مراسم شهادت امام صادق (ع) سال 93

مراسم شهادت امام صادق (ع) سال 93

مطالب مشابه

53 دیدگاه

  1. صادقی
    1394-02-19 در 05:40 - پاسخ

    سلام آقای زینلی خدا قوت برای سالهای آینده تصاویر بیشتری بگیرید ودر پوشه ای جدید دسته بندی گردد. متشکرم.

  2. باقری
    1394-02-18 در 05:30 - پاسخ

    سلام آقای زینلی با تشکر فروان خدا حافظ شما باشد.
    از آنجایی که این سایت شما آسانترین راه ارتباط ما با خادمین صادقیه میباشد خواهشمندیم که بزرگواری فرمایید پیام مرا به گوش دست در کاران کاروان برسانید امسال در قسمت درباره ما پوشه ای بنام اموات بانیان صادقیه باز نمایید تا ما بتوانیم امواتمان را در صاقیه شریک نماییم تا این مراسم مثل مراسم پیاده روی کربلا جا بیافتد. لااقل مردم که از شهرها و روستاهای مجاور می آیند مهمان امام صادق شوند و اموات هم از این مراسم فیض ببرند. خیلی جوانان هیئتی هستند که دار فانی را وداع گفته اند تا بهانه ای شود از آنها یادی نماییم. فقط به اموات کاروان صادقیه اکتفا نکنید. به مانند شب جمعه که خیرات میکنیم روز شهادت امام صادق تدارک نهار ببینیم. ولو با یک نان و پنیر . هرکس به اندازه وسعش شریک شود.

    • خادم الصادقیون
      1394-02-18 در 09:48 - پاسخ

      سلام
      ایده زیبای شما در اولین فرصت اجرا می گردد.
      سپاس از دقت نظرتان

  3. عبداللهی
    1394-02-17 در 18:19 - پاسخ

    سلام برای شما کارگردانان صادقیه
    همه غم منی تو ، غم دنیا که غمی نیست
    من ازت خاطره دارم ، خاطره درد کمی نیست !

  4. میثم
    1394-02-14 در 21:41 - پاسخ

    با تو همه جا مدینه ماست
    این گفت تو نقش سینه ماست:
    “هرکه شمرد سبک صلاتش
    فردا نبود ره نجاتش”
    دور است ز خط طاعت ما
    بر او نرسد شفاعت ما
    تو مخزن علم کبریایی
    تو وارث ختم الا­نبیایی
    حق را نفس تو نوشخند است
    قرآن به دمت نیازمند است
    قرآن که دُر کلام سفته
    با نطق تو حرف خویش گفته
    هر آیه که جبرئیل آرد
    بی­نطق شما زبان ندارد
    او راه و شما چراغ راهید
    ناگفته و گفته را گواهید

    تو بر تن پاک علم، جانی
    استاد مفضّل و ابانی
    دانشگه نور حق، پیامت
    صدها چو زراره و هشامت
    دارند جهانیان بصیرت
    از مؤمن طاق و بوبصیرت
    ای زندگیم هدایت تو
    دین و دل من ولایت تو
    مهر تو همه عقیده من
    مشی تو مرام و ایده من
    روزی که گِل مرا سرشتند
    بر لوح دلم خطی نوشتند
    این خط نوشته را بخوانید
    من جعفریم همه بدانید
    دلباخته­ای ز اهل بیتم
    خاک ره عبدی و کُمیتم

    فریاد دوازده امامم
    نور است به هر دلی کلامم
    باشد که به خاک پای میثم
    “میثم” بشود فدای میثم

  5. احمد
    1394-02-11 در 23:42 - پاسخ

    محبت اهل بیت نیز مورد تأیید خداست، زیرا بنابر فرمایش مولای متقیان علی(ع)، آن‏ها ویژگی‏هایی دارند که مورد تأیید حضرت حق است:«اهل بیت پیامبر(ص) ستون‏های اسلام و پناهگاه چنگ زنندگان به دامانشان هستند.به واسطه آن‏هاست که حق در مدار خود قرار می‏گیرد و باطل از جایش ریشه کن و زبانش از بیخ قطع می‏شود.آنان کسانی هستند که دین را از روی نگه‏داشتن و به گوش دل گرفتن یافته‏اند، نه از روی شنیدن و روایت کردن.آنان گنج‏های ایمان و معدن‏های احسان هستند. اگر داوری کنند، به عدالت باشد و اگر دلیل و برهان آورند، مورد دشمنی قرار گیرند.»

  6. حیدری
    1394-02-11 در 21:16 - پاسخ

    ای ارباب ما اگر چه قبرت غریب است ما نمی گذاریم قدر و منزلت شما غریب بماند.

  7. جوادی
    1394-02-10 در 13:44 - پاسخ

    معصیتکارم ولى عبد سراى صادقم
    خوب یا بد آرزومند دعاى صادقم
    سلام و ادای احترام
    کاستى‏هاى مرا درمان کند خاک بقیع
    کاش بودم ذره‏اى در بین خاشاک بقیع

    کاش منهم یک پرستو در مدینه مى‏شدم
    زائر کوى نبى بى قرینه مى‏شدم

    کاش منهم کشته یک زخم سینه مى‏شدم
    مرهمى بر درد بانوى حزینه مى‏شدم

    کاشکى از جام زهرایى مرا شهدى رسد
    دست من بر دامن نور خدا مهدى رسد –

  8. تقی پور
    1394-02-10 در 05:40 - پاسخ

    سلام و عرض ادب و خداقوت این مراسمتان بوی توسل می دهد.
    توسل‌ جستن‌ به‌ ائمه‌ (ع‌)، نیازمند رعایت‌ روش‌ها و ایجاد شرایطی‌ است‌ که‌ بدون‌ تحقق‌ آن‌، نمی‌توان‌ امید به‌ بر آورده‌ شدن‌ خواسته ها و حاجات‌ خود داشت‌. در ذیل‌ به‌ برخی‌ از آداب‌ و روش‌های‌ توسل‌ اشاره‌ می‌شود:
    1 ـ توسل‌ و معرفت‌
    حرکت‌ به‌ سوی‌ مقصد با شوق‌ و رغبت‌، بدون‌ معرفت‌ و شناخت‌ نمی‌شود. به‌ بیان‌ دیگر: حرکت‌ رغبت‌آمیز به‌ سوی‌ مقصد زمانی‌ رهرو را به‌ مقصد می‌رساند که‌، ملازم‌ با تحقق‌ سه‌ امر باشد:
    الف‌) “وسیله‌ای‌” که‌ شخص‌ متوسل‌ می‌خواهد به‌ مدد آن‌ و با اطمینان‌ به‌ سمت‌ مقصد حرکت‌ کند، از توانایی‌ و کمالات‌ والا و آرامش بخشی‌ برخوردار باشد.
    ب‌) توسل‌ جوینده‌، معرفت‌ و شناخت‌ لازم‌ در مورد آن‌ “وسیله‌” و قدرت‌ و منزلتش‌ را داشته‌ باشد.
    ج‌) فرد متوسل‌، با آگاهی‌ از توانایی‌ و استعدادهای‌ خویش‌ و به‌ کارگیری‌ آن‌ بتواند، شایستگی‌ لازم‌ برای‌ نزد یکی‌ و تقرب‌ به‌ “وسیله‌” و استمداد و استعانت از آن کسب کند.(1)
    2 ـ طهارت‌
    الف‌) طهارت‌ باطنی‌: گفته‌ شد، توسل‌ به‌ معنی‌ و نزدیک‌ شدن‌ به‌ خدا از راه‌ نزدیک‌ شدن‌ به‌ ائمه‌ (ع‌) و در خواست‌ شفاعت‌ آنان‌ است‌. انسان‌ که‌ قلبش‌ آلوده‌ به‌ گناهان‌ بسیار است‌، تا توبه‌ نکند و با کسب‌ طهارت‌ قلبی‌ و باطنی‌، شایستگی‌ و لیاقت‌ لازم‌ را کسب‌ ننماید، چگونه‌ می‌تواند خود را به‌ ائمه‌ (ع‌) نزدیک‌ کند و توسل‌ جوید و آنان‌ را شفیع‌ خود قرار دهد؟
    ب‌) طهارت‌ ظاهری‌: شامل‌ طهارت‌ بدن‌ و لباس،‌ نیز وضو یا غسل‌ و پوشیدن‌ لباس‌ مناسب‌ و معطر است‌ و به‌ این‌ ترتیب‌ خود را برای‌ بر قراری‌ ارتباط‌ با امامان‌ (ع‌) و توسل‌ به‌ آنان‌ آماده‌ می‌سازید.
    3 ـ توجه‌ به‌ تجلیّات‌ ویژه‌
    بر اساس‌ آن‌ چه‌ در معارف‌ اسلامی‌ آمده‌ است‌، خداوند هستی‌ را به‌ خاطر چهارده‌ معصوم‌ (ع‌) آفرید و آفرینش‌ را با خلق‌ آنان‌ آغاز کرد، آنان‌ را روح‌ عالم‌ قرار داد. تا انوار آنان‌ بر جهان‌ تجلی‌ دارد، جهان‌ پایدار است‌. فیض‌ ربوی‌ به‌ عالم‌ موجودات‌ جریان‌ می‌یابد و نعمت‌ها ‌ به‌ دست‌ آنان‌ سر ازیر می‌گردد، و همه همّ و غم‌ها، سختی‌ها و مشکلات‌ با توسل‌ به هر یک‌ از آنان‌ و شفاعت‌‌شان‌ بر طرف‌ می‌گردد، لیکن‌ هر یک‌ از آنان‌ مظهر اسم‌ خاص‌ از اسمای‌ حسنای‌ الهی‌ و اسم‌ اعظم‌ می‌باشد. از این‌ رو امام‌ ششم‌، “صادق‌” و امام‌ پنجم‌ “باقر” و امام‌ هفتم‌ “کاظم‌” و امام‌ نهم‌ “جواد” نامیده‌ شده‌اند؛ با این‌ که‌ همه‌ آنان‌ صادق‌ و باقر و کاظم‌ و جواد هستند.
    بنابر این‌ بهتراست‌ در توسل‌ جستن‌ به‌ چهارده‌ معصوم‌ (ع‌) به‌ نوع‌ مظهریت‌ و تجلیات‌ ویژه‌ توجه‌ شود، صاحب‌ نجم‌ الثاقب‌ می‌نویسد: “در امور معنوی‌ و قلبی‌، مسایل‌ آخرت‌، آمرزش‌ گناهان‌، طلب‌ شفاعت‌ و سعادت‌ و خوشبختی‌ و عاقبت‌ به‌ خیری‌، به‌ پیامبر اکرم‌ (ص‌) فاطمه‌ (س‌) امام‌ حسن‌ و امام‌ حسین‌ و امام‌ باقر و امام‌ صادق‌ و امام‌ هادی‌ و امام‌ حسن‌ عسکری‌ (ع‌) متوسل‌ شوید.
    در مسایل‌ علمی‌ و کسب‌ معارف‌ الهی‌ به‌ “باب‌ مدینه العلم‌” یعنی‌ امیر‌المؤمنین‌ (ع‌) باید متوسل‌ شد.
    برای‌ نجات‌ از ستم‌ سلاطین‌، شر دشمنان‌، دفع‌ اذیت‌ و آزار شیاطین‌ جنّی‌ و انسی‌ به‌ امام‌ علی‌ (ع‌) و امام‌ سجاد (ع‌) باید توسل‌ جست‌.
    برای‌ شفای بیماران‌ به‌ امام‌ موسی‌ بن‌ جعفر توسل‌ جویید.
    برای‌ رهایی‌ از هرگرفتاری‌ مخصوصاً صحت‌ و سلامتی‌ در سفر به‌ امام‌‌رضا‌(ع‌) متوسل‌ شوید.
    برای‌ وسعت‌ رزق‌ و روزی‌، و طلب‌ گشایش‌ در امور زندگی‌ و دنیایی‌ به‌ امام‌ جواد (ع‌) متوسل‌ شوید.
    در هر کاری‌ که‌ انسان‌ احساس‌ کرد فریاد رسی‌ جز خدا ندارد یا در اضطرار و تنگنا قرار گرفت‌، به‌ امام‌ زمان‌ (ع‌) متوسل‌ شود و بگوید: یا مولای‌، یا صاحب‌ الزمان‌، ادرکنی‌. یا مولای‌، یا صاحب‌ الزمان‌، اغثنی‌. یا ابا صالح‌ و یا بقیه‌ اللّه‌، ادرکنی‌.
    4 ـ توسل‌ و زمان‌ و مکان‌
    در تعیین‌ هر یک‌ از روزهای‌ هفته‌ به‌ نام‌ یکی‌ از معصومان‌ (ع‌) حکمتی‌ نهفته‌ است‌. از این‌ رو توسل‌ جستن‌ به‌ امامان‌ (ع‌) در آن‌ روزهای‌ معیّن‌، امید استجابت‌ دعا را بیشتر می‌کند.
    ـ روز شنبه‌ به‌ نام‌ پیامبر اسلام‌ (ص‌)
    ـ یکشنبه‌، امیر المؤمنین‌ (ع‌) و حضرت‌ فاطمه‌ (س‌)
    ـ دوشنبه‌، امام‌ حسن‌ و امام‌ حسین‌ (ع‌)
    ـ سه‌ شنبه‌، امام‌ سجاد، امام‌ محمّد باقر و امام‌ جعفر صادق‌ (ع‌)
    ـ چهار شنبه‌، امام‌ موسی‌ کاظم‌، امام‌ رضا، امام‌ جواد و امام‌ هادی‌ (ع‌)
    ـ پنج‌ شنبه‌، امام‌ حسن‌ عسکری‌ (ع‌)
    ـ جمعه‌، امام‌ زمان‌ (ع‌)
    5 ـ صلوات‌
    پیش‌ از توسل‌ جستن‌ حمد و ثنای‌ الهی‌ و نعمت‌های‌ بی‌شماری‌ که‌ خداوند به‌ انسان‌ عنایت‌ کرده‌ ذکر شود، با ذکر گناهان‌ به‌ گناهان‌ و تقصیرات‌ خود اعتراف‌ کرده و خود را مستحق‌ پاداش‌ و بهشت‌ ندانید.
    سپس‌ بر محمد و آل‌ محمد صلوات‌ بفرستید، امام پنجم‌ از پدرش‌ و از جدش‌ پیامبر اکرم‌، نقل‌ کرده‌ که‌ آن‌ حضرت‌ فرمود: هرکس‌ می‌خواهد به‌ من‌ متوسل‌ شود و من‌ از او شفاعت‌ کنم‌ باید بر اهل‌ بیت‌ من‌ صلوات‌ بفرستید و آنان‌ را (با قول‌ و عمل‌ شان‌) مسرور و خوشحال‌ سازد” در اواخر مفاتیح‌‌الجنان‌ برای‌ هر یک‌ از چهارده‌ معصوم‌ صلوات‌ خاصی‌ ذکر شده‌ است‌. آن‌ صلوات‌ را پیش‌ از شروع‌ دعا بخوانید.
    6 ـ ذکر نام‌های‌ مبارک‌ چهارده‌ معصوم‌ (ع‌)
    رسول‌ اللّه‌ (ص‌) فرمود: “یا جابر! إذا أردتَ أنْ تدعوا اللّه‌ فیَستَجیب‌ لک‌ فادْعه‌ بأسمائهم‌ (اهل‌ بیتی‌) فإنّها أحبّ الاسماء إلی‌ اللّه‌ عزّ وجلّ؛(2) ای‌ جابر، هرگاه‌ خواستی‌ در پشگاه‌ الهی‌ دعاکنی‌ و خداوند نیز دعای‌ شما را مستجاب‌ گرداند، متوسل‌ به‌ اهل‌ بیت‌ من ‌شو و خداوند را به‌ اسمای‌ آنان‌ بخوان‌ که‌ محجوب‌ترین‌ اسم‌ها نزد خدا. اهل‌ بیت‌ من‌ هستند” .
    7 ـ سوگند به‌ ائمه‌ معصومین‌ (ع‌)
    امام‌ صادق‌ (ع‌) فرمود: “برای‌ استجابت‌ دعا، آمرزش‌ گناهان‌ به‌ پنج‌ تن‌ و سایر امامان‌ متوسل‌ شوید و خداوند را به‌ حق‌ آنان‌ سوگند دهید و بگویید:
    “اللهم‌ إنْ کانتْ ذنوبی‌ قد اخْلقتْ وجهی‌ عندک‌، فإنّی‌ أتوجّه‌ إلیک‌ بوَجْه‌ نبیّک‌، نبی‌ الرحمه‌ و علیّ و فاطمه‌ و الحسن‌ و الحسین‌ و الائمه‌”؛(3) بعد از “والحسین‌” نام‌ بقیه‌ امامان‌ را بگویید: و علی‌ بن‌ الحسین‌ و محمد بن‌ علی‌ و جعفر بن‌ محمد و موسی‌ بن‌ جعفر و علی‌ بن‌ موسی‌ و محمد بن‌ علی‌ و علی‌ بن‌ محمد و الحسن‌ بن‌ علی‌ العسکری‌ و الحجه‌ بن‌ الحسن‌ الصاحب‌ الزمان‌ صلوات‌ الله‌ علیهم‌.
    در توسل‌ به‌ پیامبر اکرم‌ (ص‌) آن‌ حضرت‌ را به‌ امیر المؤمنین‌ (ع‌) و حضرت‌ فاطمه‌ زهرا و امام‌ حسن‌ و امام‌ حسین‌ (ع‌) سوگند دهید. در توسل‌ به‌ امیر المؤمنین‌ (ع‌) آن‌ حضرت‌ را به‌ پیامبر اکرم‌ (ص‌) و بقیه‌ پنج‌ تن‌ سوگند دهید، و در توسل‌ به‌ سایر امامان‌، سوگند به‌ مادرشان‌ حضرت‌ صدیقه‌ طاهره‌‌(س‌) باعث‌ جلب‌ توجه‌ و عنایات‌ بیشتر ائمه‌ (ع‌) می گردد.
    مطالب‌ ذکر شده‌ در مورد معنای‌ توسل‌، روش‌ و آداب‌ آن‌ و نکات‌ و شرایطی و … است که‌ برای‌ توسل‌ باید نظر داشت‌. اما گاهی‌ با همه‌ این‌ اوصاف، دعای‌ انسان‌ بر آورده‌ نمی‌شود. این‌ موضوع‌ مطلب‌ مستقل‌ و جداگانه‌ای‌ است‌ که‌ بحث‌ مفصلی‌ را طلب‌ می‌کند، در عین‌ حال‌ انسان‌ آگاه‌ هیچ‌ گاه‌ از این‌ مسئله‌ نومید نمی‌شود، بلکه‌ در توسل‌ فواید و آثار معنوی‌ بسیاری‌ است‌ که‌ چه‌ بسیار بیش‌تر و برتر از بر آورده‌ شدن‌ دعا است‌.

  9. صادقی
    1394-02-09 در 22:20 - پاسخ

    سلام و با تشکر فروان از شما دوست گرامی و عزیز
    من از شما احیاگران امر اهل بیت و از سازمان اوقاف و امور خیریه و متولیان امامزادگان بواسطه ایجاد رونق در امامزادگان تکریم آنان تقدیر می کنم ، معتقدم که تجلیل از امامزادگان ، تجلیل از ایمان آنها ، شهادت و ایثار است.

  10. شاهین
    1394-02-09 در 14:22 - پاسخ

    سلام خدمت برادر بزرگوار آیا دو امامزاده سید جلال الدین داریم من تاریخچه امامزاده خودمان را می نویسم لطفا تایید نمایید.متشکرم
    تاریخچه ای از زندگانی پربرکت امامزاده حضرت سید جلال الدین اشرف امامزاده اعظم, مجاهد شهید, پسر امام موسی کاظم علیه السلام و برادر امام رضا علیه السلام سید حسن ملقب به جلال الدین اشرف که در سال 180 هجری قمری در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود و در چهاردهم ماه مبارک رمضان 223 هجری به شهادت رسید. پدرش امام هفتم شیعیان و مادرش بانو نجمه بود. درست سال قبل تولدش (179) هجری پدرش امام موسی کاظم (ع) به دستور هارون الرشید در مدینه دستگیر و به بصره تبعید و زندانی شد. او پس از شهادت پدر بزرگوارش نزد برادرش حضرت امام رضا (ع) در زادگاهش مدینه پرورش یافت و در سایه چنین استادی مراتب فضل و کمال را طی کرد که در میان برادرانش بعد از امام هشتم (ع) در علم و حلم و زهد و تقوی و شجاعت و سخاوت بر همه پیشی گرفت و به همین دلیل از محبوب ترین و عزیزترین برادران نزد امام رضا (ع) بود او در سال 201 هجری در زمان ولایت عهدی امام رضا (ع) در حالی که حدوا 21 سال داشت از مدینه برای تبلیغ به بغداد آمد در سال 204 هجری وقتی که مامون از مرو به بغداد می رود حضرت سید جلال الدین اشرف (ع)شهر بغداد را ترک کرده و با جمعی از یاران عازم ایران می شوند و در شهر قم ساکن می گردد. در این میان چون آزادی شیعیان و ساداتی که به کوهستان دیلم پناهنده شده بودند با به وجود آمدن سلسله های کوچک محلی که خود را بقایای مروانیان و بنی امیه معرفی می کردند به خطر افتاده امام زاده سید جلال الدین اشرف (ع) به دعوت عده ای از سادات و شیعیان گیلان در سال 206 هجری با شعار خون خواهی برادرش امام رضا (ع) با تشکیل نهضتی قیام می کند که پس از یک سری جنگ های خونین در سال 711 هجری قدرت را دردست می گیرد و نخستین حکومت شیعه در ایران را بنیان می گذارد حضرت سرانجام پس از تشکیل حکومت در سال 207 در جنگی که در روستای لیالمان (5 کیلومتری لاهیجان)رخ داده به سختی مجروح شد و برای اینکه پیکرش به دست دشمن نیفتد خود را به حوالی رودبار می رساند و درییلاق دارستان در (9 کیلومتری رودبار) به مقام شهادت نائل می آید. بنا به وصیت آن حضرت و با تدبیر و زیرکی شیخ مفیدالدین و اطرافیان پیکر مطهرش را در تابوت گذاشته و در آب سفید رود رها کردند. تابوت حامل نعش مطهر حضرت کیلومترها دورتر از محل شهادتش در حوالی لاهیجان در قریه کوچان به ساحل رسید پیکر پاک و مطهر آن رهبر نستوه و اسوه مقاومت و تقوا و مجاهد راه آزادی و شرافت را بی شک عده ای از مردمان با صداقت آن روزگار بدور از هرگونه تشریفاتی با یک دنیا اندوه و ماتم به خاک سپردند قریه کوچک کوچان که بعدها به برکت وجود مرقد مطهر حضرت سید جلال الدین اشرف (ع) از مشهورترین آبادی و شهر های ایران درآمد که اینک آستانه اشرفیه چون خورشیدی در پهنه سرسبز شمال می درخشد.

  11. فاطمی
    1394-02-09 در 13:06 - پاسخ

    سلام و عرض ادب فقط یک کلام موفق و سربلند باشید کاربران جوان شهر رفسنجان

  12. اصغر حسین زاده
    1394-02-08 در 22:06 - پاسخ

    سلام و عزض ادب . حقیر یک روز وقتم به پایگاه صادقیه اختصاص دادم آخر نتوانستم بیشاز 10 مطلب بخوانم تو هر قسمتی میدیدم خوب است هول میشدم . . به نظرم چون مطالبش مورد نیاز است . من با نظر آقای حسینی موافقم. اگر پستی تحت عنوان نامه ای به حضرت صادق الائمه باشد دیوانی از دلنوشته های عاشقان امام صادق درست می شود قول میدهم محبوب ترین مطالب سایت باشد. انتظار ما بازدید کنندگان دائمی اینه ما وقتی دلم بگیره با نامه عاشقانه بتوانیم عقده هایمان را خالی کنیم. ما رو این سایت حساب باز کردیم. نتیجه این است شما هزاران مطلب گذاشتید مراسم صادقیه محبوب ترین پست پایگاه قرا گرفت نشانه اخلاص این مراسم است و بازدیدکنندگان به این پست رو آوردند که عقده هایشان را با مراسم خالی کنند. التماس دعا

    • خادم الصادقیون
      1394-02-09 در 10:00 - پاسخ

      سلام
      ایده زیبای شما مورد بررسی قرار گرفت و به زودی اجرا می گردد.
      سپاس از دقت نظرتان

  13. حسینی
    1394-02-08 در 20:55 - پاسخ

    سلام میلاد امام جواد (ع) مبارک باد
    تشکر از شعور والایتان و پاسخ مودبانه تان
    خدا بر عزتتان بیافزاید.

  14. حسینی
    1394-02-08 در 06:12 - پاسخ

    سلام
    الحق شیرانه هنر کرده اید.خو شحالم که خدا فرصتی دوباره داد که به پایگاه خودمان بیایم. حقیقت اسم صادقیه است که اعتبارشهرمان گشته
    وقتی سالهای گذشته در ایام صادقیه در جوار آستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین ابن شمس الدین می آمدم فقط از کاروان صادقیه به عنوان یک سنت عزاداری محلی یاد میکردم اما خوشبختانه این نام افتخار عالم تشیع میباشد وقتی با مسول کاروان صحبتی داشتیم و فهمیدم یک کارگروه جوان متدین مدیریت این سایت را برعهده گرفتند برخودمان لازم دانستم از همه تشکری داشتم باشم بالاخص از خادمین گمنام سرور بزرگوارم جناب مهندس زینلی که زکات عمر خویش را در راه نشر فرهنگ جعفری پرداخت می نماید. و همچنین از اقای مهندس مرادی که طراح این سایت و همچنین از ستاداعتبات عالیات و اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان که مایه دلگرمی این عزیزان بوده است توفیق روز افزون را برای این عزیزان از درگاه خداوند طلب میکنم در پناه حق موید وموفق باشند. خدا شکر نام کاروان صادقیه که مایه مباحات استان است همچون نگینی در فضای مجازی میدرخشد. پشنهادی دارم یک پستی به عنوان نامه ای به حضرت صادق الائمه (ع) بگذارید که دوستان با نظرات خود ابراز محبت خود را نسبت به آن امام همام اعلام بدارند متشکرم حسینی رفسنجان

    • خادم الصادقیون
      1394-02-08 در 06:33 - پاسخ

      درود فراوان بر شما
      بسیار خرسندیم که چون شمایی داریم و سپاسگزاریم که نگاهتان را مهمان پایگاه اینترنتی ما فـرمـودیـد
      گرت جان در قدم ریزم، هنوزت عذر میخواهم–که از ما خدمتی نـایـد چنـان لایـق که بپسندی (سعدی )
      پیشنهاد شما مورد برسی قرار میگرد موفق و موید باشید

  15. جعفری
    1394-02-07 در 23:45 - پاسخ

    سلام آقای کاربر محترم و طراح پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه
    آیا می دانید رزق حلال چیست رزق آن نیست که از گلوی انسان پایین می رود رزق فرصتی است که انسان را به کمال میرساند خوشا به سعادتتان از فرصتها خوب استفاده میکنی یادت باشد هر مطلبی که میگذارید باعث هدایت باشد رزق حلالی است که خدا قسمتت کرده .خدا پدر و مادر و اجدادتان رابیامرزد که باعث هدایت خلق شدید. نتیجه کار شما را تاریخ قضاوت میکند و این نام نیکی که برشهر سرمایه دار رفسنجان گذاشتید فرصتی به مردم دادی تا به کمالات روحی دست یابند. و نام زیبای دارالصادقیون نام نیکی است که آیندگان شما را به نیکی یادمیکنند.هر تصمیمی که امروز میگیری آینده برایت رقم میخورد.آنچنان از این امام غریب تبلیغ کن که حضرت زهرا غریب نوازیت را تایید کند. این حرکتی که با یاری خدا راه اندازی شده سعی کنید با اعمال و رفتارتان حمایتش کنید نه با سرمایه.در یک کلام بگویم صادقیه گوهر ناشناخته رفسنجان باید جهانی شود وقتی اسم صادقیه می آید این آمادگی را پیدا کنید که دلها روانه رفسنجان شود. حالا که خدا این فرصت را برایتان مهیا کرده همانطوری که پسته رفسنجان حرف اول را میزند صادقیه رفسنجان باید صدر نشین گردد ان شاءا… من دست تک تک شما جوانان پاک هیئتی رفسنجان را می بوسم که مسبب این حرکت شدید توفیق روز افزونتان را در این امر از خداوند آرزومندم با تشکر جعفری.کرمان

  16. رسول
    1394-02-07 در 21:55 - پاسخ

    سلام تشکر از اطلاع رسانی به جا و تبلیغات صادقیه
    من همیشه شهر رفسنجان را به عنوان یک شهر سرمایه دار میدانستم وقتی در فضای مجازی با وبسایتهای صادقیون و پایگاهها اینترنتی مراسم مذهبی صادقیه برخورد کردم نظرم عوض شد با وجود این امامزاده واجب التعظیم تصورم این شد که رفسنجان شهر مذهبی و دارالصادقیون است. تا زمانی که این شهر با این نام زینت داده شده خوشا به سعادتتان .سعی کنید فرهنگ این شهر را امام صادقی کنید.

  17. محمدجواد
    1394-02-07 در 20:58 - پاسخ

    سلام بچه بودم مادرم میگفت معتاد نشی که زندگی از دستت میره. حرف گوشش کردم. چند روزی مطلبی میخواستم تو اینترنت سرچ کردم پایگاه محترم شما معرفی شد.معترفم که معتاد سایت شما شدم خدا خیرتان بدهد شما مطالب آخرتی و درمان روح گذاشتید اگر راجع به سلامت جسم هم بگذارید دیگر به هیچ کاری نمیرسم. اولین سایتی دیدم که هر روز اینقدر مطلب تازه میگذارد به کجا این چنین شتابان وقتی مطالب تازه را میگذاری میبینم خیلی زیاد حیرانم کدامها را بخوانم مطالبتان همچون عطری که بوی متفاوت دارد نمیدانم کدام عطر را استشمام کنم.دستتان درد نکند. هر کار کردی صادقیه را تو قلبم جا دادی .جانم امام صادق

  18. امیرحسین
    1394-02-07 در 11:19 - پاسخ

    سلام اگر اشتباه نکنم آنطوری در جواب نظرات قبلی فرمودید این امامزاده از نسل امام مجتبی است.مثل حضرت عبدالظیم حسنی است برای اینکه با امامزاده سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه اشتباه نشود بهتر است بگوییم امامزاده سیدجلال الدین حسنی

  19. اکبری
    1394-02-06 در 14:22 - پاسخ

    رزق چیست؟

    رزق کلمه ای است بسیار فراتر از آنچه مردم می دانند.

    آیا میدانی نمازت رزقی است از سوی خداوند؟
    چه بسا خیلی از انسانها نماز نمی خوانند ،

    اذکاری که صبح و شام می خوانی رزق است.

    یا زمانی که خواب هستی سپس ناگهان بیدار می شوی به تنهایی و بدون زنگ زدن ساعت بیدار می شوی و نماز میخوانی رزق است
    چون بعضیا بیدار نمیشوند . زمانی که با مشکلی رو به رو می شوی خداوند صبری به تو میدهد که چشمانت را از آن بپوشی این صبر رزق است.

    زمانی که در خانه لیوانی آب به دست پدرت میدهی این فرصت نیکی کردن رزق است.

    گاهی اتفاق می افتد که در نماز حواست نباشد ناگهان به خود می آیی و نمازت را با خشوع می خوانی این تلنگر رزق است.

    یکباره یاد امام زمانت می افتی وسلامی میدهی ودلت حسابی تنگ میشود.

    رزق واقعی این است رزق خوبی ها ، نه ماشین نه درآمد،اینها رزق مال است که خداوند به همه ی بندگانش میدهد

    اما رزق خوبیها را فقط به دوستدارانش میدهد.
    خوشا به سعادتتان صادقیه را رزق خودتان می دانید.

  20. امیرعلی
    1394-02-06 در 13:13 - پاسخ

    سلام بزرگوار لطف کنیدبفرمایید این امامزاده منسوب به کدام یک از امامان میباشد. تشکر با شجرنامه

    • خادم الصادقیون
      1394-02-06 در 14:12 - پاسخ

      سلام
      نسبت شریف ایشان با 24 واسطه به امام حسن مجتبی علیه السلام میرسد
      ان شاء الله شجره نامه کامل امام زاده با تصاویر جدید به زودی منتشر خواهد شد

  21. عباس
    1394-02-06 در 07:16 - پاسخ

    سلام شماهارا به خدا هرسال از سخنرانی گرم سیدمرتضی طباطبایی استفاده کنید نفس گرمی دارد.وقتی تصویر آقا دیدم عشق کردم سید مرتضی نفس من است.متشکرم بزرگوران

  22. حمید
    1394-02-06 در 07:09 - پاسخ

    سلام من معترفم صادقیه اعتبار ماست ما بدون صادقیه هیچیم.خدایا این اعتبار را از ما مگیر

  23. رضا
    1394-02-06 در 07:05 - پاسخ

    السلام علیک یا سیدجلال الدین اشرف
    وسلام بر شما احیاگران امر اهل بیت
    به خودم می بالم که خداوند حضرت سیدجلال الدین اشرف را در شهرمان رفسنجان قرار داد تا باعث شود صادقیه شهرمان مطرح گردد.از شما تقاضا داریم تلاش کنید در روز شهادت امام صادق علیه السلام روز تجلیل از این امامزاده هم باشد.و ایستگاههای پذیرایی را متنوع کنید تا تا میزبان خوبی برای زائرین و عزادران باسید.ما با صادقیه زنده ایم.

  24. عباسعلی
    1394-02-06 در 06:43 - پاسخ

    سلام علیکم. من
    این تصویررا به هیچ چیز عوض نمیکنم این تصاویر یکیشان شبیه عکس داداش خدا بیامرزم هست خدا خیرتان دهد این تصاویر اضاف بکنید ولی آنها را عوض نکنید متشکرم

  25. محمودی
    1394-02-06 در 06:39 - پاسخ

    التماس دعا برادران بزرگوار الهی عاقبت به خیر شوید.

  26. جواد
    1394-02-06 در 00:35 - پاسخ

    سلام دستتان درد نکند همشهریهای محترم امسال وقت می باشد فقط به مشکی نمودن چهره روستای حسن آباد صادق الائمه و مسیرهای حرکت کاروان صادقیه اکتفا نکنید از مسولین بخواهیداز برادران هیئتی و شوراها بخواهید تمام این مناطق شهرستان رنگ عزا به خود بگیرد.رسما عهدار مراسم شوید ارزش ریس مذهب ما بالاتر از اینهاست.افتخار میکنیم که نام امام صادق زینت شهرمان گشته است.

  27. امیرعباس
    1394-02-06 در 00:22 - پاسخ

    صادقیه گوهر نا شناخته رفسنجان باید شناخته شود به احترام این امامزاده باید سنگ تمام بگذارید.همانطوری ما مردم یزد سعی کردیم حرمت اسم دارالعباده نگه داریم. شما رفسنجانیها باید حرمت و قداست این اسم را نگه دارید. صادقیه نشان افتخار شماست کوتاهی نکنید.برای امام صادق هزینه کنید.

  28. محتشمی
    1394-02-06 در 00:16 - پاسخ

    سلام خیلی خوشحال شدم که برای امام صادق اقامه عزا میکنید اطلاع رسانی کنید و از بازماندگان به نیابت اموات کمک بگیرد مثل پیاده روی اربعین کربلا با ایستگاههای پذیرایی این مسیر را تحت پوشش سفره نذری قرار دهید. شما که اسم شهرتان را دارالصاقیون گذاشتید مایه بگذارید حقش را ادا کنید چون شایستگیش را دارید.

  29. ابولفضل
    1394-02-06 در 00:09 - پاسخ

    سلام چرا از ایستگاههای پذیرایی و نذورات محلی تصویر بر نداشتید حتما امسال فراموش نشود.

  30. معصومی
    1394-02-06 در 00:06 - پاسخ

    سلام اولین باراین شیوه عزاداری در کشور دیدم خدا قبول کند این شیوه را ادامه دهید و هزینه کنید زیرا ارزش اهل بیت بالاتر اینهاست. این شیوه باید فراگیرشود یادمان باشد ایران کشور امام صادق است چون پیام شیعه از این سرزمین منشر میگردد.

  31. فاطمی نیا
    1394-02-05 در 23:59 - پاسخ

    سلام من در فضای مجازی 2 روستا برایم جالب بود یکی روستای حسن آباد صادق الائمه در استان کرمان
    دیگر روستای چارک در استان بوشهر بنام دهکده قرآنی
    روستای اولی برای اهل بیت و روستای دومی برای قرآن
    زیرا پیامبر(ص) دو چیز گرانبها را سفارش کرد یکی قرآن و یکی اهل بیت
    افتخار میکنم دو روستا در ایران برای قرآن و اهل بیت نامگذاری شده اند

  32. علی ملایی
    1394-02-05 در 23:50 - پاسخ

    سلام از مسیر اسماعیل آباد – امامزاده هم تصویر بگیرید.

  33. علی
    1394-02-05 در 23:47 - پاسخ

    سلام این تصاویر در مقابل شهر دارالصاقیون کم است چرا شما یک از یک مسیر عکس گرفته اید ان شاء امسال از هر 4مسیر عکس بگیرید.

  34. علی
    1394-02-05 در 23:43 - پاسخ

    بیایید با دعا اسلام را یاری کنیم. شاید در یکی از جلسات دعا دلمان آنچنان به سوز و گداز در بیاید که خدا ما را لایق قرار بدهد و از ما هم کمک بگیرد. آخرالزمان به طریقی سخت گیری بیشتر می شود و به یک طریقی سهل گیری بیشتر می شود؛ کسانی که فکرش را نمی کنید می روند خط مقدم و کسانی که از آنها توقع دارید جا می مانند. من نمی دانم چطور، ولی بروید در خانه خدا. ودر مجالس اهل بیت.

  35. محمدعلی رادمنش
    1394-02-05 در 22:43 - پاسخ

    سلام خوشحالم که مراسم صادقیه شهرمان را به تصویر کشیدید نا گفته نماند صادقیه ای که ما پارسال دیدم خیلی با شکوهتر از اینها بود. دیگر هم بد نیست امسال کوتاهی نکنید تصاویر بیشتری بگذارید.

  36. عسکری
    1394-02-05 در 21:19 - پاسخ

    سلام خدا عزاداریهایتان را قبول نماید قدر خودتان را بدانید.که دلتان شایسته محبت اهل بیت گردید التماس دعا

  37. احمد
    1394-02-05 در 21:16 - پاسخ

    سلام من به این امامزاده واجبالتعظیم اردات خاصی دارم والله هر مشکلی در کارم افتاده از ایشان خواستم آن حل شده. خدا را شاکرم ما را در سایه این آقا قرار داد. تصویر بیشتری بگذارید.

  38. علی
    1394-02-05 در 21:11 - پاسخ

    سلام حرم میروید ما را دعا کنید متشکرم التماس دعا

  39. علی خالق پناه
    1394-02-05 در 07:09 - پاسخ

    اسلام علیک یا سید جلال الدین اشرف
    گواهی میدهم که شما و اجدادطاهرینتان پاک هستید
    خدا لعنت کند کسانی که حق شما را غصب کردند

  40. منصور فاضل پناه
    1394-02-04 در 14:55 - پاسخ

    سلام ایکاش مکان این امامزاده به معرفی میکردید.تورا به خدا به جای من یکبار زیارت نمایید.

    • خادم الصادقیون
      1394-02-04 در 15:43 - پاسخ

      عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز
      امامزاده سید جلال الدین اشرف واقع در روستای شمس آباد نوق؛30 کیلومتری شهرستان رفسنجان میباشد
      محتاح دعای شما عزیزان هستیم

دیدگاهتان را ثبت کنید