نمادهای شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز

نمادهای شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز

اول از همه بگم که این پست فقط واسه نشان دادن نماد های شیطان پرستی در این بازیست و به هیچ وجه نه به کسی میگیم این بازی رو انجام بده یا نده فقط تنها خواهشی که می تونم ازتون کنم به این بازی فقط به چشم یک بازی نگاه کنیم و جیب دشمنان خودمون را با خرید جم یا همون الماس پر نکنیم .  تمام چیزهایی که در ادامه گفته میشه با عکس قرار گرفته و خودتون هم می تونید اون ها را در محیط بازی ببینید و قضاوت کنید .

می توان بازی کلش آف کلنز رو هم مثل خیلی از بازی های دیگه ولی با خلاقیت بیشتری که سازندگان اون توی طراحی اون انجام دادن هم جز بازی های فراماسونری و شیطان پرستی دانست . هرچی بیشتر به محیط بازی بیشتر دقت کنید نمادهای مختلفی از شیطان پرستی رو میشه در اون دید که دور از چشم ما در محیط بازی جای داده شده اند .  قرار دادن این نماد ها و دیدن اون شاید برای ما موضوع ساده ای باشد ولی این سوال رو از خودتون بپرسید اگر این نمادها بی ارزش هستند چرا در محیط بازی و اون هم دور از چشم مخاطبینشون قرار دارند ؟

سطح شطرنجی بازی :

تا حالا به محیط نقشه بازیتون دقت کردید آیتم های بازی کجا قرار دارند !!! درسته روی یک سطح شطرنجی

یک سطح شطرنجی خیلی مرتب و جذاب که همه ما فکر میکنیم واسه راحت قرار دادن و مرتب کردن نقشه بازی به این شکل طراحی شده ولی واقعیت چیز دیگریست سطح شطرنجی ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد٬ دارای مفهومی رمزآلود است.امروزه٬  این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه ی لژهای ماسونی به شمار می رود.تشریفات ویژه ی ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطو ح٬  که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ٬ انجام گیرد.

تصویری از سطح شطرنجی بازی :

1

تصویری نزدیکتر از سطح شطرنجی بازی :

2

نماد خرگوش

شاید بگید که این موضوع ربطی به شیطان پرستی نداره ، بهتون حق میدم ولی به این سادگیا هم نمیشه ازش گذشت اگه عمیقتر به تصویر نگاه کنید متوجه تفاوت رنگهایی در سطح شطرنجی بازی میشید به تصویر زیر دقت کنید البته رنگها خیلی نزدیک به هم هست ولی با یکم دقت میشه تفاوت رو حس کرد .

3

حالا به تصویر کلی این تفاوت ها دقت کنید البته یکم با رنگ عکس بازی کردم شاید بهتر دیده بشه:

4

فکر کنم متوجه تصویر خرگوش در پس زمینه شطرنجی بازی شدید باید بگم که خرگوش یکی دیگر از نماد های شیطانپرستی محسوب میشه که خرگوش در فراماسونری نشان رابطه ی نزدیک با یک دیگر است و برای خرگوش فرق نمیکنه که با مونث باشد یامذکر باشد و باهردو نزدیکی میکند ودر ماسون خرگوشی که چشم چپش معلوم باشه نشان همجنس بازی است.

نماد بز یا قوچی به نام بافومت

اگر به گوشه بالای سطح شطرنجی بازیتون بندازید متوجه یکی دیگر از علایم شیطان پرستی به شکل بز یا قوچی به نام بافومت میشید .بافوت یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستیت که در عرفان کابالا«عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.

5

نماد مار

در بالای نماد قبلی باز هم یک نماد دیگر از شیطانپرتی یعنی مار رو میشه دید که می توان گفت مار حیوان مورد علاقه ماسونها و شیطان پرستان است . تا جایی که آن به عنوان  حیوان خانگی خود استفاده می نمایند. حتی این نماد رو می توان روی دلار هم دید که بیشتر به مار امو (OMO) معروف است .

6

نماد جغد فراماسون

بازهم یک نماد ترکیبی در بالای محیط بازی و اینبار جفد فراماسون ، همونطور که توی تصویر میبینید در قسمت بالایی یک جغد قرار دارد قسمت سایه محدوده سر جغد رو نشون میده که به صورت نیمی از سر جغد آمده و قسمت قهوه ای رنگ نوک جغد و دو دایره ریز و تیره چشم اون رو تشکیل میده و فضای سبز پایین هم با حالت هایی که میبنید بدن و بال و پای جغد رو کامل میکنن و اینکه باید بگم که جغد یکی از حیوانات مقدس فراماسون هاست ، گردن جغد 360 درجه میچرخه به این نشانه است که ما برهمه جا مشرف هستیم.و یکی دیگه از خصوصیات اینه که جغد شب بیداره ومنظرشون اینه که وقتی شما خوابین ما بیداریم و در حال برنامه ریزی هستیم. و یه چیز مهم دیگه اینه که خدای ملوخ را با جغد نشان میدهند.

7

نماد ستاره شش پر

با دقت به نماد الماس یا همون جم بازی کلش میشه یکی دیگه از نماد های فراماسونری و یهودیت رو دید، نماد ستاره 6 پر در دل یک الماس سبز و زیبای شش گوشه که روزانه میلیون ها دلار رو به حساب فراماسون های پشت پرده ی این بازی میریزه جالبش اینجاست که با زبون بی زبونی خودشون هم دارن میگن که این پول داره کجا میره …

8

ستاره شش پر یکی از مهمترین نمادهای یهودیت فراماسونری و شیطان پرستان این نماد دارای دو مثلث رو به بالا و رو به پایین است مثلث رو به بالا نماد مرد و قدرت و مثلث رو به پایین نماد زن و تعادل بود و شبیه به رحم زن است و ترکیب این دو مثلث نماد تعادل و توراون است و نماد اصول کابالا است اگر دوستان دقت کنند هر دینی دارای اصول است مثلا در دین اسلام توحید معاد و نبوت سه اصل اساسی است اما در کابالا دو اصل وجود دارد تعادل و توازون یعنی همه چیز از تعادل و توازون تشکیل شده به عبارت ساده تر خدایی وجود ندارد این نظریه کفر امیز اصول کابالا است و ستاره شش پر نماد ان است اکثر نماد های تعادلی کفر امیز بود مثل سیاه و سفید و مرد و زن یا نر و ماده این ستاره دارای شش مثلث شش ضلع و شش زاویه است که میشود ۶۶۶ یا همان عدد ابلیس که در قاعده اهرام ثلاثه هم ۶۶۶ وجود دارد همچنین این ستاره یکی از مهمترین نماد های شیطان پرستان بوده و این نماد را یکی از قویترین نماد های خود میدانند .

نماد شاخ شیطان

با نگاه به سربازخانه اکسیری کلش و بعد از به پایان رساندن 10 سطح این ساختمان به آخرین سرباز اکسیری یعنی پکا دست پیدا خواهید کرد سربازی با دو شاخ عجیب روی سر اون با لبه های نورانی ، علاوه بر اون شکل سرباز خونه هم به شکل این سرباز تغییر پیدا میکنه و سر این سرباز روی سرباز خونه قرار میگیره چیزی که توی 9 سطح قبلی به این شکل نبوده است که میشه گفت همان نماد شاخ شیطان است که با پایان دادن به این ساختمان اون رو در بالای سرباز خونه میشه دید .

اگر به شاخ ها دقت کنید متوجه قسمت های رنگی نوک شاخ ها و یه شکاف نور در میان سر پکا خواهید شد که از دیگر علامات شیطان‌پرستی این شاخ ها می‌توان به منعکس شدن نور از «تک چشم» نام برد که خود یک علامت فراماسونری است . متاسفانه از این نماد بر روی برج ساعت در شهر مکه هم استفاده شده که توی تصویر زیر اون رو میبینید .

910

علاوه بر موارد بالا خود سرباز پکا شبیه به نماد خدای ملوخ (مالکوم) طراحی شده است و تنها نیرویی هست که شما می تونید مجسمه اون رو با استفاده از گلد در بازی از لول 75 اکانت خودتون اون رو توی نقشه بازیتون قرار بدید .

11

اگر به مپ های سینگل پلی بازی مراجه کنید باز هم نماد شاخ شیطان می تونید مشاهده کنید:

12

چشم شیطان یا چشم جهان بین

در ادامه نماد های شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز این بار میشه به چشم جهان بین یا چشم شیطان اشاره کرد که به شدت از این نماد در بازی استفاده شده و یکی از نماد های مهم در فراماسون و شیطان پرستی به حساب میاد .

تصویری از محیط سینگل پلی بازی :

13

این تک چشم نماد پول رایج آمریکا(دلار) بسیاری از شرکت های سرمایه داری و آرم کالاها و… می باشد . فراماسون ها طبق اساسنامه خود بایستی طی ۲۰ سال آینده تمامی شهرهای بزرگ دنیا را مملو از نمادهای فراماسونی همچون چشم جهان بین ، هرم ، ابلیسک (مشترک بین فراماسون ها و شیطان پرستان) و …  نموده به طوریکه ذهن و چشم مخاطبان کشورهای مختلف را برای پذیرش عقائد فراماسونری در تمامی شئونات زندگی در آینده عادت دهند. متاسفانه این نماد در قالب معماری به بسیاری از کشورها از جمله ایران نیز نفوذ کرده است.

آنها معتقدند که این چشم لوسیفر(شیطان) است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی ها حکومت می کند. این علامت در پیشگویی ها به کار میرود. جادوها، نفرین ها، کنترل های روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت کار میکنند. این علامت روشنفکران است . به پول رایج ایالات متحده نگاهی بیندازید، راس هرم یک چشم قرار دارد که دور آن روشنایی خاصی قرار گرفته است . طبق روایات ائمه معصومین (ع) این جریان (فراماسون ها) همان دجال یک چشم است که این علامت اساس نظم نوین جهانی را در معاصر تشکیل داده است. از لحاظ فلسفی انسان دو دیدگاه (چشم) دارد . یکی دیدگاه معنوی و یک دیدگاه مادی . در حقیقت فراماسون ها به یک دیدگاه (چشم) اعتقاد دارند و آنهم دیدگاه (چشم) مادی (سرمایه داری) است . و معنویت (دین) در عقائد فراماسون ها یا بهتر بگوییم لیبرالیست ها حذف شده و معنای حقیقی چشم جهان بین نیز همین است. چشم (جهان) بین ، یعنی دنیا را با چشم ما(مادی) ببینید!!

1415

دو ستون فراماسون ها یا عدد محبوب فراماسون ها 11

اینفرنو یکی دیگر از ساختمان های بازی کلش آف کلنز است که کاملا با نماد های فراماسونی عجین شده است. این ساختمان رو در سطح 10 تاون هال میشه ساخت که تعداد اونها 2 تا هستش که به عنوان ستون های فراماسونی در نقشه بازی  شما جای خوش می کنن آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است . در واقع این دو ستون دروازه وردی جن ها به دنیای انسان هاست .
در تصویر زیر حتی نماد چشم شیطان یا همون چشم جهان بین رو بر روی ستون ها مشاهده می کنید که نوری از اون منعکس میشه :

1617

نمایش عدد 11 با اینفرنو

18

نماد گونیا و پرگار فراماسون

با نگاهی به یکی دیگر از ساختمان های کلش میشه نماد دیگری از فراماسون ها یعنی گونیا و پرگار رو دید که در طراحی ایکس بو از اون استفاده شده است باید گفت یکی از مهمترین نماد های فراماسونری گونیا و پرگار است که ابزار یک ماسون یا معمار است زیرا فقط با گونیا و پرگار است که شما میتوانید مستطیل طلایی را رسم کنید .

19

 

مطالب مشابه

149 دیدگاه

  1. محمد
    1402-12-11 در 13:33 - پاسخ

    سلام، درسته بیشتر این نماد ها حذف شده اما من کشف جدیدی انجام دادم، امروز 1402/12/11
    آخرین اپدیت کلش اصلی و مود، در گوشه ی بالا همانجا که نماد قوچ، جغد و…. بود، الان یک نماد نوچه ی شیطان با پس زمینه ی پادشاهی نصب شده و این نماد واقعا من را تحت تاثیر قرار داد

  2. گرگ تنها
    1402-11-04 در 20:15 - پاسخ

    یه مش اسکل که میگید بازی شیطانیه. اول بگم خیلی از این چیز ها حذف شدن تو بازی….. و صرفا این بازی برا سر گرمیه نه این که برید تحقیق کنید اینو بگید که نه شما کافرید و نباید بازی کنید
    مثلا من خودمم نماز می خونم و مسلمانم مثل خیلی های دیگه….و این کلش جریه که اگه نیم ساعت بازی کردی دگه کاری تو نداری و تا ساعتی دیگه یا روز ها کاری توش نداری و می تونی بقیه زمانتونو صرف کاراتون کنید….. پس هی نگید این بازی فلانه

  3. فوضول خان
    1402-10-28 در 14:09 - پاسخ

    بابا رها کنین آخه به درک شیطان پرستی ما که زوم نمی‌کنیم رو این چی نوشت اون چیه مپ چه شکلیه ما مسلمانانیم فقط میریم سرگرم بشیم دیگه نه بریم شیطان پرست بشیم🥸درکل خیلی هم به حرف های من توجه نکنین چون هرکی اختیار زندگیشو داره مهم نیست حالامغز نداره میشه شیطان پرست یا یکی عقلش کامل میرا حداپرست میشه(الله)توهین نباش😅

  4. یک مسلمان
    1402-10-21 در 20:55 - پاسخ

    ببینید این بازی رو برا بازی کردن و سرگرمی نساختن این بازی از طرف امریکا و دشمنان اسلام ساخته شده که با این بازی ما رو به غارت و دزدی از کاربران دیگه دعوت می کنه و شخصی که بهش حمله می کنیم مطمئنا از حمله ما راضی نیست و باعث ناراحتی میشه و برای گمراه کردن ما این بازی ساخته شده میگی چطور خوب تو حتما وقتی این بازی رو شروع می کنید شما رو از کار و زندگی و درس و مشق و … دور می کنه از تمه مهم تر شوق و اشتیاق شما به نماز خواندن و نیایش از بین میره و از زندگی و دنیا عقب میمونید.
    اگر هم خیلی این بازی رو دوست دارید می تونید طوری بازی کنید که دیگران از شما ناراضی نشوند و زیاد بازی نکنید که باعث اعتیاد رسانه ای هم نشود.

  5. امیرعلی
    1402-10-10 در 23:32 - پاسخ

    کامنت های دوستان رو خوندم گفتم برای اطلاع بیشتر منم ی جوابی بهشون بدن شاید فهمیدن چه خبره

    دوستان محترم ۴ یا ۵ ساله که این علامت ها از بازی حذف شده( ولی نه کامل)درسته ولی دیگه نیازی نبود که ادامه بدن
    بزارید یک مثال بزنم. یه آقا پسری اینو بازی کرده باشه وقتی بره خرید لباس یا …. یا اصلا گردنبند قطعا اون تصاویری که دیده در داخل ناخودآگاهش ذخیره شده و دست خودش هم نیست دست میزاره رو اون جنس یا وسیله ای که شکل اون علامت یا … رو داره.
    ………

  6. ناشناس
    1402-10-04 در 20:31 - پاسخ

    ببینید اسکلا تا حالا نفهمید چرا کلشو شیطانی کردند تا اینکه شما خدا رو نپرستید و شیطان پرست بشید ولی من نمیدونم این کارو بکن اگه کسی این کارو کرد اسکل ترین موجود دنیا هستش من از کسی که کلش را ساخت خیلی ممنونم اما علامت های شیطاان خیلی زیادین خدا حافظ خدا یارو همراه شما

  7. رحمان مسعودی
    1402-09-20 در 05:58 - پاسخ

    تمام این چیزایی که میگه درسته شما اگه یخورده به برج ساعت عربستان که جلوی کعبه هست نگاه کنید نوشته لا الله یعنی خدایی وجود ندارد و یه چیز دیگه که این برج ارتفاش از کعبه بیشتره و نمی‌زاره نور به کعبه بخورد که بعضی ها میگن شیطان از خدا بالاتر هست

    • آموزنده
      1402-10-11 در 06:20 - پاسخ

      ….. خداوند بر همه چیز تواناست خدا شیطان رو آفرید تورو آفرید جهان رو آفرید و… رو آفرید توبه کن

  8. محمد
    1402-09-16 در 20:09 - پاسخ

    چرا از علامت زیر تالار شهر چیزی نگفتین

  9. ..
    1402-07-07 در 13:26 - پاسخ

    از نظر من که الان همه اینا که دیدم الان دیگه تو بازی نیست تازه ما که خدا پرستیم و به نیست بازی میریم و کاری به این کارا نداریم البته که الان دیگه این علائم نیست خودتون رو خسته نکنین ما برا بازی کردن میریم نه شیطان پرستی

  10. مهدی
    1402-04-28 در 14:54 - پاسخ

    حالا سوال اساسی اینجاست شیطان پرستی که بازی باحال میسازه و باعث خوشحالی و سرگرمی میشه بهتره یا مسلمونی که سرش تا گردن در زندگی شخصی بقیه هست و باعث اذیت و آزار میشه و فکر می کنه با این کارش به خدا نزدیک تر میشه و هر روز به تکبرش اضافه میشه؟

    • آیدا
      1402-05-09 در 13:03 - پاسخ

      عاشق چشم‌ و ابروی ما نیستن بخاطر پول قائدتا باید یه بازی جذاب بسازن که مخاطب حاضر باشه بخاطرش هزینه کنه

    • (◉‿◉)
      1402-05-10 در 15:02 - پاسخ

      ایلیومناتی رو مشناسی داری حرف میزنی یا نمشناسی؟

    • علیرضا
      1402-09-27 در 15:38 - پاسخ

      با عرض سلام حضرت رسوالله فرمودند زمانی خواهد رسید که امتیان من بندگان الله به ان حد خواهند رسید که ماندن بر دین حق مانند گرفتن گلوله آتش در دست خواهد بود ان روز روهم نمردیمو دیدیم انسان هایی که خدا رو نشناسند یا بخاطر یه سری علمی که خودشونم ازش سز در نمیارن بخاطر اینکه نمیتونن با ایمان باشند خودشان را قناعت به کفر هژار گناه میکنند قطعا مرگی هم هست روزی خواهد رسید که همیگتون میمیرید و جواب پس میدین الان هرچی میخواین بگین راحت باشین

  11. ممد
    1402-03-26 در 21:25 - پاسخ

    همش چرته. هیچکدوم وجود نداره. اینا چنتا بیکارن

    • علیرضا
      1402-09-27 در 15:41 - پاسخ

      اره شما راست میگی بیکار شمایی که شب روزت کلشه هتا برای دستشویی رفتنم توی فکر اتک‌و وار هستی کل زندگی شده بازی نه نمازی نه کار خیری جدا متاسفم همچین هموطنای دارم

  12. شادان
    1402-02-19 در 09:34 - پاسخ

    واقعا …. خلید شماها یا پول میگیرید که … خل باشید

  13. امیرم
    1402-02-13 در 21:34 - پاسخ

    دمتون گرم و زیر سایه ی حضرت قائم آل محمد عج

  14. هادی
    1402-01-24 در 11:22 - پاسخ

    نسل شما مغز فندقیا کی تموم میشه ما راحت بشیم

    • علیرضا
      1402-09-27 در 15:44 - پاسخ

      هرکس فکر میکنه عاقله و هرکس فکر میکنه به گفته شما از نسل پیشرفته و بافهم شعوره مهم اینکه آیا واقعا درست فکر میکنه راهش درسته بمن بگو تویی که خیلی میدونی از قبلش یک منی که در رحم ریخته میشد چیزی بیشتر بودی خداوند تورا خلق کرد به شکل انسان افرید و بتو‌ قدرت نطق آموخت امثال تو الان به مخاصمه اشکارا برخواستید علیه کی علیه چه کسی ؟؟؟؟چی رو‌منکر میکنید اگر‌راست میگی سعی کن برو به دانشمندان باهوشت بگو که نمیرند یه دارو بسازین تا نمیرید چون اگر روزی برسه بمیرید قطعا جواب باید بدین وخداوند بخشنده سخت انتقام گیرنده است

  15. یه بنده خدایی هستم
    1401-12-23 در 22:06 - پاسخ

    به خاطر این حرف ها چند میلون پولم رفت کلش پاکیدم اکم رفت چقد پولش بود الانم دیگه کلش رفت دیگه خدافظ ولی کلش درسته همهی اینا شیطان پرستن ولی ما خودمون که نیستیم خدا پرستیم این داریم بازی میکنیم فقط اصلش اینه که خدارو هیچ وقت فراموش نکنی

  16. حامد
    1401-12-15 در 02:03 - پاسخ

    از نظر من درسته که این ها نماد این بازی هست وشاید هم همونطور که فرمودین از نماد های شیطان پرستی باشه اما توجه کنید که خیلی از چیزهای دیگه توی دنیا که استفاده میشه هم شیطان پرستها ساختن و مردم عادی ازش خبر ندارن و دارن استفاده میکنن اتفاقی نمیفته اونها دارن به کسب و کار خودشون رونق میدن دین ندارن خدارو نمی‌پرسند خب ادعا هم ندارند کار می‌کنند تلاش می‌کنند خداوند هم به تلاش همه ما برکت میده براش شیطان و غیر شیطان نداره همه مخلوق خداوند هستند و اون ارحم الراحمین هست اما مشکل اینجاست که عمر و عاص های از شیطان بدتری وجود دارند و همه چیز رو گردن خداوند می‌اندازند تلاش نمی‌کنند همه چیز رو قبول دارند ادعا هم دارند اما عمل ندارند و با تنبلی دارند با کفر مبارزه می‌کنند این ممکن نیست شیطان پرستان برتری نسبت به انسان ندارد فقط تلاش می‌کنند و به نتیجه می‌رسند که البته ظالم به سزای اعمال خود در همین دنیا خواهد رسید اگر راست می‌گویید از کار دیگری ایراد نگیرید یه بازی بهتر بسازید و با کفر مبارزه کنید با نماد های مفهومی امام عصر ع..الله تعالی فرجه شریف

    • مهدی اصفهانی ۱۶ ساله
      1402-12-28 در 02:01 - پاسخ

      نگاه شما گفته اید خدا ارحم اراحمینه خوب؟

      یعنی خدا کسی رو که گناه کاره میبخشه
      کسی که یک عالمه گناه کرده

      و کسی که تمام زندگیش خیرات بوده میخاد یکی باشه؟

      یه فکر من میاد نماد شیطان پرستی ، یعنی پرستش شیطان

      و از نظر من اگه تونستی دیگه اصلا کلش بازی نکنی اون موقع یعنی معتاد بازی نشدی

  17. منطق گرا هستم، خوشبختم
    1401-12-03 در 14:54 - پاسخ

    اون کودکانی که این بازی رو نصب میکنند از ایلومیناتی چیزی سر در نمی آورند اما بزرگسال که شدند و به تمام این مسائل عادی نگاه کردند اون موقع است که میشه تفاوت رو فهمید.

    چون بسیاری از شما اولین بارتونه که همچین متن هایی رو میخونید عادی هستش که باور نکنید

    اما اینو بدانید که دنیای رمز و راز فراماسون بسیار پیچیده تر از اینها است

  18. یه بنده خدا
    1401-11-06 در 23:14 - پاسخ

    ببین تا بحث از دین یهود بشه کلا پای این چیزا وسطه اینا اکثرا درسته
    اون جغده یا دوتا اینفرنو به چشم شما شاید یکم مسخره بازی بیاد ولی زمانی که بخواهی به اتاق فکر پشت این مسئله ها نگاه کنی منطقی به نظر میاد. این که بخواهم این علامت ها رو توی چشم و رهنمون عادی سازی کنند که با دیدنشون تعجب نکنیم و به راحتی از کنارشون رد بشیم

  19. کسی ک کلش بازی میکنه
    1401-11-03 در 13:53 - پاسخ

    اگه اینطوریه که شماها میگید من یه درختم که تو خیابون ببینم میتونم از توش یه عالمه شکل در بیارم پس درختم ایلومیناتیا ساختن حتمن

  20. فرنام
    1401-10-29 در 02:18 - پاسخ

    ببینید من خودم به شخصه میتونم فقط پکا و اینفرنو رو قبول کنم ، اما در کل باید بگم که این ها همه اثرات معروف شدن و پر ترفتار بودن یک بازیه .
    این که الان کلش اف کلنز حدود ۷ میلیون دنبال کننده داره ، هر کسی رو وادار به این میکنه که ذهنیت خودش رو نسبت به بازی بگه و خوب ذهنیت حتی ۱ میلیون نفر از این ۷ میلیون ، میتونه بحث رو به هر جایی ، مثل اینجا برسونه . به نظر من این که شما می‌آید و شاخ پکا رو به شاخ شیطان تشبه میکنید شاید یکم زیادی باشه ، مثلا چیکار میکردن بدبختا ، میومدن شاخ گوزن میزاشتن خوب بود ؟ ، و این که خب افراد سازنده ی این بازی و همینطور شرکت سازندش ، افراد مجهولی نیستن ، شرکت سوپر سل یک شرکت آمریکایی هست که سابقه‌ی ۱۰ ساله فقط توی کلش اف کلنز داره . پس افراد سازندش معلوم و تمام کار کنارش در لیست اطلاعات اون شرکت معلوم هستند
    پس بهتر نیست که به جای این که سعی کنیم این چیز ها رو باور کنیم ، بریم و راجع به برنامه نویس ها حقیق کنیم …
    و از همه بهتر اینه که سرمون رو بندازیم پایین و به زند‌گیمون ادامه بدیم ، ( من یک مسلمانم چه دی زندگیم شیطان باشه ، چه نباشه ، چه شیطان رو ل،س کنم چه نکنم من به خدا ایمان قلبی دارم و همین کافیه ) ممنون .

  21. Ali
    1401-10-20 در 18:27 - پاسخ

    هرچیزی که توی این دنیا معروف شده بخاطر ایلومینات و فراماسون هست.

  22. فلانی
    1401-10-16 در 20:26 - پاسخ

    خب حمتون درست میگید فقط یه سوالی اون بچه ای که بازی رو نصب کرده چه میفهمه ایلومناتی چیه آره به قول یکی از دوستان به ابر ها هم نگاه کنید کلی شکل از توش در میارید پس ابر ها هم شیطانی است

  23. فلانی
    1401-10-16 در 20:02 - پاسخ

    به نظر من همتون درست میگید بستگی داره که ذهنتون مریض باشه که اون‌وقت میگید کلش شیطانی و اینکه مریض نباشه اون وقت میشید مانند اونایی که میگن کلش شیطانی نیست
    بابا ولمون کنین اون بچه هایی که این بازیرو نصب میکنن چه میفهمن ایلومناتی چیه

دیدگاهتان را ثبت کنید