حجاب وبیماریهای پوستی

حجاب وبیماریهای پوستی

انجمن سلامت شمال آمریکا اعلام کرد که زنان محجبه کمتر به بیماری های پوستی دچار می شوند.
انجمن سلامت شمال آمریکا در تحقیقات اخیر خود به طور علمی و با آمار ثابت کرد که زنان محجبه کمتر به بیماری های پوستی دچار می شوند.
در این تحقیقات که دو گروه از زنان محجبه و غیر محجبه در آن شرکت داشتند در مرحله اول افرادی با شرایط جسمانی، سنی و مشاغل یکسان انتخاب شدند و به مدت 3 ماه در روزهای مشخص ، مورد آزمایش های ویژه قرار گرفتند.
بعد از گذشت سه ماه محققان به این نتیجه رسیدند که افراد محجبه از پوست لطیف تری برخوردارند و علایم هیچ بیماری پوستی در آنها دیده نمی شود در حالی که زنان غیر محجبه با استفاده از کرم های ضد آفتاب سعی در حفظ سلامتی پوست خود داشتند اما این اقدام در طولانی مدت باعث از بین رفتن پوست آنها شده بود.
بنا به گزارش اسلام آنلاین، هنگامی که پوست زنان غیر محجبه به طور کامل از اثر این کرم ها پاک می شد، چین و چروک ها و لک های فراوانی در پوست آنها به چشم می خورد.
محققان اعلام کردند : از آنجا که پوست زنان مسلمان کمتر در معرض پرتوهای فرابنفش خورشید قرار دارد از سلامت بیشتری برخوردار است.
84 درصد مغربی ها خواهان حجاب زن هستند .
این تحقیق که با مشارکت بیش از هزار شهروند مغربی انجام شد، اکثریت علاقمند به استفاده از حجاب اسلامی زنان بودند.
به گزارش پایگاه اینترنتی لها آنلاین ، 64 درصد شرکت کنندگان به دلایل دینی خواهان حجاب بودند در حالی که 17 درصد دیگر دلایلی غیر دینی برای این کار داشتند . در همین حال 75 درصد از شرکت کنندگان، حجاب را نشانه زن مسلمان دانستند.
این درحالی است که 40 درصد زنان مغرب محجبه هستند. 40 درصد زنان متاهل و33 درصد دختران و زنان، محجبه هستند.
منبع: مجله راه قرآن

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید