اسموتی‌های خانگی برای کاهش وزن

اسموتی‌های خانگی برای کاهش وزن

کاهش وزن با اسموتی‌های خانگی هرگز کار آسانی نبوده است. اسموتی‌ها به عنوان بهترین جایگزین‌ برای نوشیدنی‌های لاغری مصنوعی موجود در بازاد در نظر گرفته می‌شود.
دستورالعمل درست کردن اسموتی‌ سالم
برای سالم بودن، افزایش متابولیسم بدن ضروری است و با مصرف یک اسموتی در وعده‌ی صبحانه به این مهم دست خواهید یافت. اسموتی شما را بهتر از آبمیوه یا نوشیدنی‌های دیگر سیر می‌کند. مخلوط شیر و شربت و بستنی نیز همان کار را می‌کند ولی پایه‌ی آن تنها شیر است که دریافت مواد مغذی را محدود می‌کند. اسموتی تنوع بهتری را ارائه می‌دهد. مثلاً برخی اوقات مخلوطی از همه میوه‌ها در دسترس است. اکنون می‌دانید که چرا اسموتی‌ها را باید به نوشیدنی‌ها کاهنده‌ی وزن دیگر ترجیح دارد. در اینجا دستورالعمل‌هایی بدین منظور ارائه شده است که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.
دستورالعمل‌هایی برای درست کردن اسموتی‌های خانگی برای کاهش وزن
درست کردن اسموتی خانگی آسان است و معمولاً می‌توانید به راحتی به ترکیبات لازم در خانه در دسترسی داشته باشید. اسموتی‌ها معمولاً ترکیبی از میوه‌های مختلف و مقداری مایع به عنوان پایه می‌باشد. از پودر‌های رژیمی مانند پروتئین وی نیز می‌توان استفاده کرد. در زیر دستورالعمل خانگی برای کاهش وزن ارائه شده است. اگر می‌خواهید مزه‌ی آن‌ها شیرین‌تر شود تنها از شربت افرا استفاده کنید.
اسموتی میوه‌های تازه
دستورالعملی ساده برای درست کردن اسموتی‌هایی برای کاهش وزن می‌تواند ترکیب کردن همه‌ی میوه‌هایی باشد که به آن‌ها دسترسی دارید. می‌توانید به اسموتی مقداری آب پرتقال نیز اضافه کنید. برخی از میوه‌هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارت است از توت فرنگی ، موز ، کیوی ، انگور ، آناناس ، سیب و انبه‌ی هندی.
اسموتی توت فرنگی و موز
موز و توت فرنگی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یک موز متوسط و یک فنجان کوچک توت فرنگی نیاز دارید. آن‌ها را به جای مخلوط کن با دست مخلوط کنید. اگر می‌خواهید می‌توانید یخ نیز اضافه کنید. افزودن ماست می‌تواند اسموتی را خوش طعم‌تر و خوش مزه‌تر کند. همچنین می‌توانید به اسموتی کره‌ی بادام زمینی ، آب پرتقال یا آب آناناس ، شیر نارگیل و عسل نیز اضافه کنید تا هم خوش طعم‌تر و هم مغذی‌تر شود.
اسموتی گیاهی
اگر اسموتی گیاهی دوست دارید این اسموتی را می‌توانید تهیه کنید. به 100 گرم اسفناج خام و یخ زده و نیم عدد موز نیاز دارید. مقداری شربت افرا اضافه کرده و این مخلوط را بهم بزنید. از آنجایی که مقدار زیادی اسفناج وجود دارد، طعم اسموتی شیرین‌تر خواهد بود. افزودن مقداری آب می‌تواند به کاهش غلظت اسموتی کمک کند. همچنین می‌توانید از گیاهان مغذی مانند کلم و کاهو نیز استفاده کنید. بلوبری و آناناس به عنوان افزدونی‌هایی عالی به این اسموتی‌های گیاهی در نظر گرفته می‌شود.
مخلوط جدید شیر نارگیل
مردم باید رژیم غذایی مانند اسموتی‌ها با مخلوطی از شیر نارگیل را برای صبحانه دنبال کنند. می‌توان به اسموتی آب ، شیر و گوشت اضافه کرد. شیر نارگیل مخلوط شده با آوکادو صبحانه‌ای مقوی است. برای طعم بهتر می‌توانید کمی آب یا بستنی نیز اضافه کنید. از خرما و بادام نیز می‌توان استفاده کرد. این اسموتی به کاهش کلسترول خون کمک خواهد کرد و میزان متابولیسم بدن شما را افزایش خواهد داد. به جای نارگیل از پودر شیر نارگیل نیز می‌توانید استفاده کنید.
میوه + ماست / کفیر
استفاده از ماست و یا کفیر انتخابی عالی برای اسموتی است. میوه‌ها مواد مغذی لازم را فراهم می‌کند و ماست و یا کفیر طعم متفاوتی به اسموتی اضافه می‌کند. از توت فرنگی ، موز ، ماست و شربت افرا برای شیرین‌تر کردن اسموتی استفاده کنید. همیشه از ماست و کفیر شیر کامل در اسموتی‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید تنها از یک نوع میوه یا چند نوع میوه مانند بلوبری و کیوی برای تهیه‌ی این اسموتی استفاده کنید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید