شکمی صاف بدون استفاده از گن

شکمی صاف بدون استفاده از گن

چطور با تغییر عادت غذایی و رژیم، شکم خود را کوچک کنیم؟
استفاده از گن برای کوچک نشان دادن شکم فقط برای مدت کوتاهی جوابگو خواهد بود. پس بیایید با تغییر عادات غذایی و رژیم های ساده شکم خود را کوچک کنیم.
هنگامی که لباس های چسبان می پوشید. از اینکه شکم دارید و در لباس شکم تان جلوه ی بدی به شما می دهد ناراحت می شوید یا هنگامی که شلوار می پوشید، از اینکه دکمه ی شلوارتان بسته نمی شود یا شکم تان بر روی شلوار آویزان می شود احساس خوبی ندارید و از خودتان بدتان می آید و اعتماد به نفس تان را از دست می دهید.درست در وسط بدن ناحیه یی به نام شکم وجود دارد که همیشه اولین ناحیه یی است که در لباس پوشیدن به چشم می آید و همیشه با این ناحیه برای اینکه تا این حد برآمده است رفتار بدی دارید. در ناحیه ی شکم چربی ها زود ذخیره می شوند و به خاطر ذخیره ی همین بافت چربی است که شکم تان برآمده می شود. از بین بردن این چربی ها کار ساده یی نیست. زیرا به سختی از بین می روند و برآمده می شود. از بین بردن این چربی ها کار ساده یی نیست. زیرا به سختی از بین می روند و در بعضی افراد فقط این ناحیه شل می شود و حالت بدی به خود می گیرد. حال ما توصیه هایی را به شما ارایه می دهیم تا بدون اینکه از گن استفاده کنید. برای همیشه شکم خود را کوچک کنید؛ زیرا استفاده از گن فقط برای مدت کوتاهی جوابگو خواهد بود.

توصیه های ما:

بیشتر افرادی که شکم بزرگی دارند. دارای مشکلات گوارشی هستند. تخمیر نادرست غذای خورده شده، نوشیدنی های گازدار و بلعیدن هوا به معده به همراه غذا، موجب متورم شدن شکم می شوند. و البته استرس و فعالیت های روزانه نیز در برجسته شدن شکم مؤثر هستند.
زمانی را به خوردن غذا با آرامش اختصاص دهید.
هنگامی که سرکار هستید. معمولاً ایستاده و خیلی سریع غذا می خورید. این غذا خوردن نه تنها گرسنگی تان را بر طرف نمی کند، بلکه آثار منفی بسیاری بر روی معده ی شما می گذارد. یکی از این اثرات، ذخیره شدن چربی در ناحیه ی شکم است. پس پشت یک میز بنشینید و غذای خود را در آرامش بخورید و هر وعده ی غذایی باید سی دقیقه طول بکشد. پس هر لقمه غذای خود را چندین بار بجوید و تا کاملاً نجویده اید، لقمه ی دیگری را در دهان قرار ندهید.
میزان کالری غذایی را که مصرف می کنید بسنجید.
شما باید بدانید روزانه بدن تان چقدر کالری دریافت می کند. اگر این کالری دریافتی بیش از فعالیت روزانه تان باشد، باعث چاق شدن شما می شود.
در طی روز سبزیجات استفاده کنید. سبزیجات باعث بهبود مزاج شما می شود و به نوعی جلو خوردن غذای زیاد را می گیرد.
غذاهای آب پز را به غذاهای سرخ کردنی ترجیح دهید و بیشتر از این نوع غذاها مصرف کنید. زیرا هضم این غذاها راحت تر است و جذب شان با چربی انجام نمی شود.
مراقب دستگاه گوارش خود باشید. دستگاه گوارش به آسانی دچار آسیب می شود و اگر این اتفاق بیفتد،کل سیستم غذایی تان بهم خواهد ریخت. اگر مشکل خاصی دارید قبل از اینکه جدی تر شود به دکتر مراجعه کنید و اگر هم مشکل یبوست دارید هر شب قبل از اینکه بخوابید، چند آلو را در آب خیس کرده و صبح ناشتا بخورید تا مشکل یبوست تان به مرور حل شود. یبوست یکی از دلایل بزرگ شدن شکم است.
نفس عمیق بکشید تا ریه هاتان کاملاً از هوا پر شود. برای این کار شکم خود را به داخل برده و در حین بازدم شکم خود را رها کنید. این ورزش باعث می شود تا عضله های شکم تان حرکت کرده و چربی های آن کم کم و به مرور از بین بروند.
به دنبال راه حلی برای از بین بردن چربی های شکم تان باشید.

ما چند پیش نهاد برای تان داریم:

تحرک داشته باشید تا چربی هایی که دور شکم تان را گرفته از بین برود. این تحرک باید سه بار در هفته و هر دفعه به مدت سی دقیقه به طول بینجامد. تحرکاتی مانند پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری می توانند مفید واقع شوند، ولی ساده ترین ورزش پیاده روی است. هر شخصی می تواند در روز به مدت سی دقیقه پیاده روی کند.
خوردن شیرینی جات را کاهش دهید. شیرینی هایی مانند شکلات وکیک سریعاً جذب بدن می شوند. پس به این نکته دقت داشته باشید که شب ها و زمانی که به ساعت خوابیدن نزدیک هستید از خوردن شیرینی بپرهیزید. زیرا در این زمان فعالیت شما کم می شود و این مواد جذب بدن می شوند. به جای این مواد از غلات استفاده کنیم که سرشار از ویتامین و پروتئین هستند.
منبع: هفت روز زندگی شماره(90)

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید