عاشقان لاغری بخوانند!

عاشقان لاغری بخوانند!

آب

بسیاری از ما از آب غافل هستیم. در واقع ما از آب غافلیم و آنرا جزء رژیم غذایی خود نمی دانیم در حالی که نقش حیاتی را در کمک به هضم غذا ایفا می کند. آب دارای خاصیت شیمیایی ویژه ای است که با بهبود متابولیسم و تعادل میزان مایعات بدن به کاهش وزن کمک می کند.

سیب زمینی

تعجب نکنید سیب زمینی سرشار از چربی است که این به نحوه پخت آن بستگی دارد. چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده، چربی زیادی دارند و چاق کننده اند اما سیب زمینی آب پز و کباب بدون چربی واقعا لاغرکننده است.

پرتغال

اگر پرتغال دوست دارید باید خوشحال باشید زیرا یک پرتغال محتوی 48 کالری است. بنابراین اگر نمی دانید چه چیزهایی را به لیست غذای کاهش وزن خود اضافه کنید مطمئن باشید که پرتغال یکی از آنهاست.

انگور

آیا عادت کرده اید که پس از کمی کار یک پاکت بیسکوییت را بردارید و بخورید. خیلی ها مثل شما به خوردن بیسکویت و شکلات عادت دارند. از این پس به جای بیسکوییت یک خوشه انگور بخورید. انگور با وجود قندی که دارد انتخاب خوبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سالاد

افراد زیادی را دور بر خود می بینیم که با مصرف سالاد در وعده ناهار و شام لاغر شده اند. این بهترین راه برای کم کردن کالری مصرفی و کسب انرژی است. گوجه فرنگی، هویج، لبو، کلم، کاهو یا خیار برخی از سبزیجاتی هستند که یک سالاد خوب را می سازند.

چای سبز

اگر هنوز به مزایای چای سبز شک دارید در اشتباه هستید. ثابت شده که چای سبز در کنترل وزن و افزایش متابولیسم بسیار موثر است.

جوانه ها

جوانه ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مناسبی هستند و از بهترین منابع غذایی هستند که باعث کاهش وزن می شوند. شما می توانید آنها را در فاصله های زمانی معین و هر بار به مقدار کم میل کنید. جوانه ها کم کالری هستند و گرسنگی را کنترل می کنند.
منبع: نشریه زندگی سالم شماره8

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید