هشدار جانشین فرمانده سپاه در روز قدس به صهیونیست ها؛ محو رژیم صهیونیستی در انتظار یک دستور/ یکصد هزار موشک قائم آماده پرواز به سمت اسرائیل

هشدار جانشین فرمانده سپاه در روز قدس به صهیونیست ها؛ محو رژیم صهیونیستی در انتظار یک دستور/ یکصد هزار موشک قائم آماده پرواز به سمت اسرائیل

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت «روز جهانی قدس» به تبیین فلسفه تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی محصول سیاست‌های راهبردی آمریکا و انگلیس در جهان اسلام است.

وی با اشاره به تقسیم فلسطین به دو بخش شرقی و غربی که از سوی انگلیس در سال 1922 صورت گرفت، افزود: براساس سیاست‌های راهبردی آمریکا و انگلیس و تحت تأثیر این سیاست‌ها، جهان اسلام باید عقب‌مانده و افسرده در تاریخ و وابسته به سیاست‌های آمریکا و فعال در نقشه‌های سیاسی آنها عمل می‌کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: بخش شرقی فلسطین در اختیار اردن و بخش غربی در اختیار صهیونیست‌ها قرار گرفت و در طول این فاصله از 1917 تا 1948 رژیم پیر انگلیس که همواره عامل اصلی مصیبت‌های جهان اسلام بلکه بشریت بوده است با تشکیل ارتش سری از صهیونیست‌ها به نام هاگانا، هسته‌ها و جوخه‌های ترور اعدام را شکل داد.

وی یادآور شد: تعداد یهودیان مستقر، 80 هزار نفر در برابر میلیون‌ها فلسطینی قرار داشتند که فلسطینی‌ها را ترور و سرزمین‌هایشان را غصب می‌کردند و همزمان اجازه مهاجرت یهودیان از سراسر جهان را به فلسطین صادر کردند و بر این اساس ترکیب جمعیتی فلسطین با آوارگان از یک سو و مهاجرت یهودیان به هم خرد.

رژیم صهیونیستی خنجری زهرآگین در پهلوی مسلمانان

سردار سلامی رژیم صهیونیستی را خنجری زهرآگین در پهلوی مسلمانان خواند و اظهار داشت: داستان تسلط صهیونیست‌ها بر سرزمین فلسطین تا انقلاب اسلامی روندی نگران کننده داشت اما با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچند جنایت‌های صهیونیست‌ها و حمایت آمریکایی‌ها همچنان باقی ماند اما امیدها برای معکوس کردن این روند شعله‌ور شد.

وی تصریح کرد: همه رؤسای جمهور آمریکا از ترومن تا اوباما از رژیم صهیونیستی به عنوان دوستی فراتر از پیوندهای راهبری بلکه متحدی ایدئولوژیک یاد کرده و آن را به عنوان سرمایه و منافع راهبردی خود تلقی و نقش راه سیاسی خود را برای تحول در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا و دنیای عرب بر این اساس تنظیم کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسرائیل پایگاه جنایت و سرپل اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا است تا از این طریق اهرم کنترل و برقراری توازن قدرت و مدیریت را در دنیای اسلام به عهده بگیرد.

وی انقلاب اسلامی را سبب احیای روح و جان در کالبد جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین خواند و گفت: پس از انقلاب روندها معکوس شد و رژیم صهیونیستی که در سال 1982 جنوب لبنان را به اشغال در آورد و بزرگ‌ترین جنایت‌ها را در اردوگاه صبرا و شتیلا با قتل عام هزاران فلسطینی صورت داد، با تشکیل حزب الله داغ‌ترین شکست‌های تاریخ را تجربه کرد.

پایان فصل تسلط صهیونیست‌ها و‌ آمریکایی‌ها بر جهان اسلام

سردار سلامی با بیان این‌که فصل تسلط صهیونیست‌ها و‌ آمریکایی‌ها بر جهان اسلام در حال پایان است، خاطرنشان کرد: آنها متوجه شدند که باید تغییر جهت و سیاست دهند، اما آنچه اتفاق افتاد نشانگر فروزش شعله‌هایی از امید برای بازیابی هویت و ملیت فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی عالم خواهد شد.

وی تأکید کرد: انقلاب سنگ فلسطین به انقلاب موشک تبدیل شده است و معماهای امنیتی در برابر رژیم صهیونیستی نه تنها کاهش نیافته بلکه هر آنچه دولت‌های استعماری تلاش کردند با ایجاد تفرقه‌های خونین در جهان اسلام و انحراف از کانون فتنه یعنی رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند اما همچنان فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام در مرکز توجهات انقلاب اسلامی قرار داد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز ظرفیت محو و فروپاشی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است، تنها در لبنان بیش از یکصد هزار موشک قائم آماده پرواز هستند تا هر زمان که اراده شود و مصلحت اقتضا کند، این موشک‌ها سینه فضا را بشکافند و مقدمات یک عصر جدید را به وجود آورند.

محو رژیم صهیونیستی در انتظار یک دستور

وی با بیان این‌که امروز ابهام و معمای امنیتی بزرگی در برابر رژیم صهیونیستی قرار دارد، گفت: ده‌ها هزار موشک دیگر با قدرت‌های تخریب دلخواه و بردهای متفاوت، در نقاط مختلف جهان کارگزاری شده است و تنها منتظر دستور هستند که با فشار دادن یک ماشه، این نقطه سیاه از جهان اسلام برای همیشه محو شود.

سردار سلامی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی دارای عمق دفاعی راهبردی نیست، رژیمی که در برخی نقاط بیشتر از چهار کیلومتر عرض دارد با یک هجوم کمرش خواهد شکست، اگر این رژیم بار دیگر دست به خطا بزند به احتمال غریب به یقین تمام سرزمین تحت اشغالش توسط مجاهدان مسلمان فتح خواهد شد.

وی با بیان این‌که فصل توانایی آمریکا برای حمایت از رژیم‌های منفور خاتمه یافته است، گفت: اگر چنین نبود، آمریکا باید می‌توانست از رژیم شاه، مصر، تونس، لیبی و دیگران حمایت کند، آمریکا در بحران و سرگردانی راهبردی و عجز استراتژیک گرفتار است که نمی‌تواند منافع حیاتی خود را در منطقه جهان اسلام و خلیج فارس حفظ کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شمارش معکوس فروپاشی نظام‌هایی که با مدل ظلم، جنایت، تعدی و تجاوز می‌خواهند رشته‌های سیری‌ناپذیری قدرت‌طلبی خود را ارضا کنند خاتمه یافته است.

وی در پایان از حماسه‌های اخیر فرماندهان و نیروی زمینی سپاه در شمال غرب کشور که با عکس‌العمل‌های سریع و ویرانگیر، تمام‌کننده و قاطع، اقدام گروه‌های اشرار و ضد انقلاب را در نقاط صفر مرزی دفع کردند، تقدیر کرد و به کشورهای مرتجع منطقه هشدار داد: هر نقطه‌ای را که سبب از بین بردن امنیت کشور شود، بدون هیچ ملاحظه‌ای ویران خواهیم کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید