بیانیه پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه در پی حوادث منا

بیانیه پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه در پی حوادث منا

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ»
حادثه منا موجب تاسف و تاثر شدید گردید. پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه، این فاجعه مؤلمه را به پیشگاه ولی عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، خانواده های داغ دیده و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجات جان باختگان را از ایزد منّان خواستار است. آنان به مقتضای آیه شریفه: «وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ»، مشمول جزای خیر الهی هستند.ان شاء الله.
بدین وسیله ضمن اعلام انزجار از رفتارهای غیر مسئولانه آل سعود، رژیم فاسد، بی کفایت و تجاوزکار سعودی را مسئول این فاجعه می دانند؛ رژیمی که طی سالیان گذشته ثابت کرده است ارزشی برای انسان و انسانیت قائل نبوده و در مقاطع مختلف موجبات کشته شدن هزاران زائر بیت الله را فراهم آورده است. به راستی چه انتظاری می توان داشت از رژیم کودک کشی که با هدف ارعاب ملت مسلمان یمن دست به کشتار زنان و کودکان زده، و با تربیت و حمایت  تروریسم تکفیری، زمینه کشتار مسلمانان مظلوم سوریه، عراق و بحرین را فراهم آورده است؟!
این پایگاه به نوبه خود مسببان این حادثه را محکوم کرده و با اذعان به ناتوانی و بی کفایتی رژیم سعودی در مدیریت امور حج، از تمامی کشورها، سازمان ها و بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام می خواهد تا علاوه بر محکوم کردن رفتارهای تأمل برانگیز این رژیم، با وحدت و همدلی  نسبت به تغییر مدیریت حرمین شریفین، اقدام مقتضی را قاطعانه انجام دهند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مدیر پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید