حضور مراجع در راهپیمایی روز قدس؛ تقدیر مراجع از حماسه آفرینی مردم ایران/ امت اسلام خائنان به فلسطین را فراموش نخواهند کرد

حضور مراجع در راهپیمایی روز قدس؛ تقدیر مراجع از حماسه آفرینی مردم ایران/ امت اسلام خائنان به فلسطین را فراموش نخواهند کرد

مراجع تقلید و علما همگام با دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی از مراجع تقلید در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

مراجع تقلید و علما در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی روز قدس، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی تشکر کردند و این حضور رادارای پیام های مختلفی دانستند.

آیت الله مکارم شیرازی:
مردم نشان دادند به انقلاب و ارزش ها وفادار هستند
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد که مردم ما نشان داده اند به انقلاب و ارزش ها وفادار هستند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران تاکید کرد: باید از مردم تشکر کرد؛ مردم ما نشان دادند که وفادار به انقلاب و ارزش ها هستند وهمیشه موقعیت شناس بوده اند.

آیت الله نوری همدانی:
انتفاضه سوم به نابودی اسرائیل غاصب ختم می شود
حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد که انشالله انتفاضه سوم به نابودی اسرائیل کشیده می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: همه مسلمانان باید اتحاد اسلامی را حفظ کنند، اگر کسی از جهان اسلام وحدت را بهم بزند خیانت به مسلمانان کرده است.

این مرجع تقلید با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها گفت: ان شاءلله انتفاضه سوم به نابودی اسرائیل کشیده می شود.

آیت الله جنتی:
برای مردم ایران روز قدس و 22 بهمن هیچ تفاوتی ندارد
رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که برای مردم ایران روز قدس و 22 بهمن هیچ تفاوتی ندارد گفت: تا انقلاب هست مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هم باقی است.

آیت الله جنتی در گفت وگو با خبرنگاران، تصریح کرد: پیام مردم روزه دار در روز قدس به آمریکا و اسرائیل این است که ما به حکم اسلام اخلاق و برادری از آرمان فلسطین دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که انقلاب و حکومت است، شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل پایدار خواهد بود.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: برای مردم راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن هیچ تفاوتی ندارد، آنها با وحدت بر محور ولایت فقیه در برابر فتنه های دشمن می ایستند.

آیت الله هاشمی شاهرودی:
مسلمانان خیانت برخی کشورهای اسلامی به فلسطین را فراموش نخواهند کرد
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که ملت های مسلمان خیانت برخی کشورهای اسلامی به فلسطین و همدستی آنان با صهیونیست ها را فراموش نخواهند کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم، با تقدیر از حضور گسترده ملت در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت از سال گذشته است.

وی افزود: امسال برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل و رژیم کودک کش صهیونیستی رابطه برقرار کردند.

آیت الله هاشمی شاهرودی بیان کرد: مردم متوجه می شوند که چه کشورهایی حامی فلسطین هستند و چه کشورهایی خیانت می کنند.

آیت الله امینی:
سران اسلامی بیدار شده و همدستی با صهیونیست ها را کنار بگذارند
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری هم پیمان شدن برخی از سران اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و از آنان خواست بیدار شوند و همدستی با صهیونیست ها را کنار بگذارند.

آیت الله امینی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگاران در قم ابراز داشت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و انگلیس این غده سرطانی را در وسط کشورهای اسلامی ایجاد کرده اند تا اسلام را از مسیر حقیقی خود منحرف کنند.

آیت الله امینی بیان داشت: هر چه می گذرد جریان استکبار با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی سعی در منکوب کردن حرکت ها و جریان های اسلامی دارد.

وی افزود: مردم مسلمان بیدار شده اند و علیه استکبار حرکت می کنند، متاسفانه برخی از دولت های اسلامی برخلاف آموزه های اسلامی با اسرائیل دست همکاری داده اند.

علما سران کشورهای اسلامی را از همدستی با استکبار جهانی و خیانت به فلسطین بر حذر داشتند و اعلام کردند که ملت های مسلمان خائنان به مظلومان فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است، در راهپیمایی روز جهانی قدس، علما، شخصیت های برجسته حوزوی، مدیران و معاونان حوزه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، اعضای جامعه مدرسین و طلاب و فضلای حوزه حضور چشمگیری داشتند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را ثبت کنید