چگونه دختران لاغر می‌توانند به سرعت بر وزنشان بیافزایند

چگونه دختران لاغر می‌توانند به سرعت بر وزنشان بیافزایند

بسیاری از دخترانی که وزنشان پایین‌تر از حد معمول است، می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توانند خیلی سریع وزن خود را افزایش دهند، به طوری که ظاهر تندرست و سلامتی داشته باشند. در این مقاله برخی از راه‌هایی را مورد بحث قرار می‌دهیم که از طریق آن دختران لاغر می‌توانند به سرعت وزن اضافه کنند.
در دنیایی که ذهن همه مشغول اندامی کشیده است، وجود دخترانی که شدیداً بخواهند بر وزنشان افزوده شود، ممکن است عجیب به نظر برسد. افسوس! این وضع اسفناک بسیاری از دختران لاغری است که نیاز دارند برای اینکه ظاهری موجه داشته باشند، کمی وزن اضافه نمایند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که افزودن بر وزن آسان‌تر از کم کردن آن است. اما برای برخی، اضافه کردن بر وزنشان می‌تواند کار سخت و مسئله‌ی نه چندان آسانی باشد. دختران زیادی وجود داردند که حتی پس از اینکه تا خِرخِره از غذاهای چاق کننده می‌خورند، هنوز هم مثل چوب لاغر هستند. بنابراین مطمئنم که این دختران می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند بر وزنشان بیافزایند. دو دلیل عمده‌ای که دختران خیلی استخوانی، لاغرند این است که ممکن است سوخت و ساز بدنشان بسیار بالا باشد و یا ممکن است مسئله‌ی ژنتیکی در این امر دخیل باشد. دلیل لاغر بودن آنها هر چه باشد، راه‌کارهای بسیاری وجود دارد که از طریق آنها یک دختر لاغر می‌تواند تبدیل به دختری سالم با ظاهری متناسب شود.

چگونه دختران لاغر استخوانی بر وزنشان افزوده ‌شود
جهت افزایش سریع وزن، لازم است نگرش و رویکرد دو جانبه‌ای را دنبال نمایید. شما به مصرف کالری بیشتر و انجام تمرینات ورزشی نیاز دارید به طوری که بدنتان را قوی و محکم خواهد کرد. مصرف کالری بیشتر به این معنا نیست که در مصرف غذاهای ناسالم زیاده‌روی و پرخوری کنید. بلکه لازم است از رژیم غذایی مغذی و متعادلی پیروی کنید که شامل پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یکی از بهترین نکته‌های افزایش وزن برای دختران این است که هرگز خوردن صبحانه را از قلم نیاندازند. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است و بدن ما نیز به آن نیاز دارد. بجای خوردن تنها دو وعده‌ی غذایی کامل در روز، 6-5 وعده غذایی را در فواصل منظمی از روز بخورید. میوه‌های تازه، پاستا، سالاد، برنج قهوه‌ای و سبزیجات برگ سبز مصرف نمایید. سعی کنید بیشتر از میوه‌های خشک استفاده کرده و آنها را به میلک شیک خود (نوعی نوشیدنی یا بستنی مایع) اضافه کنید. خوردن محصولات لبنی راه مناسبی جهت افزایش وزن است و بایستی شیر، پنیر، بستنی و ماست مصرف نمایید. مصرف پروتئین بیشتر، کلید زیاد کردن وزن است. پروتئین‌هایی مانند مرغ، بوقلمون و گوشت بره به شما کمک می‌کنند تا عضلات و بافتهایی بدون چربی داشته باشید.
از نوشیدن نوشابه‌های گازدار حذر کنید به این دلیل که این نوشابه‌ها تنها موجب سیری شما شده و نفخ می‌آورند و در بدست آوردن عضلاتی بدون چربی کمک چشمگیری نمی‌کنند. این نوشیدنی‌ها فقط حاوی کالری‌ بوده و بهتر آن است که از خوردن آنها اجتناب شود. بسیاری از دختران لاغری که در مورد چگونگی افزایش سریع وزن از رهنمودهای مضحکی مانند خوردن زیاد غذاهای پرچرب پیروی می‌کنند، در نهایت بر وزنشان افزوده می‌شود. اما این افزایش وزن می‌تواند در قسمتهای ناخواسته از بدن مانند باسن و ران باشد. هیچ چیز ناخوشایندتر از افزایش وزن در قسمتهای میانی بدن نیست، خصوصاً هنگامی که قسمتهای دیگر بدن هنوز لاغر و استخوانی باشند. جهت جلوگیری از این پیشامد، تنها بایستی غذاهای رژیمی سالم و متعادل را میل کرده و آن را با یک نوع ورزش مناسب همراه سازید. شما نیاز دارید از یک برنامه‌ی رژیمی افزایش وزن سریع پیروی کنید که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را به طور متعادل و سالم داشته باشد.

چگونه افزایش وزن بی‌خطری داشته باشید
هنگامی که رژیم غذایی مناسب خود را بدست آورید، بایستی حتماً از یک رژیم ورزشی خوب نیز پیروی نمایید. تمام آن قرص‌ها و مکمل‌های افزایش وزن را فراموش کنید. این محصولات به ندرت مؤثر واقع می‌شوند و در آخر تمام چیزی که عایدتان می‌شود، خرج کردن تمام پولی است که به زحمت بدست آورده‌اید. در عوض کمی فعالیت بدنی کرده و انجام حرکات ورزشی را در باشگاه و یا در خانه‌تان شروع نمایید. پاسخ این سئوال که چگونه دختران می‌توانند افزایش وزن بی‌خطر و راحتی داشته باشند، این است که به همراه تمرینات قدرتی، برخی تمرینات کاردیو یا قلبی ـ عروقی انجام دهید. لازم است که این را از ذهنتان دور سازید که ورزش تنها برای افراد چاق است. برای به دست آوردن بدنی قوی، خوش اندام و سالم، به انجام حرکات ورزشی نیاز دارید. بدن‌سازی جهت ساخت عضلات بدون چربی ضروری است و بایستی سه یا چهار مرتبه در هفته انجام شود. بهترین راه برای افزایش وزن انجام تمرینات بالا تنه و پایین تنه با وزنه است و کشش را قبل و بعد از ورزش فراموش نکنید. بسیاری از دختران جوان از این ترس غیر منطقی رنج می‌برند که انجام تمرینات با وزنه، به حجم عضلات آنها افزوده و عضلات آنها را مانند مردان می‌سازد. اما بایستی بدانند که دختران حقیقتاً عضلاتی مانند مردان بدست نمی‌آورند به این دلیل که به اندازه کافی هورمون مردانه‌ی تستسترون ندارند. بدن‌سازی تنها به شما کمک خواهد کرد بدنی متمایز و بدون چربی اضافی داشته و ظاهرتان خیلی استخوانی بنظر نرسد. این مهمترین قدم جهت افزایش وزن برای دختران لاغر می‌باشد.
اگر در مورد چگونگی افزایش سریع وزن بهترین رهنمود را بخواهید بدانید، این است که مصرف کالری خود را افزایش داده و یک رژیم ورزشی مناسب را شروع نمایید. با این رویکرد، مطمئن باشید بر وزنتان افزوده شده و ظاهری باریک اندام و بدنی سالم خواهید داشت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید