سیب را جدی بگیرید

سیب را جدی بگیرید

میوه رسیده سیب دارای 80 درصد قند و میوه ای مناسب برای افراد دیابتی است، چرا که برای سوختن نیاز زیادی به انسولین ندارد. در پوست سیب، ویتامین ها و املاح زیادی از جمله تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین، ویتامین c، فسفر و… وجود دارد. برای رفع یبوست های مزمن در مدت 15 روز، روزانه 3 عدد سیب به صورت صبح ناشتا، قبل از نهار و قبل از خواب میل کنید. دم کرده پوست درخت سیب می تواند تب مالاریا و تب های صفراوی را به خوبی تحت کنترل درآورد. کسانی که بیماری نقرس دارند و افرادی که اسید اوریک خون شان افزایش می یابد، بدون تردید با مصرف روزانه 4 عدد سیب با پوست، مانع تشکیل اسید اوریک می شوند. روزانه مصرف یک استکان از افشره سیب مانع هر نوع گرفتگی صدا می شود.


اگر دچار ناراحتی عفونی و روده ای می باشید، از دم کرده برگ سیب استفاده کنید. مقدار 120 گرم برگ سیب را در یک لیتر آب به مدت 5 دقیقه دم کرده و روزانه یک فنجان از آن را میل کنید. اگر اشتها ندارید همیشه سیب را بو کنید. اگر آدم وسواسی هستید روزانه 5 عدد سیب را به مدت 70 روز میل کنید تا تاثیر آن بر شما آشکار شود. اگر ورم مفاصل دارید، دچار رماتیسم هستید یا ناراحتی های کلیوی دارید که منجر به کاهش ادرار می شود، 50 گرم پوست خشک شده سیب را در 2 لیوان آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و در سه نوبت قبل از غذا میل کنید.
مصرف سیب با پوست به نسبت روزانه یک عدد در صبح ناشتا می تواند شما را از ابتلا به سرطان در امان نگه دارد. سیب غنی از ویتامین های گروه b، منیزیم و فسفر است. به همین دلیل در تقویت اعصاب نقش بسزایی دارد.
منبع:کوچه ما شماره 7.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید