبا باشید و مبادا پس از مرگ من تزلزلی برای شما رخ دهد، همچون کوه استوار باشید که سرانجام حق بر باطل پیروز است و حجابتان را رعایت کنید که همین حجاب رعایت کردن شما خود مشت محکمی می باشد بر دهان دشمنان:

ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است *** ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

شهید علی اصغر فخرآور ( 1366-1346 تهران )
برادران و خواهران عزیز، سعی کنید حجاب اسلامی خودتان را نگهدارید و نگذارید تا « … » باد کرده غربی شما را به سوی خود ببرند و نگذارید بین خودتان تفرقه ایجاد شود و حب و دوستی و صفای خود را نگاه دارید تا دیگران از شما درس بگیرند.
… شما خواهران عزیزم و برادرم از شما که تحصیل کرده هستید و بهتر جامعه را درک می کنید می خواهم که حجاب و اخلاق خود را در همه جا حفظ کرده و نماز و دعا و توسل و عبادات خویش را بیشتر کنید تا مشت محکمی بر دهان ابرقدرتها و دست نشینهای آنها و ضد انقلابیون زده شود.

شهید علی اکبر فرخی ( 1366-1348 آباده )
خواهران عزیز، امیدوارم که مرا ببخشید چون می دانم که دوری برادر برای خواهر مشکل است اما صبر زینبی داشته باشید و اگر می خواهید راه شهدا را دنبال کنید شما را توصیه می کنم در حفظ حجاب، چون پیامبران روی این امر تکیه فرموده اند، زیرا حفظ حجاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و منافقان است.

شهید عبدالله فلاح شیروانی ( 1365-1341 تهران )
ای خواهران عزیزم چون زهرا (سلام الله علیه) و زینب باشید و با حجاب خود مشت محکمی به شرق و غرب بزنید.

شهید عبدالحسین قدیری ( 1363-1334 کوهپایه )
اما ای خواهران مسلمان شما نیز حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و با این کار مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنید.

شهید علی قره جلو ( 1365-1346 زنجان )
گرمترین درودهای خود را نثار خواهر حزب اللهی ام که با عقیده خود و با حجاب و اخلاق و درس خواندن خود، مشتی بر دهان یاوه گویان و ضد انقلابهای داخلی و خارجی می زند.
… درود فراوان خود را نثار برادر حزب اللهی ام که با عقیده و تفکر خود، مرگ بر بی حجاب می گوید و مرگ بر منافق و … می گوید.
… و درود خود را نثار برادران دینی و خواهران دینی که حجاب را رعایت کرده و می کنند، می فرستم.
… نفرت خود را از بی حجاب و مفسدین و محاربین اعلام نمایید.

پی‌نوشت‌ها:

1- در اصل وصیت: و
منبع مقاله :
دادجو، مهدی؛ (1390)، گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا 2، تهران: نشر شاهد، چاپ اول

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید