پیام تشکر (صادقیه 1403)

پیام تشکر (صادقیه 1403)

السلام علیک ایها الامام الصادق

جهان تشیع این روزها، در سوگ فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری(ایام صادقیه) و ششمین امام خویش، امام جعفر بن محمد صادق – علیه آلاف التحیه و السلام – در ماتم به سر می‌برد. این مناسبت جانسوز را به محضر امام زمان حجت غائب، حضرت مهدی (عج) و نائب برحقشان مقام عظمای ولایت و نیز شیعیان و منتظران ظهور آن حضرت، تسلیت عرض می‌ نماییم.
شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و همایش بزرگداشت امامزاده سید جلال الدین اشرف به همراه پیاده روی کاروان عزای آن حضرت به طول 55 کیلومتر از شهر جوادیه الهیه تا جوار آستان مقدس امامزاده سید جلال الدین اشرف علیه السلام به نحو احسن برگزار گردید. به جرأت می توان گفت که این یکی از قوی ترین همایش هایی بود که در این رابطه برگزار گردید. لذا کاستی ها و مشکلاتی به دلیل عدم داشتن سالن اجتماعات، در نحوه توزیع غذای نذری پیش آمد که ان شاءالله با یاری خداوند و با کمک شما عزیزان با ساختن صادقیه رفسنجان در کنار امامزاده مشکل مکان مناسب حل خواهد شد.
لذا انجمن و ستاد کاروان صادقیه رفسنجان؛ طبق آیه ۷ سوره مبارکه ابراهیم ( و اذ تاذن ربکم لئن شکرتم لازیدنکم ) و روایت ( من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق ) از فرمایشات گوهربار امام رضا علیه السلام بر خود لازم می داند که از کلیه برگزار کنندگان و حامیان مادی و معنوی این همایش کمال تشکر و امتنان را داشته باشد و از آن جا که اجتماع بزرگی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش همت گماشته اند از نام بردن افراد و نهاد ها اجتناب می ورزیم تا ناخواسته نامی از قلم نیافتد و سبب شرمندگی نشود.
در پایان ضمن تسلیت مجدد خدمت امام عصر (عج)، از خداوند متعال خواهانیم توفیق گرفتن انتقام خون آباء و اجداد طاهرین ایشان را در زیر پرچم مقدس آن حضرت، به ما ارزانی دارد، ان شاء الله.

انجمن و ستاد کاروان صادقیه رفسنجان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید